بازرگانی

دستگاه نورد فرش + محلول 4 | فرش نگین مشهد هلال

باید برای شما اتفاق بیفتد که هر بار که روی فرش قدم می گذارید ، فرش حرکت کرده یا به زمین می افتد. راه رفتن روی فرش برای بسیاری از افراد مشکل ساز است. در ادامه این مقاله ، با دلایل فرش ماشینی و نحوه جلوگیری از زمین خوردن فرش بیشتر آشنا خواهید شد.
پراکندگی فرش اغلب زمانی اتفاق می افتد که فضای آزاد اطراف فرش وجود داشته باشد و کل اتاق با فرش پوشیده نشده باشد. می توان تصور کرد که قطر و ضخامت فرش ممکن است از ریزش و حرکت فرش جلوگیری کند ، اما همیشه اینگونه نیست و کشیدن فرش به صورت مکانیکی به خصوص برای اندازه های کوچک مانند لنت ، فرش و فرش امکان پذیر است. . اهمیت لیز نخوردن و جمع نشدن فرش وقتی کودکان و سالخوردگان در خانه زندگی می کنند اهمیت بیشتری پیدا کرده است زیرا این امر می تواند صدمات قابل توجه و جبران ناپذیری ایجاد کند.

نحوه برخورد با فرش ماشینی
روش های مختلفی برای جلوگیری از ترک خوردگی فرشهای اتومبیل وجود دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است. این روش ها از آسیب هایی که می تواند هنگام لغزش فرش ایجاد شود ، جلوگیری می کند.

فرش
از پد ضد لغزش استفاده کنید
از هیت سینک استفاده کنید
گذاشتن اشیا heavy سنگین روی فرش

از ترمز فرش استفاده کنید تا فرش از بین نرود
فرش اتومبیل یکی از بهترین راه های جلوگیری از چسبیدن فرش به سرامیک است که به آن چسب ترمز فرش نیز می گویند. ترمزهای فرش از پلاستیک نرم ساخته شده اند و در چهار گوشه فرش قرار می گیرند و از لغزش فرش جلوگیری می کنند. یک طرف فرش دارای چسب است که به پشت فرش می چسبد و طرف دیگر آن با سرامیک پوشانده شده و فرش را در جای خود نگه می دارد.
نی فرش بهترین گزینه برای جلوگیری از لیز خوردن فرش ماشینی به دلیل هزینه کم و بدون آسیب رساندن به فرش است.
مزایای ترمزهای فرش: 1- قیمت ارزان 2- به فرش آسیب نزنید 3- قابل شستشو 4- عمر طولانی 5- تأثیر روی سرامیک ها

برای خلاص شدن از شر فرش از پد ضد لغزش استفاده کنید
یک راهکار یا پوشش ضد لغزش راه دیگری برای جلوگیری از سقوط فرشهای سرامیکی است. از این لایه ها برای فرش و موکت و فرش هایی که کوچک هستند و برای هزینه های پذیرایی و پذیرایی در اندازه های بزرگ مناسب و مقرون به صرفه نیستند استفاده می شود.
توجه: توجه داشته باشید که هنگام ساخت فرش بدون لغزش ، ابعاد و اندازه آن باید از اندازه فرش کوچکتر باشد.

برای جلوگیری از حرکت فرش در دستگاه ، از مخزن حرارتی استفاده کنید
استفاده از چسب گرم در پشت فرش ماشینی یکی دیگر از راه های سریع و گران قیمت جلوگیری از ریزش فرش است که می توانید با چسب اطراف فرش انجام داده و پس از خشک شدن روی سرامیک قرار دهید. اگر عایق دستگاه شما اکریلیک نیست و به صورت الیاف پلی استر و BCF استفاده می شود بهتر است از چسب حرارتی استفاده نکنید زیرا ممکن است به ساختار فرش دستگاه آسیب برساند.

یک ماده سنگین قرار دهید تا فرش نلغزد
قرار دادن پایه صندلی یا قرار دادن میز در بالای فرش می تواند از سقوط و حرکت فرش در برابر سرامیک جلوگیری کند. البته بسته به نوع طراحی تزئینی و محل قرارگیری مبلمان و فرش می توان مبلمان را در اطراف فرش قرار داد و این روش ممکن است برای همه مناسب نباشد. بعلاوه قرار دادن اجسام سنگین روی فرش برای مدت طولانی ناراحت کننده است و پایه مبل و میز را بالای فرش قرار می دهد.همانطور که در بالا ذکر شد ، بهترین گزینه برای جلوگیری از چسبیدن فرش های ماشینی به سرامیک ها ، استفاده از فرش است.

منبع:
منبع سایت دستگاه فرش + محلول 4 | فرش نگین مشهد هلال

| www.neginhelal.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا