دلایلی که مردم شروع به فروش مستقیم از طریق اینترنت می کنند

[ad_1]

فروش

در یک مقطع ، افرادی که می خواستند در فروش مستقیم آنلاین شرکت کنند ، دریافتند که فرصت برای آنها بسیار اندک است. تبلیغات معمولاً به معنای ارسال پست در فروشگاه های مواد غذایی یا استفاده از دهان به دهان برای پخش کلمه در مورد محصولات شما است ، علاوه بر این ، کمک به فروش آنها به معنای جذب دوستان و اعضای خانواده شما است. علاوه بر این ، فروش معمولاً به یافتن مشتری در “مهمانی های منزل” بستگی دارد و همه اینها به معنای این است که می توانید به اندازه کافی درآمد کسب کنید و یا برای خرید شخصی برخی موارد را خریداری کنید.

ظهور اینترنت همه اینها را تغییر داده است ، در واقع افق کاملاً جدیدی را گشود که در آن فرصت های کسب درآمد تقریباً بی حد و حصر بود. اکنون می توانید محصول مورد نظر خود را بفروشید و همچنین کدام شرکت خاص را احساس می کنید محصولات آنها را به خوبی می فروشد. این بدان معناست که فروش مستقیم آنلاین به شما امکان می دهد امروز کالای خود را انتخاب کرده و آن را به مخاطبان بزرگتری بفروشید.

در حقیقت ، بازار دیگر محدود به یک شهر ، ایالت یا حتی کشور نیست زیرا جهانی شده است. بنابراین ، دیگر نیازی به توزیع آگهی ها یا استخدام نمایندگان برای تبلیغ و تبلیغ محصولات خود نیست زیرا اکنون امکان برقراری ارتباط و تکمیل معامله خود با مشتریانی که می توانند در هر جای دنیا زندگی کنند ، امکان پذیر است.

متخصصان فروش آنلاین نیازی به انجام فروش از طریق تعامل شخصی ندارند. امروز ، شما می توانید پشتیبانی زیادی را برای محصول خود از تولید کنندگان آن بدست آورید ، و هنگامی که مستقیم بصورت آنلاین بفروشید ، می توانید کمیسیون های عالی دریافت کنید که می تواند از بیست تا پنجاه درصد باشد. علاوه بر این ، تولید کننده آنلاین اغلب فروشندگان آنلاین را به طور مستقیم با وب سایت ارائه می دهد که می تواند با پرداخت هزینه اندکی یا به صورت رایگان ارائه شود.

به عنوان یک فروشنده مستقیم آنلاین ، تصمیم خود را بر عهده دارید که چند ساعت را بخواهید در فروش و اشتغال نیز قرار دهید. همچنین می توانید میزان رشد کسب و کار خود را ارزیابی کنید و این به معنای انتخاب برنامه ای است که حداکثر پتانسیل رشد را فراهم می کند. نمایندگان فروش مستقیم آنلاین می توانند برنامه های خود را در طول زندگی برنامه ریزی کنند ، و نه برعکس.

با گذشت زمان می توان شبکه ای از مراجعین و داوطلبان مکرر از طریق اینترنت ایجاد کرد که بدین معنی است که فرصت بهتری برای افزایش حجم فروش و ایجاد درآمد باقیمانده بهتر وجود دارد که اگر سعی کنید روش های فروش حضوری را امتحان کنید. و هنگامی که شما شروع به کسب درآمد بیشتر می کنید ، می توانید پس انداز کنید و برای هزینه های ضروری هزینه کنید ، و از این طریق زندگی بهتری خواهید داشت. نیازی به نگرانی در مورد رفتن به محل کار نیست ، بنابراین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و نیازی به نگرانی در مورد قبض های بنزین زیاد نیست

تنها کاری که باید انجام دهید اینست که در استخدام و آموزش تیم خود برای ایجاد تجارت آنلاین خود در بازاریابی موفق باشید که به نوبه خود به معنای افزایش درآمد باقی مانده است. با توجه به مخاطبان اکنون جهانی و نه محلی ، با استفاده از فناوری های مناسب بازاریابی آنلاین می توانید ضمن کمک به دیگران در انجام همان کار ، تجارت خود را بطور چشمگیری گسترش دهید. به طور کلی ، با فروش مستقیم آنلاین ، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید ، بسیار کم سرمایه گذاری کنید و درآمد زیادی کسب کنید.

دلایل فروش آنلاین قانع کننده است ، و این تعداد همچنین نشان می دهد که چرا از این فرصت ها استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در سه ماهه اول سال 2009 ، فروش خرده فروشی آنلاین نزدیک به نوزده میلیارد دلار بود که نشان دهنده جهشی نزدیک به بیست و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. در حقیقت ، فروش خرده فروشی آنلاین ده درصد (تقریبا) از کل خرده فروشی ها را در سه ماهه اول سال 2009 تشکیل می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا