دلایل اصلی چرا “قطع” دیجیتال همیشه ایده خوبی نیست

[ad_1]

دیجیتال

اول از همه ، باید درک کنیم که مفاهیم تحول دیجیتال و عملکرد دیجیتال به چه معنی است.

تحول دیجیتال کل فرآیند سازماندهی مجدد مدلهای تجاری و فناوری با سرمایه گذاری قابل توجه به منظور درگیر کردن مشتریان هدفمند در محیط دیجیتال از طریق مراحل مختلف تجربه مشتری است. هدف اصلی تحول دیجیتال برآورده کردن نیازهای مشتری به بهترین وجه ممکن است.

گفته می شود آشفتگی دیجیتال هنگامی اتفاق می افتد که هر یک از صنایع فعلی با یک رقیب اصلی روبرو شوند که ارزش بیشتری به پایگاه مشتری خود می دهد. پیشنهادات شرکت رقیب بسیار بهتر از شرکتهای موجود است. در نتیجه ، شرکت های موجود قادر به رقابت با بازیکن جدید موجود در بازار نیستند.

یکی از بهترین نمونه های اختلال دیجیتال Uber است. هنگامی که Uber وارد بازار شد ، صنعت تاکسی فعلی سخت برخورد کرد. Uber با پیشنهادات تاکسی که بسیار بیشتر از یک تاکسی معمولی ارائه می شود به بازار آمد. در نتیجه ، این شرکت به سرعت سهم بازار را بدست آورد و صنعت تاکسی فعلی را مختل کرد. مدلی که Uber اتخاذ کرده است اساساً بی نظیر است و به همین دلیل برای هر شرکت تاکسی دیگر سخت است که این مدل را به راحتی تکرار کند.

تیم های توسعه محصول و فناوری شرکت های قدیمی به دلیل چالش های ایجاد شده توسط شهروندان دیجیتالی مانند نتفلیکس و آمازون مجبور هستند طیف کاملی از تغییرات را از نظر تعاملات اجتماعی ، ایجاد ارزش و طرز فکر کسب و کار پیاده سازی کنند.

چالش: چرا قطع قطع دیجیتال همیشه برای کارآفرینان کار نمی کند

تحول دیجیتال از طریق آشفتگی به دلایل خاص همیشه برای کارآفرینان کار نمی کند. در اینجا مهمترین موارد ذکر شده است:

  • تغییر کار سخت و دشوار است– برای معرفی تحول دیجیتالی با وقفه تغییرات زیادی در بازه زمانی وجود دارد. این تغییرات به راحتی قابل اجرا نیست تیم های فناوری و تیم های توسعه محصول در سازمان های تجاری این تغییرات مورد نیاز برای تحول دیجیتالی از طریق خاموشی ، تغییر خوشایند برای رهبران شرکتهائی نیست که معمولاً ترجیح می دهند در سطح راحتی خود کار کنند. مقاومتی که در سازمان به وجود می آید نسبت به تغییرات می تواند تحولاتی را که منجر به شکست ابتکار عمل می شود ، خرد کند.
  • بسیاری از آژانس های دیجیتالی نه پولی دارند و نه نیرویی دارند که بتوانند از روندهای روزافزون فن آوری استفاده کنند– انتقال دیجیتال معمولاً وقتی که هزینه های O&M مانع رشد درآمد و پس انداز شرکت مورد نظر می شود ، در اواسط به تأخیر می افتد. براساس گزارشی که توسط مک کینزی تهیه شده است ، اکثر شرکتهای پیشرو که قصد دارند تحول دیجیتالی را از طریق تحول ایجاد کنند ، منابع / بودجه خود را در سه ماه اول شروع یک طرح کاهش می دهند.
  • استعداد شکاف: تحول دیجیتال با هر پیشرفت فنی نیاز به استعداد جدید دارد– انتقال دیجیتال لزوماً نیاز به استعداد جدیدی دارد ، که شامل مهندسین نرم افزاری مجرب و باتجربه است که به زبان های برنامه نویسی تازه توسعه یافته نیز آموزش دیده اند. مدیران محصول جوان با دیدگاه معاصر نیز برای ایجاد این تغییر لازم هستند. در همین حال ، دانشمندان واجد شرایط داده ها ، کارشناسان هوش مصنوعی و غیره نیز برای انجام تحول دیجیتالی با وقفه لازم هستند. در بیشتر اوقات ، شرکت هایی که ابتکار عمل را پذیرفتند ، نتوانستند استعداد کافی برای اجرای آن پیدا کنند که منجر به عدم موفقیت ابتکار عمل شد.
  • روی یک طرف محصول به شدت متمرکز شویدپیدا شده است که بسیاری از شرکت هایی که این ابتکار عمل را انجام می دهند ، به جای مراقبت از همه جنبه های لازم با یک پایه مساوی ، در نهایت روی یک طرف خاص تمرکز می کنند. یک مثال این است که شرکت ها در پایان بر نوآوری مشتری تمرکز می کنند تا زیرساخت های پس زمینه / جلویی / ابر خود را ترمیم کنند. در حالت ایده آل ، شرکت هایی که ابتکار عمل تحول دیجیتال را پذیرفته اند باید همزمان بر چندین جنبه از جمله مهاجرت به زیرساخت های ابری و در عین حال انجام آزمایشات بر روی برنامه های کاربردی موبایل و غیره توجه کنند.
  • روند غیرفعال سازی دیجیتال را ادامه دهید و زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای اجرای برنامه کنید– موارد بسیاری وجود دارد که شرکتهایی که ابتکار عمل اختلال دیجیتالی را در دست می گیرند ، به پایان می رسند و وقت زیادی را صرف برنامه ریزی و کاهش سرعت اجرای آن می کنند. ثابت شده است که سرعت این مارپیچ در فرایند اجرایی یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت نقص دیجیتال است.
  • افزایش رقابتشرکت هایی که ابتکار عمل را گرفته اند ، رقابت پذیری تیم ها را افزایش داده و همین امر باعث عدم تمرکز و تمایل به اتخاذ میانبرها برای دستیابی به موفقیت سریع می شود. مدیریت همچنین فاقد تمرکز بر جنبه های مختلف است و به همین دلیل تیم های درون شرکت درگیر گرسنگی در ایده های کارآمد هستند که در نهایت منجر به عدم موفقیت ابتکار عمل می شوند.

راه حل: برای تحول دیجیتال صاف چه باید کرد

در زیر لیستی از نکاتی وجود دارد که می تواند در ایجاد یکنواخت دیجیتال کمک کند.

  • ایجاد اختلاف در رویکردتمرکز ایده آل باید روی نوآوری باشد نه صرفه جویی در هزینه. اگر شرکت بیشتر به هزینه های مربوط به ایجاد تغییر توجه داشته باشد ، می تواند نشانه ای از پایان یافتن بازی باشد.
  • وابسته به داده شداکثر سازمان های دیجیتال موفق کاملاً وابسته به داده ها هستند. شرکت های دیجیتال باید با تعریف تقاضای بازار خدمات و محصولات خود را به صورت ایده آل بپردازند. با مطالعه دقیق داده ها می توان درخواست را تعیین کرد. داده ها این توانایی را دارند که حقایق را به روشنی بیان کنند که به نوبه خود به تصمیم گیری صحیح در تجارت کمک می کند.
  • ابر را در آغوش بگیریدامروزه پذیرای ابر ایمن است و هیچ خطری وجود ندارد. بسیاری از شرکتهای بزرگ وجود دارند که سالها فعالیت می کنند و با اتخاذ فناوری ابری ، آنها قادر خواهند بود فضای شناختی زیادی را آزاد کنند که به نوبه خود می تواند برای مشاغل خصمانه IT با ارزش تر استفاده شود. این امر تا حد زیادی به شرکت دیجیتال در دستیابی به تحول دیجیتال از طریق وقفه کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا