دلایل برون سپاری خدمات توسعه وب به هند

[ad_1]

آموزش | چین

ما اکنون در جهانی زندگی می کنیم که شبیه فقدان اینترنت “موجود” است. این امر در مورد اشخاص حقیقی و همچنین نهادهای سازمانی صادق است. ماهیت و اندازه تجارت شما هرچه باشد ، داشتن یک وب سایت به یک امر ضروری تبدیل شده است. اما صبر کن فکر نکنید کار شما در آنجا انجام شده است. وب سایت ، برای رسیدن به هدف خود ، نیاز به مدیریت دارد. شما باید آن را فعال نگه دارید و تبلیغ کنید تا حداقل مردم آن را پیدا کنند. این وظیفه ای نیست که بتوان یک شبه انجام داد و سپس فراموش کرد. برای این کار شما به کمک متخصصانی نیاز دارید که بتوانند به مخاطبان هدف خود طراحی ، توسعه و همچنین کمک کنند. با توجه به همه اینها ، گزینه ای بهتر از برون سپاری طراحی و توسعه وب سایت به هند؟

با گذشت سالها ، هند به مرکزی برای برون سپاری ، به ویژه در بخش IT و بخشهای مرتبط تبدیل شده است. طبق سایت معتبر اخبار تجاری و فناوری مستقر در ایالات متحده – Business Insider – بیش از نیمی از خدمات IT دریایی جهان در اینجا انجام می شود. همچنین ، Tholons – شرکت مشاوره جهانی سازی و سرمایه گذاری خدمات – هند را به عنوان شماره 1 مقصد برون سپاری برای سال 2015 قرار داد.

این به وضوح نشان دهنده میزان اطمینان شرکتهای سراسر جهان از مهارتهای IT این کشور است. اگر به کمی قانع کننده تر نیاز دارید ، به دلایل ذکر شده در زیر برای برون سپاری خدمات توسعه وب در هند نگاهی بیندازید.

کاهش هزینه ها: استخدام یک تیم داخلی برای این کار کاملا غیر قابل قبول است. این کار نیاز به ایجاد یک بخش جداگانه ، سرمایه گذاری بسیار زیاد و در نهایت کاهش حاشیه سود خود دارد. و حتی اگر این شغل را به شرکتی در کشور خود بسپارید ، مطمئناً سوراخ جیب شما را می سوزاند. اما آن را از یک شرکت هندی تهیه کنید و قادر خواهید بود خدمات مشابهی را با هزینه بسیار کمتری دریافت کنید.

کیفیت بی نظیر: هزینه کم به کیفیت پایین تبدیل نمی شود. متخصصان هندی به دلیل دانش بنیان خود به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات شناخته شده اند. با بهره گیری از خدمات آنها ، می توانید یک وب سایت چشم نواز داشته باشید که به خوبی کار کند و به تجارت بیشتر کمک کند. کیفیت کار آنها بدون شک با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.

طیف گسترده ای از خدمات: اصطلاح طراحی وب سایت فقط مربوط به جنبه های بصری وب سایت است و توسعه به کدگذاری مجدد و برنامه نویسی آن اشاره دارد. این دو فرآیند دست به دست هم می دهند و بیشتر توسط ارائه دهنده خدمات بطور همزمان انجام می شوند. اما این برای استخراج ارزش از حضور آنلاین شما کافی نیست. برای سئو ، SMO ، توسعه محتوا و بسیاری خدمات دیگر به خدمات مکمل دیگری نیاز خواهید داشت. بیشتر شرکت های طراحی و توسعه وب سایت در هند بسته کاملی از خدمات را ارائه می دهند که شامل همه چیز می شود تا ارزش حضور مجازی شما را داشته باشد.

مهارت در زبان انگلیسی: هند نیروی کار ماهر انگلیسی فراهم می کند. بعد از ایالات متحده دومین تعداد انگلیسی زبان در جهان را دارد. این زبان در دوران استعمار در اینجا معرفی شد و به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی تبدیل شد. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید افرادی را که به زبان های خارجی دیگر مانند فرانسه ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ، ژاپنی و غیره مسلط هستند پیدا کنید.

خدمات 24/7: شرکت های هندی که با مشتریانی در خارج از کشور سروکار دارند از یک سیستم شیفت کاری ، شیفت روز ، عصر و شب پیروی می کنند. این بدان معناست که اختلاف زمان بین کشور شما و هند تأثیر منفی بر تجارت نخواهد داشت. مطابق راحتی خود می توانید با این شرکت ارتباط برقرار کنید و از خدمات آن در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته استفاده کنید.

وقتی خدمات با کیفیت یکسانی را با قیمت کمتری دریافت می کنید ، دلیلی ندارد که نباید خدمات توسعه وب خود را به هند واگذار کنید. هنگامی که این شغل را به یک شرکت خارج سپردید ، می توانید کاملاً روی عملیات اصلی خود تمرکز کرده و بیشترین بهره را از این زمینه ببرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا