دلایل ساده ای که باعث می شود 98٪ بازاریابان اینترنتی شکست بخورند

بازاریابی وابسته به فروش محصولات و خدمات دیگران و دریافت پورسانت برای هر فروش ، یا به عنوان یک بار پرداخت یا به صورت پایه های مکرر ماهیانه گفته می شود. اگر به درستی انجام شود می تواند بسیار سودآور باشد. نکته خوب در مورد راه اندازی یک شرکت بازاریابی وابسته این است که برای شروع این کار هیچ هزینه ای انجام نمی شود ، شما نیازی به داشتن کالایی برای فروش ندارید ، نگران خدمات مشتری نباشید و هیچ دردسری وجود ندارد اصلاً نکته خوب دیگر در مورد بازاریابی شرکت های وابسته این است که شما می توانید حتی بدون انجام فروش نیز درآمد کسب کنید. این به عنوان CPA (هزینه اقدام) شناخته می شود. به این معنی که شما به یک وب سایت خاص که تبلیغ می کنید ترافیک می فرستید و فقط برای اینکه مشتری بالقوه اطلاعات وی مانند ایمیل ، کشور ، شماره تلفن ، کد پستی / پستی و نام او را در صفحه ثبت نام یا فرم وب سایت وارد کنید ، حقوق دریافت می کنید. کارمزد پیشنهادهای CPA از این دست می تواند به 30 تا 100 دلار برای هر سرب برسد. با این وجود ، علی رغم سادگی آن ، تقریباً 98٪ یا بیشتر افرادی که در زمینه بازاریابی آنلاین وابسته فعالیت می کنند ، شکست می خورند زیرا فاقد مهارت و دانش مناسب هستند.

سایر دلایل عدم موفقیت بازاریابان وابسته در زیر ذکر شده است:

1) افراد کارآمد با این مدل تجاری تمایل دارند حتی ساده ترین کارها را پیچیده کنند.

بیشتر شرکتهای وابسته نمی توانند درک کنند که قرار است بازاریابی شرکت های وابسته بر کمک به مردم متمرکز باشد. آنها موفق به هدف قرار دادن بازارهای گرسنه که دارای محصولات عالی هستند و در آن مصرف کنندگان به راه حل های فوری مشکل می شوند ، نمی شوند. نمونه های خوب این نوع محصولات کاهش وزن ، تعهدات اجتماعی (مانند سخنرانی های عروسی) ، وام ها ، برنامه های رایانه ای ، کتاب های الکترونیکی برای تعمیر کنسول یا فیلم های آموزشی و غیره است. شرکت های وابسته یکی از محصولاتی است که می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند.

عدم درک موارد ساده مانند این موارد منجر به شکست بسیاری از بازاریابان تجارت اینترنتی شده است. سردرگمی در شناخت مکان های مناسب برای بازاریابی محصولات خاص برای آنها. بیشتر شرکتهای وابسته تمایل دارند هر محصولی را به جای جستجوی بازار خاص در همه جا به بازار عرضه کنند. توییتر یکی از بهترین مکانها برای یافتن افرادی است که راه حل فوری برای مشکل خود دارند. دلیل آن این است که بیشتر افراد در توییتر تمایل دارند درباره مشکلاتشان توییت بزنند. در رسانه های اجتماعی ، تبدیل پادشاه است و اگر می توانید با مردم صحبت کنید و هرزنامه را روی سیستم عامل ارسال نکنید ، در این صورت می توانید درآمد کسب کنید.

2) بیشتر مبتدیان یا حتی کسانی که سالهاست بازارهای وابسته دارند ، تمرکز ندارند.

بیشتر آنها تصور می کنند که تلاش برای تبلیغ محصولات متعدد باعث درآمد بیشتر شما خواهد شد. این پاره نشده است ، زیرا آنها به جای کسب درآمد بیشتر ، تمرکز خود را از دست می دهند. این به سادگی می تواند اطلاعاتی را که می تواند بیش از موفقیت به پیشرفت تجاری آنها آسیب برساند ، اضافه بار کند.

3) اکثر مردم هیچ اقدامی نمی کنند.

مشکل عمده دیگر این است که اکثر همکاران بسیاری از چیزهای جدید را از چندین مربی می آموزند اما همچنین نمی توانند چیزهایی را که یاد می گیرند پیاده کنند. برخی از دلایل رایج کمبود منابع و ابزار برای اجرای چیزهایی است که یاد می گیرند. دلیل دیگر این است که بیشتر شرکتهای وابسته ارزش اطلاعاتی را که دریافت می کنند دست کم می گیرند یا بهتر بگویم خیلی تنبل هستند که نمی توانند بر اساس آن اطلاعات عمل کنند.

اگر بازاریاب شرکت های وابسته می توانند یاد بگیرند که از این اشتباهات ساده جلوگیری کنند ، فکر می کنم داستان موفقیت شرکت های وابسته بیشتر خواهد بود. برای قرار گرفتن در 2٪ شرکتهای وابسته که عملکرد خوبی دارند ، باید این اشتباهات ساده را در نظر گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا