دلایل عدم موفقیت مردم در بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

موفقیت

مردم به طور مداوم در بازاریابی اینترنتی شکست می خورند زیرا در همان تله ها قرار می گیرند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند از این تله ها دوری کنید و شما را در مسیر یک تجارت آنلاین موفق در بازاریابی اینترنتی قرار دهید.

اول ، آنها مبنایی اساسی در این زمینه ندارند. شما نمی توانید خود را بدون هیچ ایده ای از اصول اولیه بخاطر اینکه فقط بلعیده اید ، به آن وارد کنید ، بنابراین دانستن قوانین اساسی و نحوه ساختن نمایه خود در اینترنت بسیار مهم است. تا آنجا که می توانید در مورد این موضوع بخوانید ، افراد آنلاین را با کارشناسان شناخته شده پیدا کنید و شروع به دنبال روش ها و راهکارهای آنها کنید و کارهای انجام شده را کپی کنید.

دوم ، آنها در بازاریابی آنلاین شکست می خورند زیرا فقط فکر می کنند می توانند محصول شخص دیگری را به عنوان یک شرکت فرعی بفروشند و پول شروع به گردش می کند. این اتفاق نخواهد افتاد زیرا رقابت همه جانبه برای همه محصولات خوب وابسته وجود دارد که حتی اگر شما به صورت شبانه روزی کار می کنید ، شانس دریافت ترافیک زیاد به سایت وابسته شما کم است. بسیاری از افراد در صنعت به شما خواهند گفت که راه اندازی کمیسیون ساده ترین راه برای درآمدزایی آنلاین است. متأسفانه ، این درست نیست و تنها دلیلی که این به شما می گوید این است که آنها در تولید ترافیک سعی می کنند آخرین محصولات خود را به شما بفروشند یا از جایگاه خود در بالای درخت بازاریابی اینترنتی دفاع می کنند.

سوم ، آنها فکر می کنند تبدیل شدن به یک بازاریاب اینترنتی بسیار موفق بسیار آسان خواهد بود. حقیقت این است که شما باید کارهای اولیه را برای موفقیت در این تجارت درست کنید ، مانند هر تجارت دیگری در واقع ، و افرادی که موفق می شوند ، افرادی هستند که مایل هستند آنها را در میادین سخت قرار داده و مشاغل خود را از سطح زمین بسازند.

چهارم ، آنها توسط بسیاری از کلاهبرداری های آنلاین موجود تصاحب شده و ناامید شده اند. این بسیار غم انگیز است و این افراد باید از شر فروش خود محصولات شراب به مبتدیان غیرمجاز شرم داشته باشند. یک قانون خوب این است که فکر کنید اگر صدایی خیلی صادقانه به نظر برسد ، احتمالاً چنین است! همیشه چشم و گوش خود را باز نگه داشته و از هرگونه نمودارهای فوق العاده غنی استفاده کنید.

اما راهی وجود دارد که بتوانید به یک بازاریاب اینترنتی موفق تبدیل شوید و این توانایی را دارد که در صورت پیروی از اصول اولیه و ایجاد کار اخلاقی طولانی مدت که به مردم ارزش پول می بخشد ، موفق شود. نکته اصلی ایجاد یک محصول ساده اما مفید مانند کتاب الکترونیکی در مکانی است که به شما اهمیت می دهد و از آنجا لیستی را با دادن کتاب الکترونیکی خود در ازای آدرس ایمیل شخص ایجاد کنید. از آنجا شروع به تهیه اطلاعات با ارزش و همچنین فروش محصولات و خدمات خوب و فروش آنها در هنگام پیشرفت می کنید.

این بدیهی است که جزئیات کاملاً مختصری از آنچه شما باید انجام دهید ، اما اگر چنین طرحی را دنبال کنید ، قطعاً یکی از اقلیت هایی خواهد بود که در اینترنت موفق می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا