ساختمان و مسکن

دلایل مهم برای بازدید از اسن ، آلمان

اسن که هماهنگی فوق العاده ای بین فضل طبیعت مادر و زندگی شهری کیهانی دارد ، از همه استقبال می کند تا مجموعه ای از مکانهای سرسبز را بچشید. از کاوش در کلیساها و کاخ های بسیار زیبا در صبح تا قدم زدن در کنار دریاچه های مسحور در عصر ، این شهر یک تجربه عالی برای افراط در است. Shopaholic ، دوستداران طبیعت ، جویندگان معنوی و غذاهای لذیذ – این شهر برای هر سلیقه چیزی دارد. نگاهی به آنچه که اسن می گذارد قبل از جدا شدن در هسته است.

کلیسای جامع اسن و خزانه داری

سفر خود را از طریق شهر زیبای اسن با سفر به ابیای اسن که زمانی خود را به عنوان یک کلیسای دانشگاهی مفتخر کرده بود ، آغاز کنید و امروز تاج و تخت رسمی اسقف اسن است. این تالار کلاسیک به سبک گوتیک که در ماسه سنگ های سبک نصب شده است ، در مرکز شهر بلند است. اگرچه این کلیسا بازسازی شده است ، اما هنوز هم می توانید کارهای پیچیده غربی و سردابه ای که قدمت آن به دوران Ottonian باز می گردد را ببینید. یکی از بهترین آثار و با ارزش ترین دارایی های کلیسا ، گلدن اسن مادونا ، اسن شاتز را مشاهده کنید. از دیگر نمایشگاه های قابل توجه می توان به Candelabrum مسیحی ، تاج کودک امپراتور Otto III اشاره کرد.

Siedlung Margarethenhohe

Siedlung Margarethenhohe یک توسعه مسکونی انقلابی برای کشور در قالب یک شهر باغ سرسبز است که دارای 3092 خانه به همراه 935 بنای تاریخی است. این منطقه در گذشته بخشی از روتنچید بود و این هدیه ای بود که مارگارته کروپ در عروسی دخترش به دست آورد. آنچه این شهر شگفت آور زیبا را از بسیاری از همتایان خود واقع در نقاط مختلف جهان متمایز می کند ، نحوه ساخت خانه ها است. شما هیچ دو خانه ای را نخواهید یافت که به طور یکسان به نظر برسند ، اما با کمال تعجب ، چنین هارمونی ظریفی در سبک و نحوه ترسیم این آثار وجود دارد. به طور خلاصه ، بازدید از این مکان یک محله پیچیده ، پر زرق و برق و به خوبی برنامه ریزی شده را به ندرت در هر جای دیگر مشاهده می کند.

معدن ذغال سنگ Zollverine

مجتمع صنعتی Zollverein ، میراث جهانی یونسکو ، در کل آلمان بی نظیر است. نگاهی به این بنای طراحی شده باهوس با برج برج بلند و شگفتی های معماری بی عیب و نقص به شما خواهد گفت که چرا گفته می شود این مجموعه زیباترین و جذاب ترین معدن جهان است. هنگام بازدید از این سایت شگفت انگیز ، هارمونی شگفت انگیز هنر و علوم ، تعدادی از جاذبه هایی را نشان می دهد که گردشگران می توانند از آن دیدن کنند و آنها را دوست داشته باشند. از جمله نکات برجسته مورد توجه بنا به مجتمع زغال سنگ ، طراحی موزه طراحی Zentrum NRW / Red Hot است که یک مرکز شستشوی زغال سنگ جذاب دارد.

کنیسه قدیمی

بنایی که روح الهی را در دوران قبل از جنگ تقدیس کرده و به عنوان اصلی ترین مکان ملاقات برای آنها بوده است ، کنیسه باستان هنوز هم با یک هاله کاریزماتیک ایستاده است و نشان دهنده گرانش قبلی آن است. مدت ها پس از جنگ مدت ها به عنوان یک مرکز نمایشگاهی فعالیت می کرد و امروز این بنا با حمایت از میراث یهودی به وضعیت سابق خود به عنوان یک مرکز فرهنگی تغییر یافته است.

ویلا هوگل

آثار هنری باشکوه و عظمت در قالب ویلا هوگل دیده می شود ، یک عمارت باشکوه با 269 اتاق به علاوه فضای سبز سرسبز و باغ اطراف ساختمان. شما از دیدن تجهیزات فنی که در آن زمان در ویلا مهار شده بود ، بسیار خوشحال خواهید شد که برخی از آنها سیستم های آب و گاز ، سیستم گرمایش مرکزی ، تلفن ، تنظیمات تلگراف برقی و موارد مشابه هستند. به ویژه ، ساعت مرکزی عظیم که ساعت اصلی مرجع خانواده Krupp بود ، که منطقه استراحت و خانه را در اینجا مستقر کرده است.

در تماس نزدیک با طبیعت

سرانجام ، محیط طبیعی اسن شما را دعوت می کند تا شور و اسرار آمیز آن را بچشید. قدم زدن بی سر و صدا در امتداد دریاچه Baldeneysee یا یک قایق آرامش با یک بازدید سریع از پارک های بیشمار آبجو روح شما را در نهایت لذت لذت می برد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا