ده دایرکتوری که به شما در دنبال کردن در توییتر و جذب فالوور کمک می کند

[ad_1]
اگر پیروان آنها نام یا حساب آنها را می دانند یا از ایمیل آنها به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند می توانند با استفاده از Find People در توییتر دنبال کنند. راه دیگر برای یافتن افراد ایجاد یک نمایه توییتر با عنوان جستجو مانند مربی یا نویسنده است. با این حال این روشها فقط به یافتن چند نفر کمک می کند زیرا ممکن است افراد دیگری نیز واقعاً نیازهای کاربر را برآورده نکنند. یک رویکرد هدفمندتر برای یافتن افرادی که باید دنبال کنند (دنبال کنند) و افرادی که باید دنبال کنند (دنبال کنندگان) برای اطمینان از بهترین خروجی ممکن از متخصصان یا مخاطبان بالقوه مورد نیاز است. لیست های زیادی در اطراف آن ایجاد شده است که می تواند برای سهولت در دنبال کردن افرادی که به دنبال آنها هستید استفاده شود. اکثر این لیست ها رایگان هستند یا هزینه کمی برای استفاده حرفه ای دارند. برخی همچنین محلی را برای کاربران توییتر پیدا می کنند که بیشتر از آنچه در پروفایل 160 کاربر توییتر تصریح شده است درباره خودشان بگویند که به دیگران اجازه می دهد بیشتر بیاموزند و تصمیم بگیرند یک حساب شخصی را دنبال کنند. در زیر لیستی از ده مورد محبوب وجود دارد که مردم می توانند بر اساس طبقه بندی کلمات کلیدی یا موقعیت کاربر به راحتی در توییتر پیدا کنند. لیست راهنما: 1. Twellow (twellow.com) – در صفحات زرد در توییتر محبوب است زیرا با یک حساب جدید اضافه شده به Twitter2 به روز می شود. Twiends (twiends.com) از نظر توانایی یافتن حساب هایی با علایق مشابه به Twellow شبیه است. Twubs (twubs.com/) – لیستی از کاربرانی که از دسته رویداد یا موضوع استفاده می کنند و از هشتگ هایی در توییتر استفاده می کنند. دنبال کنید (wefollow.com) – مشابه Tweet Find اما بسیاری از دسته های دیگر وجود دارد. AdExchanger (adexchanger.com/Twitter-directory/) – برای یافتن افرادی که این دسته را دنبال می کنند در لیست حساب های توییتر حرکت کنید. دایرکتوری (twitterdir.com) – شرکت هایی را در رده 7 بیابید. آقای توییت (mrtweet.com) – یک فهرست راهنمای خراب که شامل گروه هایی از کاربران است تا دسته هایی که می توانند به طور یکسان استفاده شوند. توییتر به مردم پیشنهاد می دهد که از شر این برنامه Affiliate خلاص شوند. فهرست های فهرست: 8. Twopcharts (wopcharts.com) – به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس شهر یا زبان دیگران را جستجو کنند. Socialbearing (socialbearing.com) – امکان جستجوی مکتوب توسط کاربران توییتر یا کسانی که از هشتگ های خاص استفاده می کنند را می دهد. Tweeps محلی (localtweeps.com) – به کاربران توییتر اجازه می دهد تا با یک کد پستی ثبت نام کرده و فهرست را جستجو کنند. کار را برای افرادی که می خواهید آسان کنید. چندین مراجع را مرور کنید و سپس مرور کنید که کدام دایرکتوری برای پیدا کردن افرادی که باید آنها را دنبال کنید و افرادی که ممکن است دنبال دنبال توییت های شما باشند آنها را دنبال می کند موثرترین راه است.[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا