ده سوال برای پرسیدن قبل از پیوستن به Herbalife!

قطعاً بیش از ده س thatال وجود دارد که شما باید قبل از پیوستن به Herbalife به عنوان توزیع کننده بپرسید اما من روی ده س questionsالی که فکر می کنم مهمترین آنها هستند و می توان آنها را در هر فرصت بالقوه کسب و کار بازاریابی شبکه ای جستجو کرد تمرکز خواهم کرد. من قصد پاسخگویی به سالات را ندارم این موضوعی است که شما باید با شخصی که این فرصت را به شما داده است در مورد آن بحث کنید. من می خواهم شما قبل از شروع کار به خوبی مطلع شوید زیرا افراد زیادی به یک تجارت می پیوندند و سپس می فهمند که مناسب آنها نیست. اطمینان حاصل کنید که از این موارد آگاه هستید!

سوال اول – آیا کالایی واقعی وجود دارد که بتواند به عموم مردم فروخته شود؟ شرکت های MLM مورد بررسی جدی مردم و دولت قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که آنها از برنامه های هرمی غیرقانونی نیستند. باید محصولی وجود داشته باشد و محصول باید به مشتریان فروخته شود. اگر فقط توزیع کنندگان شرکت در حال خرید محصول هستند پس باید به دنبال موقعیت کسب و کار در جای دیگری بگردید.

سوال 2 – آیا برای جذب افراد پاداش دریافت می کنید؟ بدیهی است که وقتی ما به بازاریابی شبکه ای نگاه می کنیم شما باید افراد را به سمت کسب و کار خود جذب کنید تا سود بالایی کسب کنید. اگر این کار را نکنید واقعاً یک فروشنده با شکوه شرکت خواهید بود تا صاحب مشاغل. س 2ال 2 پیچیده است زیرا بدیهی است که برای وارد کردن افراد در شرکت به شما مبلغی پرداخت می شود اما پرداختن به شما این عمل نیست بلکه فروش یک محصول است. اگر در ازای پرداخت هزینه شخصی برای ثبت نام در تجارت خود حقوق می گیرید باید به جای دیگری مراجعه کنید!

سوال سوم – چه کسی مالک شرکت است و سابقه اثبات شده آن چیست؟ رهبران شرکت شما باید بدانند که آنها چه کاری انجام می دهند. اگر آنها تاجر خوبی نباشند موفقیت شما کوتاه مدت خواهد بود. شما نمی خواهید به دلیل یک معامله مشکوک تجاری یا چیزی که خارج از کنترل شما است بنیان بزرگی برای خود ایجاد کنید. با دانستن پاسخ این سوال واقعاً می توانید با یک شرکت خوب کار خود را شروع کنید.

سوال 4 – آیا دارندگان شرکت تجربه خاصی در زمینه MLM دارند؟ شاید فکر نکنید که این یک مشکل بزرگ است اما واقعاً همینطور است. من تجربه شخصی با این موضوع را دارم. این آخرین شرکت بازاریابی شبکه ای بود که با آن درگیر بودم و بسیار خوب عمل کرد. من فقط یک شرکت بزرگ درست می کنم تا آنها را متوقف کند تا عملیات MLM را متوقف کنند. همه آنها به توزیع کنندگان 30 روز اخطار دادند و گفتند که آنها زندگی خوبی دارند ما دیگر به شما پول نمی دهیم. از ناکجاآباد این شرکت منبع عمده درآمد خود را به دست آورد زیرا رهبران شرکتها شرکتهای آمریکایی بودند و از زیر و بم MLM اطلاع نداشتند. این یک دنیای کاملاً متفاوت است.

سوال 5 – آیا آنها سرمایه کافی دارند؟ اگر شرکت شما مدتی است که فعالیت می کند حتی ممکن است نیازی به پرسیدن این سال نباشد. به عنوان مثال شرکتی مانند Herbalife واقعاً جایی نمی برد. این سوال در هنگام شروع کار واقعاً باید مورد توجه قرار گیرد. اگر به دنبال یک استارت آپ هستید آیا آنها با 100٪ بدهی شروع می کنند و آیا آنها از این بدهی خلاص می شوند یا یک سال دیگر تعطیل می شوند؟

سوال 6 – هزینه عضویت چقدر است؟ حدس می زنم شما از قبل جواب این سوال را می دانید اما دوست دارم کمی جلوتر بروم. به یاد داشته باشید هنگامی که به یک شرکت بازاریابی شبکه می روید در درجه اول یک شرکت را خریداری می کنید. شما باید رئیس خود باشید! Herbalife مدت طولانی است که وجود دارد و بدیهی است هزینه آن نیز زیاد است. این چیز بدی نیست. در واقع کمپانی هایی وجود دارند که ادعا می کنند شما می توانید در عرض چند ماه به صورت رایگان عضو شوید و هزاران دلار درآمد کسب کنید. من فقط آنرا بعنوان یک احتمال نمی دانم. برای پیوستن به یک شرکت موفق باید انتظار برخی از هزینه های اولیه را داشته باشید. فقط تصور کنید که آیا کار خود را از ابتدا شروع می کردید.

سوال 7 – آیا باید حداقل مقدار محصول را هر ماه خریداری کنید تا خط پایین خود را حفظ کنید؟ برخی از برنامه های جبران خسارت وجود دارد که شما را ملزم به خرید محصولات زیادی می کند تا فقط فعال بمانید. اگر این کار را نکنید آنها در خط پایین شما گیر می کنند و شما باید از ابتدا شروع کنید. این به نظر من عادلانه نیست. شما می توانید تصمیم خود را بگیرید اما من پیشنهاد می کنم قبل از عضویت در مورد برنامه جبران خسارت شرکت اطلاعات کسب کنید. باید به وضوح ارسال شود و خواندن آن آسان باشد. در غیر این صورت ممکن است مشکلی داشته باشید.

سوال 8 – آیا شرکت از قبل به شما می گوید که چه کسانی هستند؟ اگر یافتن اطلاعات مربوط به یک شرکت دشوار است شما با مشکلی روبرو هستید! با استفاده از روش اینترنت اگر نمی توانید چیزی را پیدا کنید یا آنچه که پیدا می کنید تبلیغات بد است احتمالاً مشکلی دارید. هر مسئله ای از این دست و با شخصی که قصد دارد شما را وارد کند صحبت کنید و ببینید چه چیزی برای گفتن دارد!

سوال 9 – آیا خواندن و فهمیدن طرح جبران آسان است؟ در غیر این صورت ممکن است برخی از اطلاعات اساسی را از دست بدهید. باز هم این موضوعی است که شما می خواهید قبل از پیوستن به شرکت با یک حامی با جزئیات کامل در مورد آن بحث کنید!

سوال 10- آیا شرکت آموزش و بازاریابی لازم برای موفقیت را به شما ارائه می دهد؟ برای اکثر شرکت ها جواب این سوال منفی است. شما باید موفقیت خود را ایجاد کنید و پس از پیوستن این تجارت شماست. باید خودتان آن را به بازار عرضه کنید باید خودتان آن را بفروشید و خودتان آن را بسازید. این کار قابل انجام است اما ممکن است لازم باشد خود را به سیستم بازاریابی شخص ثالث متصل کنید.

اگر بتوانید برای رضایت خود پاسخ س answersالات 1 تا 9 را بدست آورید پس می توانید اطمینان داشته باشید که در یک شرکت خوب شرکت می کنید. برای همه شما در دنیا آرزوی موفقیت دارم! اگر مغایرتی وجود دارد پیشنهاد می کنم راه دیگری را اجرا کنید! در نهایت این به شما بستگی دارد. سوال 10 واقعاً به خود شما بستگی دارد! اگر می خواهید در MLM موفق شوید به یک مربی کسب و کار و یک سیستم تکرار شونده برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارید. شما باید بیاموزید که چگونه تجارت خود را به صورت آنلاین و همچنین آفلاین بازاریابی کنید. شما باید نام تجاری و لیست خود را ایجاد کنید. همه اینها از حوصله این مقاله خارج است اما اگر سوالی دارید حتماً اطلاعات پایین این مقاله را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا