رابرت کیوساکی – آیا رابرت کیوساکی معامله واقعی یا جعلی است؟

[ad_1]

آیا رابرت کیوساکی کلاهبرداری است یا آنچه که او می آموزد واقعاً شما را در مسیر آزادی مالی قرار داده است؟

بخش عمده ای از آموزه های کیوساکی بر تولید درآمد منفعلانه از طریق فرصت های سرمایه گذاری مانند املاک و مستغلات و شرکت ها متمرکز شده است که هدف اصلی این است که بتوانید به تنهایی از طریق این سرمایه گذاری ها خود را حمایت کنید. Kiyosaki همچنین دارایی ها را به عنوان چیزهایی که باعث ایجاد جریان نقدی می شوند ، تعریف می کند ، مانند اجاره املاک و مستغلات یا شرکت ها و بدهی هایی مانند مواردی که از پول نقد استفاده می کنند ، مانند خانه و اتومبیل و غیره. کیوساکی همچنین معتقد است که اهرم عامل بزرگ ثروتمند شدن است.

رابرت کیوساکی بیشتر به خاطر کتاب “پدر بابا” مشهور است ، پدر بیچاره ، پرفروش شماره یک در نیویورک تایمز. Kiyosaki سپس در ادامه عناوین بیشتری مانند پول نقد 4 جریانه Rich Dad و راهنمای سرمایه گذاری Rich Dad را نوشت. او اکنون حداقل ده کتاب منتشر کرده است.

اینکه بگوییم رابرت کیوساکی کلاهبرداری است که شما نباید کتابش را خوانده باشید و یا تحقیق کرده باشید زیرا رابرت کیوساکی راه می رود و در مورد صحبت صحبت می کند ، کیوساکی در نیروی دریایی بود ، شغل فروش دستگاه های کپی Xerox را داشت ، همچنین شرکتی را ایجاد کرد که اولین نمونه کارها Philo را برای Surfers به ​​بازار آورد. او در ابتدا موفق بود اما سرانجام ورشکست شد ، سپس در اوایل دهه 1980 کیاوساکی تجارت خود را آغاز کرد که پیراهن های راکر را ارزان کرد و سپس در حدود 1996-1997 Cashflow Technologies Inc. پدر و ریچارد پولدار و مدیریت …

کلاهبرداری رابرت کیوساکی یک اسطوره کامل است و هرکسی که به این فکر کند یا این را دنبال کند ، وقت کافی را برای خواندن مقاله خود یا دنبال کردن آموزه های خود نگرفته است ، اگر واقعاً می خواهید هوش مالی را یاد بگیرید ، من کاملاً به شما توصیه می کنم که Rich Dad Poor پدر را بخوانید و از آن بسیار استقبال کنید.

رابرت کیوساکی معتقد است که مشاغل خانگی و مدل بازاریابی چند سطحی کاملاً اشتباه گرفته شده و به اندازه کافی جدی گرفته نمی شود ، در زمان ما ، بازاریابی چند سطحی قرن بیست و یکم فرصتی ایده آل برای شروع مشاغل شخصی شما حتی با کمتر از 500 دلار است.

بازاریابی چند سطحی بهترین سرمایه گذاری است اگر برای کسب و کار خود وقت بگذارید و مانند یک تجارت واقعی با آن رفتار کنید و این یک راه عالی برای ایجاد مقداری سرمایه برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و غیره است.

بنابراین هر آنچه راجع به رابرت کیوساکی را کلاهبرداری می کنید ، باور نکنید و تحقیقات خود را انجام دهید و اگر می خواهید از نظر مالی هوشمند تر شوید و از مسابقه موش خارج شوید ، من شخصاً به شما توصیه می کنم که کار خود را ادامه دهید و حتی تحقیقات خود را در مورد این کار انجام دهید که می توانید تجارت بازاریابی چند سطحی را شروع کنید ، صنایع بسیاری وجود دارد که می توانید دسترسی به آن از قبیل مسافرت ، کاهش وزن ، تغذیه ، سلامتی و رفاه ، و لیست همچنان برای یافتن تنها آنچه به آن اشتیاق دارید پیدا کرده و سر و شکوفایی آن را قرار می دهید و در راه خروج از مسابقه موش خواهید بود.

دفعه بعد کسی به شما می گوید که رابرت کیوساکی کلاهبرداری اصلاح شده است ، ای کاش کیاوساکی را به عنوان معلم در مدرسه خود داشتم بهتر بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا