[ad_1]
آیا می توانید تصور کنید که طاق های طلایی بنفش باشد یا رنگ های IBM قرمز و سبز باشد؟ شاید فکر کرده باشید که چه کسی چگونه و چرا رنگ های خود را خلق کرده است.
اما چرا بسیاری از رستوران ها مانند مک دونالدز برگر کینگ تاکو بل پیتزا هات مترو همگی از قرمز نارنجی زرد یا سبز استفاده می کنند اما آبی یا بنفش زیاد دیده نمی شوند.
این روند احتمالاً بسیار بیشتر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید. و اگر فکر نکرده اید که آیا به فکر ایجاد یک لوگو هستید یا کسی را استخدام می کنید تا این کار را برای شما انجام دهد این چیزی است که می خواهید بخوانید.
هرچند به نظر قابل قبول نمی رسد انتخاب رنگ مناسب برای تصویر کسب و کار
و لوگوتایپ می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. دريافت كردن
در مثال بالا آیا می دانستید که تحقیقات نشان می دهد که مردم بیشتر از a می خورند
اتاقی که با رنگ های گرم مانند زرد و قرمز رنگ آمیزی شده است برخلاف رنگ های سرد؟ بله همینطور است
مارینا
همه ما تحت تأثیر رنگ هایی هستیم که می بینیم – هم از نظر جسمی و هم روحی.
مشتریان شما تفاوتی ندارند
در واقع مشتریان شما فوراً در مورد کسب و کار شما پیش بینی می کنند. کیفیت و خدمات بر اساس لوگو و رنگ های مرتبط شما. اکثر اوقات آنها حتی آن را نمی دانند اما به من اعتماد کنید مشتریان شما بر اساس شخصیت شما و رنگ هایی که برای استفاده انتخاب می کنید پیش بینی های سریعی درباره کسب و کار شما انجام می دهند.
ساده است؛ رنگ مناسبی را انتخاب کنید که برای بازار هدف شما سرگرم کننده باشد برنده خواهید شد. شما جلوتر از رقابت هستید.
پس چگونه رنگ مناسب را انتخاب می کنید؟ اگر برای ایجاد تصویر تجاری خود با یک طراح ماهر کار می کنید نسبت به یک صاحب کسب و کار انفرادی برتری زیادی دارید. اطمینان حاصل کنید که با یک طراح تجاری ماهر کار می کنید که به تئوری رنگ ها و تأثیر آن بر مشتریان آشنایی کامل دارد.
اگر به تنهایی پیش بروید یک خبر خوب و بد وجود دارد: خبر بد این است که هیچ ترکیب رنگی وجود ندارد که برای هر صنعت و هر شرکتی مناسب باشد. خبر خوب این است که تحقیقات علمی به این نتیجه رسیده اند که یک نظریه اساسی در مورد اینکه چگونه رنگ های خاص می توانند بر رفتار ما تأثیر بگذارند وجود دارد. اگر از اطلاعات این مطالعات استفاده می کنید می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که برای کسب و کار و صنعت شما بهترین کارایی را دارند. در اینجا چند نتیجه از یکی از این نظرسنجی ها آورده شده است:
منا این یک رنگ خوراکی است. همیشه توجه داشته باشید که رستوران ها از رنگ قرمز استفاده می کنند
زیاد؟ با افزایش متابولیسم بدن شما را گرسنه می کند. قرمز توصیه می کند
Crystal Clear action run.png این ترجمه از ترجمه های موجود در aggression بازیابی شده است.
و عشق. چالش قرمز اینجاست – ببینید آیا می توانید محدودیت دما را پیدا کنید
شرکتی که روی لوگوی خود رنگ قرمز زیادی دارد ممکن است این کار را نکنید.
MAVO زرد نشان دهنده نور خورشید وسعت و شادی است
روح متعالی. رنگ زرد ذهن را کنترل می کند و باعث جلب توجه می شود. می توان از آن به طور موثر استفاده کرد
برجسته بودن چالش زرد اینجاست – ببینید آیا می توانید پول پیدا کنید
شرکت با رنگ زرد زیادی در لوگو.
مانگا رنگ مناسبی برای بیمارستان نیست. آبی می گوید صلح
غمگین و آب آبی اغلب با مردان مرتبط است. آبی رنگ سردی است
و می تواند یک اتاق را گسترش دهد. بیشتر غذاها را تعریف نمی کند. آبی خوب می شود
با رنگ و متریال گرم چالش آبی اینجاست – ببینید آیا می توانید
یک رستوران فست فود با مقدار زیادی رنگ آبی در لوگو پیدا کنید باید نگاه کنید
سخت.
مایتسو مراقبت های شبانی و عمومی مربوط به طبیعت است.
سبز همچنین نشان دهنده حسادت و حسادت است. سبزی ها را نباید زیاد استفاده کرد. خیلی زیاد
ممکن است بر رنگ پوست و ظاهر برخی غذاها تأثیر بگذارد. این چالش سبز است
– ببینید چند عنوان به رنگ سبز می بینید می توانید – اما بیشتر خواهید دید
منا
سیاه سیاه ممکن است چنین مفاهیم اجتماعی منفی داشته باشد
شر ماتم ارواح شب مرگ و ترس. با این حال رنگ مشکی می تواند بسیار شیک باشد
و مدرن مشکی به خوبی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود. این سیاه است
چالش – ببینید آیا می توانید یک سازمان بهداشت سیاه پوست پیدا کنید
در لوگو
مطمئناً می توانید چند استثنا در چالش های من ببینید. من می دانم که همیشه استثناهایی برای قوانین وجود دارد. برخی از استثناها حتی ممکن است کارساز باشند اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تئوری رنگ را یاد بگیرید و مطالعه کنید یا با یک طراح شرکت ماهر که آن را درک می کند کار کنید.
[ad_2]