فناوری اطلاعات

راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون بازار؛ جذاب‌ترین گزینه‌ها برای خرید

تلویزیون یکی از اساسی‌ترین لوازم هر خانه است و طبیعتاً زیبایی محیط، میز و دکوراسیون متناسب با آن نیز، بسیار بیشتر از سایر لوازم خانه مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. اگر به‌تازگی تلویزیون جدیدی خریداری کرده‌اید و به دنبال میز تلویزیون مناسب آن می‌گردید و یا قصد تعویض میز تلویزیون قدیمی خود را دارید، همراه ما در این مطلب باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ، ما به معرفی و بررسی 15 میز تلویزیون برتر و باکیفیت هیلی بیلی از برندهای مختلف با طرح‌ها و سایزهای متفاوت می‌پردازیم. پیش از آن نیز نکاتی را در مورد قواعد کلی سایز میز تلویزیون برای راحتی خرید و انتخاب شما بیان خواهیم کرد.

3,850,000

تومان

2,480,000

تومان


راهنمای انتخاب سایز مناسب میز تلویزیون


میز تلویزیون چی مده؟

به طور کلی به شما پیشنهاد می‌شود که اگر قصد خرید تلویزیون و میز آن را دارید، ابتدا تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به دنبال یک میز مناسب برای استفاده از آن در خانه باشید، چرا که صرفاً دانستن اندازه‌ی تلویزیون برای خرید میز تلویزیون کارآمد نیست، بلکه نیاز است تا نکات ضروری مانند ارتفاع تلویزیون، ارتفاع پایه‌های آن، فاصله‌های استاندارد در اطراف دستگاه، فاصله‌های استاندارد تلویزیون با دیوار و موارد دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

روش صحیح و اصولی انتخاب بهترین مدل میز تلویزیون این است که در گام اول، طول تلویزیون خود را اندازه‌گیری کنید و سپس میز مد نظر خود را طوری در نظر بگیرید که حدود 15 سانتی‌متر از دو طرف تلویزیون آزاد باشد. شایان ذکر است که اگر میز خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ باشد، علاوه بر اینکه از حالت استاندارد خود نیز خارج می‌‌شود، به هیچ عنوان ظاهر جذابی به دکوراسیون منزل شما نمی‌دهد. معمولا برای هر اندازه از تلویزیون، بهتر است میز با طولی که در ادامه بیان می‌شود را برای خرید در نظر بگیرید:

  •  برای تلویزیون‌های 50 اینچ میزی با طول 140 سانتی‌متر

  •  برای تلویزیون‌های 55 اینچ میزی با طول 150 سانتی‌متر

  • برای تلویزیون‌های 60 اینچ میزی با طول 165 سانتی‌متر

  • برای تلویزیون‌های 65 اینچ میزی با طول 175 سانتی‌متر

  • برای تلویزیون‌های 75 اینچی میز با طول 2 متر

همچنین لازم است عرض میز مد نظر خود را نیز بر اساس قطر پایه‌های تلویزیون مورد بررسی قرار دهید تا به راحتی یک انتخاب عالی از فهرست راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ داشته باشید.


راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون از هیلی بیلی


میز تلویزیون مدل حصیری

میز تلویزیون مدل حصیری، یک محصول فوق‌العاده جذاب و باکیفیت است که از جنس ام دی اف هایگلاس درجه یک تولید شده و در برابر ضربات احتمالی نیز از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد. این محصول لوکس از دو طبقه در وسط بهره می‌برد که می‌توانید از آن برای قرار دادن وسایل دکوری خود استفاده کنید. همچنین در دو طرف این میز تلویزیون، دو کشو تعبیه شده که روی آن‌ها پوششی از جنس حصیر قرار گرفته تا حس کلاسیک و نوستالژیک را به این محصول ببخشد. طول این محصول 165 سانتی متر است و بنابراین برای قرار دادن تلویزیون‌های با ابعاد 60 اینچ کاملاً مناسب است. همچنین باید به عرض 40 و ارتفاع 45 سانتی متری میز تلویزیون مدل حصیری اشاره کنیم.

میز تلویزیون رویال.سی.او مدل آکاژو 733180

شرکت رویال. سی .او، بهترین برند میز تلویزیون در بازار است و همواره محصولات بسیار باکیفیت با طراحی مدرن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که میز تلویزیون مدل آکاژو 733180، نمونه‌ای از آن‌هاست. این میز تلویزیون از جنس ام دی اف درجه یک که در رنگ گردویی با روکش طبیعی چوب گردو و در رنگ سفید با رنگ پوششی و پلی یورتان تولید شده و از سه عدد کشوی بسیار بزرگ نیز برای قرار دادن وسایل مختلف بهره می‌برد. این محصول که به لطف طراحی و کیفیت جذابش در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ قرار گرفته، پایه‌هایی به شکل سم آهویی از جنس چوب راش گرجستان دارد و طول آن نیز به 180 سانتی متر می‌رسد که برای قرار دادن تلویزیون‌های 70 اینچی گزینه‌ی کاملاً ایده‌آلی به شمار می‌رود. ارتفاع و عرض این محصول نیز به ترتیب 50 و 42 سانتی متر است.

میز تلویزیون رویال.سی.او مدل لوییز 753

میز تلویزیون لوییز 753، محصول دیگری از برند رویال.سی.او است که از طراحی به‌روزتر و مدرن‌تری نسبت به محصول قبلی بهره می‌برد و در دو رنگ طوسی روشن و طوسی تیره به فروش می‌رسد. روی این محصول دو محفظه‌ی بزرگ برای قرارگیری سینما خانگی و سایر دستگاه‌های دیجیتالی دیده می‌شود و طرح روی درب کشو‌های این میز LCD به شکلی زاویه دار با دستگاه CNC انجام شده است. جنس این محصول از MDF 16 میل است و صفحه و کناره‌های آن از جنس سنگ مصنوعی (پلی گلس) ضدخش تولید شده‌اند تا خیال کاربران از این بابت راحت باشد. سه کشو برای این محصول در نظر گرفته شده و پایه‌های آن نیز از تلفیق چوب راش گرجستان و فلز (آلومینیوم دایکاست) ساخته شده که مقاومت بالایی دارد. طول این محصول به 160 سانتی متر می‌رسد و پایه‌های آن نیز برای حمل و نقل آسان‌تر، قابلیت دمونتاژ شدن دارند.

میز تلویزیون مدل F2

اگر از طرفداران پرشمار میزهای تلویزیون با طراحی کلاسیک و نوستالژیک هستید، در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ مدل‌های این چنینی زیادی پیدا خواهید کرد که میز تلویزیون مدل F2، یکی از بهترین آن‌هاست. در نگاه اول معرق‌کاری‌های بسیار جذاب این محصول خودنمایی می‌کند. این میز تلویزیون مجهز به دو کشوی بسیار بزرگ است که از آن می‌توانید برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید. رنگ این محصول از پلی استر مات ساخته شده که کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر خط‌وخش نیز مقاوم است. طول این محصول به 159 سانتی متر می‌رسد و این یعنی که شما می‌توانید از آن برای قرار دادن تلویزیون‌های 55 تا 60 اینچی بهره ببرید. در نهایت باید به ارتفاع 59 و عرض 43 سانتی متری این میز تلویزیون جذاب نیز اشاره کنیم.

میز تلویزیون مدل SO21203

اگر در منزل فضای بسیار زیادی برای قرار دادن میز تلویزیون دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که میز تلویزیون مدل SO21203 را برای خرید خود در نظر بگیرید، چرا که این محصول علاوه‌بر میز تلویزیون می‌تواند نقش یک دکور بسیار زیبا و کاربردی را نیز برای شما ایفا کند. این میز تلویزیون بسیار بزرگ از جنس چوب MDF ملامینه بسیار باکیفیت تولید شده و در تنوع رنگی بسیار بالایی در فروشگاه هیلی بیلی به فروش می‌رسد. این میز دو محفظه‌ی تقریباً بزرگ یکی در بخش بالایی و دیگری در بخش پایینی‌اش دارد و همچنین از سه کشو نیز در بخش بالایی بهره می‌برد. طول این محصول حدود 220 سانتی متر است و برای قرار دادن تلویزیون‌های با ابعاد بالای 70 اینچ گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. بخش پایینی این میز تلویزیون نیز با پوشش MDF براق تزئین شده تا جلوه‌ی جذاب‌تری به میز بدهد. ارتفاع و عرض این محصول نیز به ترتیب 42 و 35 سانتی متر است.

میز تلویزیون رویال.سی.او کد 793 180

در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ، مدل‌های مختلفی از برند رویال.سی.او وجود دارد و مدل 793 180 نیز یکی از جذاب‌ترین مدل‌هاست. این میز تلویزیون از طراحی خاص و منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد؛ به طوریکه جای لوازم صوتی و تصویری و همچنین کشوی لوازم آن به صورت مخفی پشت یک درب cnc خورده قرار داده شده و بسته بودن درب آن مانعی برای عملکرد کنترل دستگاه‌های صوتی و تصویری نمی‌شود. رویال.سی.او برای تولید این محصول جذاب، از چوب MDF 16 استفاده کرده که از روکش PVC ضدآب و ضدخش پوشانده شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. پایه‌های این میز نیز از تلفیق چوب راش گرجستان و فلز (آلومینیوم دایکاست) ساخته شده که مقاومت بالایی دارد و رنگ پلی یورتان، ظاهر جذابی به آن بخشیده است. همچنین پایه‌های این میز به منظور راحتی در حمل و نقل و بسته‌بندی، قابلیت دمونتاژ شدن را نیز دارند. دو کشوی مگنت‌دار برای این محصول در نظر گرفته شده و طول 180 سانتی متری آن نیز برای قرار گرفتن تلویزیون‌های 70 اینچی کاملاً مناسب است.

میز تلویزیون هیراد مدل TV111-MDF

میز تلویزیون هیراد مدل TV111-MDF، یک محصول با طراحی ساده و در عین حال جذاب است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌توانید آن را با رنگ دکوراسیون منزل خود ست کنید. این میز تلویزیون مجهز به سه کشوی عمیق و جادار در اندازه‌های یکسان است که می‌توانید از آن برای قرار دادن لوازم جانبی تلویزیون و دستگاه‌های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. این محصول از جنس MDF فوق‌العاده باکیفیت تولید شده که مقاومت خوبی نیز در برابر ضربات و خط‌وخش دارد. طول 200 سانتی متری این محصول، برای قرار دادن تلویزیون‌های 75 اینچی کاملاً ایده‌آل و مناسب است. همچنین باید به عرض 40 و ارتفاع 52 سانتی متری این محصول باکیفیت و جذاب نیز اشاره کنیم.

میز تلویزیون متین مدل R460

میز تلویزیون متین مدل R460، مدلی دیگر از میزهای با طراحی کلاسیک موجود در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ است که به لطف استفاده از MDF ترک در تولید آن، کیفیت و مقاومت بسیار خوبی دارد. روکش MDF این محصول از نوع ضدخش بوده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. سه عدد کشو با فضای مناسب روی بدنه‌ی این میز تلویزیون تعبیه شده که دستگیره‌های حلقوی جذابی نیز دارند. طول این میز حدود 180 سانتی متر است و کاربران به راحتی می‌توانند تلویزیون‌های 55 الی 70 اینچی خود را روی آن قرار دهند. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

میز تلویزیون مدل m60

میز تلویزیون مدل m60، یک محصول فوق‌العاده جذاب با طراحی مدرن و به‌روز است که رنگ مشکی براق آن به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می‌شود. این میز تلویزیون از جنس ام دی اف وکیوم تولید شده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و روکش آن نیز در برابر خط‌وخش‌های احتمالی کاملاً مقاوم است. برند سازنده برای این محصول، از دو کشوی جادار استفاده کرده که به صورت مگنتی باز و بسته می‌شود و خبری از دستگیره روی آن نیست. پایه‌های این محصول نیز ضد لغزش هستند تا کاربران از این بابت نیز نگرانی نداشته باشند. این میز تلویزیون با طول 180 سانتی متری‌اش، برای قرار دادن تلویزیون‌های حداکثر 70 اینچی کاملاً مناسب است و ارتفاع و عرض آن نیز به 48 و 40 سانتی متر می‌رسد.

میز تلویزیون سو مدل ENA

اگر کشوی‌های جادار و فضایی که میز تلویزیون در اختیار شما قرار می‌دهد، برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، میز تلویزیون سو مدل ENA می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. این محصول طراحی ساده و در عین حال شیکی دارد و مجهز به دو کشوی بسیار بزرگ در دو طرف میز نیز است که می‌تواند وسایل بسیار زیادی در خود جای دهد. دو قفسه بزرگ هم برای قرار دادن گیرنده‌ها و لوازم دکوراتیو در نظر گرفته شده که ظاهر جذابی به این محصول بخشیده است. این میز تلویزیون از چوب مقاوم چند لایی (پلای وود) ساخت مالزی تولید شده و پوشش نهایی نیم پلی‌استر استفاده شده در آن نیز در مقابل کثیفی و گرد و غبار مقاوم است. این میز طولی 116 سانتی متری دارد و برای انواع نمایشگر با ابعاد زیر 50 اینچی می‌توان از آن بهره برد. این محصول رنگ‌بندی بسیار متنوعی دارد و به راحتی با دکوراسیون منزل شما ست می‌شود.

میز تلویزیون مدل AK-22 160

در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ، مدل‌های خاص نیز وجود دارد که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به میز تلویزیون مدل AK-22 160 اشاره کرد. در نگاه اول طراحی بسیار جذاب و منحصر‌به‌فرد این میز بسیار خودنمایی می‌کند. این محصول بسیار شیک از MDF باکیفیت و مقاوم تولید شده که در برابر خط‌وخش از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد. همچنین روی این MDF، پارچه‌ای مخمل با طرح زیبای اسلیمی به رنگ آبی و سفید، در چهار رنگ چوب افرا، گردو، سفید و طوسی قرار گرفته است. این میز تلویزیون با دارا بودن ترمینال برق داخلی به شما این امکان را می‌دهد که تمام سیم‌های برق دستگاه‌هایتان را در داخل خود میز تلویزیون به برق بزنید و هیچ گونه سیمی از میز آویزان نخواهد بود. این میز تلویزیون طولی 170 سانتی‌متری دارد و برای قرار دادن تلویزیون‌های 60 تا 65 اینچی کاملاً مناسب است. این محصول همچنین از یک کشوی مخفی نیز بهره می‌برد که فضای مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طرح این میز می‌تواند در منازل و دکوراسیون‌های با طراحی‌های مدرن و ساده به خوبی ست شود.

میز تلویزیون مدل ارشا

میز تلویزیون مدل ارشا، یک محصول باکیفیت و با طراحی ساده و مینیمال است که در سه رنگ سفید، قهوه‌ای تیره و روشن در هیلی بیلی به فروش می‌رسد و شما به راحتی می‌توانید آن را با دکوراسیون منزلتان ست کنید. این محصول از جنس چوب MDF باکیفیت تولید شده که در برابر خط‌وخش‌های احتمالی مقاوم است. برند سازنده این محصول، روی دو کشوی این میز از پوشش MDF براق استفاده کرده تا جذابیت بصری آن را دوچندان کند. دستگیره‌های این دو کشو نیز از جنس چوب هستند. این میز تلویزیون طولی 170 سانتی‌متری دارد و برای قرار دادن تلویزیون‌های 60 تا 65 اینچی کاملاً مناسب است. به غیر از دو کشو، دو محفظه نیز در وسط این میز تعبیه شده که برای قرار دادن لوازم صوتی و تصویری می‌توان از آن بهره برد.

میز تلویزیون مدل BL0116

میز تلویزیون مدل BL0116، یک محصول با طراحی ساده و شیک است که با توجه به طول 200 سانتی متری‌اش، کاربران می‌توانند از آن برای قرار دادن تلویزیون‌های 75 اینچی خود بهره ببرند. این محصول از جنس MDF بسیار باکیفیت تولید شده که در برابر خط‌وخش‌های احتمالی از خود مقاومت نشان می‌دهد و در صورت کثیفی و لک شدن نیز می‌توان آن را با مرطوب کردن تمیز کرد. برای این محصول دو کشو در نظر گرفته شده که فضای بسیار مناسبی را برای قرار دادن لوازم جانبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روی این دو کشو با پوشش PVC پوشانده شده تا ظاهر جذابی به آن ببخشد. اما نکته‌ی جالب توجه این میز، خلاقیت سازنده در نورپردازی آن است. درون قفسه‌های این میز با چراغ LED تزئین شده که 20 حالت مختلف دارد و با ریموت کنترلی که به شما تقدیم می‌شود، شما می‌توانید نور آن را متناسب با تم دکوراسیون منزل خود تغییر دهید. همچنین باید به ارتفاع 50 و عرض 40 سانتی متری این محصول نیز اشاره کنیم.

میز تلویزیون مدل BL0130

میز تلویزیون مدل BL0130T d، یک محصول ساده با طول 160 سانتی‌متری، عرض و ارتفاع 40 سانتی متری است که گزینه‌ی خرید بسیار مناسبی برای کاربران تلویزیون‌های با اندازه‌ی 55 اینچی به شمار می‌رود. این میز تلویزیون از MDF درجه یک برند پاک چوب تولید شده که مقاومت خوبی در برابر خط‌وخش‌های احتمالی دارد و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. علاوه بر MDF، از ورقه‌های PVC و های‌گلاس نیز در تولید این محصول استفاده شده تا از لحاظ بصری نیز این میز جذاب‌های زیادی داشته باشد. سه کشو با فضای بسیار بزرگ در این میز تعبیه شده که به صورت مگنتی باز و بسته می‌شود و فاقد دستگیره هستند. شما می‌توانید طرح ساده این محصول را با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنید.

میز تلویزیون دیواری مدل wal3

اگر از طرفداران و علاقه مندان به میزهای تلویزیون دیواری هستید، می‌توانید مدل wal3 را به عنوان یک گزینه‌ی خرید باکیفیت و جذاب در نظر بگیرید. این محصول طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 120، 25 و 21 سانتی متری دارد و با توجه به مشخصاتش برای قرار دادن تلویزیون‌های با ابعاد زیر 50 اینچی کاملاً مناسب و ایده‌آل است. این میز تلویزیون که از MDF باکیفیت تولید شده، از دو کشو بهره می‌برد که فضای مناسبی دارند و به صورت مگنتی باز و بسته می‌شوند. همچنین در وسط این میز، یک محفظه با دربی داشبوردی تعبیه شده که برای قرار دادن لوازم جانبی بسیار کاربردی خواهد بود.

سخن پایانی

در راهنمای خرید بهترین میز تلویزیون هیلی بیلی مگ، ما به معرفی و بررسی 15 میز تلویزیون جذاب و باکیفیت هیلی بیلی از برندهای مختلف با طرح‌ها و سایزهای متفاوت پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از ادوات جانبی کالای صوتی و تصویری را دارید، با در نظر گرفتن نکات آموزشی که در ابتدای این مطلب بیان شد و همچنین بودجه‌ی و سلیقه‌ی خود، بهترین گزینه‌ی ممکن را برای خود انتخاب کنید.

شما تجربه‌ی استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این میزهای تلویزیون موجود در لیست ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران هیلی بیلی مگ به اشتراک بگذارید.

 

3,850,000

تومان

2,480,000

تومان

سوالات متداول

کدام نوع میز تلویزیون بیشتر مورد نظر کاربران قرار گرفته است؟

در حال حاضر، بیشتر تمایل کاربران در بازار میزهای تلویزیون به سمت میزهای چوبی MDF با تزئینات مختلف است.

چه میز تلویزیونی بخریم؟

برای خرید میز تلویزیون ابتدا باید مواردی نظیر اندازه تلویزیون، دکوراسیون منزل و همچنین سلیقه‌ی خود را در نظر گرفته و با توجه به آن‌ها دست به خرید بزنید.

از کجا میز تلویزیون بخرم؟

فروشگاه آنلاین هیلی بیلی، بهترین مکان برای خرید میز تلویزیون است، چرا که در آن شما با طیف گسترده‌ای از میزهای تلویزیون در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف مواجه می‌شوید و دست شما برای انتخاب کاملاً باز است.

بهترین رنگ میز تلویزیون چیست؟

پاسخ این سوال، بستگی به دکوراسیون منزل شما دارد، اما به طور کلی رنگ‌های سفید و مشکی به راحتی با اکثر دکوراسیون‌های داخلی ست می‌شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا