راهنمای رایگان انتشار تبلیغات طبقه بندی شده MySpace

[ad_1]

بسیاری از مردم نمی دانند که مای اسپیس درست مانند غول معروف تبلیغات آنلاین ، کریگ لیست ، تبلیغات را رتبه بندی می کند. مانند Craigslist ، استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده Myspace رایگان است و در دسترس همه افراد با نمایه هفت روزه است.

محبوب ترین موارد منتشر شده عبارتند از اشتغال ، رابطه با فروش ، مسکن و خدمات. در حالی که بخش دارای امتیاز در Myspace به اندازه رقیب خود Craigslist محبوب نیست ، اما هنوز هم ارائه زیادی دارد. اگر یک بازاریاب هوشمند هستید که از این تبلیغات رایگان استفاده می کنید ، ممکن است باعث شود تا در معرض دید و محصول و خدمات خود را افزایش دهید.

بخش طبقه بندی ها با کلیک کردن بر روی “طبقه بندی شده” از سمت راست بالای صفحه MySpace واقع شده است. اگر می خواهید بلافاصله شروع به ارسال کنید ، می توانید با انتخاب “ارسال آگهی” از سمت راست بالای صفحه تبلیغات طبقه بندی شده ، این کار را انجام دهید. با کلیک روی “تغییر شهر” از سمت راست بالای صفحه می توانید شهری را که می خواهید در آن تبلیغ کنید ، انتخاب کنید.

پس از انتخاب آگهی ، باید یک لیست را از فهرست کشویی انتخاب کنید. سپس می توانید در صورت لزوم زیر گروه را انتخاب کنید و جزئیات قیمت را وارد کنید. پس از آن ، شما نیاز به نوشتن عنوان تبلیغ خود دارید. شما باید مراقب باشید تا حد امکان توصیف کننده باشید تا در صورت جستجو در کلمات کلیدی شما ، آن را پیدا کنید.

اکنون که موضوع خود را وارد کردید ، می توانید با کلیک بر روی “Img” یک تصویر را بارگذاری کنید. این امر باعث می شود که مای اسپیس در مورد URL مقصد تصویر از شما سؤال کند. برای استفاده از این ویژگی ، باید قبلاً عکس خود را در اینترنت بارگذاری کنید. مرحله بعدی وارد کردن توضیحی برای تبلیغ شما خواهد بود. در اینجا می خواهید توضیحی کامل تر که در زیر تصویر بارگذاری شده وجود دارد ، اضافه کنید.

قبل از اتمام ، باید “پیش نمایش” را کلیک کنید تا به نتایج خود نگاه کنید و از صحت ظاهر شدن تصویر اطمینان حاصل کنید. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد ، “پست” را انتخاب کنید و آگهی طبقه بندی شده شما در مای اسپیس ظاهر می شود. به یاد داشته باشید که قبل از هرگونه ارسال ، از شرایط Myspace آگاه باشید. پیوند علمی در هر آگهی طبقه بندی شده قرار دارد. ارسال مطلبی که می تواند اسپم یا سوء استفاده تلقی شود ، ممکن است باعث ایجاد مشکلی شود یا تبلیغ شما را حذف کند.

شما می توانید با موفقیت از تبلیغات طبقه بندی شده برای بازاریابی کالای مورد نظر خود استفاده کنید. ترفند انجام این کار به روش درست است. مدتی را برای انجام صحیح خود کنار بگذارید و از یک راه رایگان دیگر برای استفاده موفقیت آمیز از بزرگترین وب سایت در ایالات متحده استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا