راهنمای سریع بازاریابی آنلاین: 9 نکته برای موفقیت آنلاین

[ad_1]

برای موفقیت در بازار باید اینترنت را در برنامه کاری خود ادغام کنید اما برای موفقیت آنلاین این نکات را رعایت کنید:

1 چسبناک شوید

اگر سایت شما را جستجو و بازگشت به سایت شما کند سایت شما چسبنده است. یک راه خوب برای این کار دریافت آخرین اطلاعات مرتبط یا محتوای هروئین است.

2 محتوای هروئین

محتوای هروئین همان چیزی است که متخصص استفاده از وب وینسنت فلاندر اطلاعاتی را که افراد از طریق فاضلاب در حال خزیدن هستند می خواند. هروئین اعتیاد آورترین مواد مخدر روی کره زمین است بنابراین مردم هر کاری برای رفع آن انجام می دهند. چه وب سایت فقط برای بازدید کنندگان فراهم می کند؟

3 سفارشی سازی کنید

کیفیت منحصر به فرد اینترنت امکان تعامل و شخصی سازی محتوا است. محتوای شخصی شده باعث می شود که آنها برای اطلاعات بیشتر بازگردند. با پیگیری اطلاعات و اخبار مفید ارتباط خود را زنده نگه دارید.

4 موتورهای خود را راه اندازی کنید

مشتریانی که شما را نمی شناسند احتمالاً آنها را از طریق موتور جستجو پیدا می کنند. ترفند این است که موتورهای جستجو را برای پیدا کردن شما در ابتدا جستجو کنید. در یک برنامه موتور جستجو خوب سرمایه گذاری کنید یا به کسی که می داند چگونه کار می کند پرداخت کنید.

5 جواب می دهد

مردم از موتورهای جستجو برای پیدا کردن راه حل برای مشکلات خود استفاده می کنند. آیا سایت شما در مورد حل مشکلات مشتری است؟ بیشتر سایتها خودمحور هستند. مشتری خود را با ارائه پاسخ به سؤالات خود متمرکز کنید.

6 فروش سخت در مقابل فروش نرم

ایجاد روابط با ارائه ارزش قبل از فروش. هنگامی که زمان خرید است شما قبلاً اوراق قرضه دارید. از خود بپرسید که به جای کارهایی که می تواند برای شما انجام دهد می توانید برای مشتری خود چه کاری انجام دهید.

7 مستقیم بروید

یک وب سایت میلیون دلاری با ده درصد ناوبری ایجاد نکنید. ناوبری ساده و آسان برای پیگیری بسیار مؤثرتر از انیمیشن غیر منطقی است. به گوگل فکر کنید!

8 طرفدار باشید

سایت شما نشان دهنده اخلاق تجاری و نوع خدمتی است که احتمالاً به مشتریان خود ارائه می دهید. کمی وقت تلاش و پول را در سایت خود قرار دهید تا نشان دهید که از سطح بالایی برخوردار هستید.

9 طرفدار نباشید

مردم به دنبال صدای اصلی و اصلی هستند نه با اطلاعات صفحه دیگ بخار. هیچ کس افراد بازنشسته و بازنشسته را دوست ندارد و وب سایت های آنها را نیز دوست ندارند. وقتی کسی مطالب شما را بخواند تا یک ارتباط شخصی واقعی ایجاد کند از فرصت نادر استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا