ساختمان و مسکن

راهنمای سفر لیما: Casas of Lima

خانه های تاریخی لیما برای بوف های تاریخ که می خواهند صدها سال از تاریخ را که لیما زمانی به عنوان پایتخت دنیای جدید ارائه می داد ، جذابیت زیادی دارند. این خانه های نجات یافته فرصت ورود به کپسول زمانی و سفر در طول زمان را فراهم می کنند. آژانس هایی وجود دارند که با استفاده از تماس های شخصی ، در زمینه دسترسی به خانه های شخصی تخصص دارند. این دسترسی منحصر به فرد می تواند شامل گشت و گذار در یادگاری های خانوادگی باشد که استعمار اسپانیا را در دوران مدرن به نمایش می گذارد ، و همچنین دسترسی به مجموعه های هنری خصوصی مورد نظر بزرگترین موزه های جهان است.

با ترتیب دادن تورهای اختصاصی از طریق خانه های لیما ، می توانید بعد از یک تور خصوصی با هدایت ، بتوانید برای چای ، ناهار یا شام با خانواده میزبان بنشینید. در مورد Hacienda Santa Rosa چنین است. این خانه به سبک جمهوریخواه در یک ویلا در 20 دقیقه جنوب لیما واقع شده است. در اینجا شما به عنوان میهمانان خانواده ممتاز Limeño مورد استقبال قرار می گیرید که نه تنها مبانی شگفت انگیز را به شما نشان نمی دهند و اجازه دسترسی به محل زندگی شخصی خود را می دهند ، بلکه همچنین برای ناهار با شما نشسته اند تا با پاسخ دادن به سؤالات شما کنجکاوی خود را خاموش کنند. اگر می خواهید درست قبل از تور به مقصد برسید ، پس از آن ، کارمندان یک سرآشپز آشپز پرو به شما امکان می دهند تا در تهیه و پختن ناهار شرکت کنید. همچنین به بازدید کنندگان خصوصی این امکان را می دهد تا از استخر یا اسب سواری خود در کنار ساحل استفاده کنند. در طول بازدید خود ، شما نیز پیشنهاد ویژه ای برای اسب های پرو ال ال پاسو در مزرعه روی زمین دریافت خواهید کرد.

بر خلاف بیشتر خانه های شخصی در لیما ، می توانید یک شبه در Casa Punta Hermosa بمانید. این خانه خصوصی تابستانی با مشروب بر آبهای شفاف اقیانوس ، زیبایی بی نظیری را ارائه می دهد. این خانه به عنوان یکی از خانه های جمع کننده عتیقه در لیما ، با زیبایی تزئین شده و واحه ای از آرامش درست در جنوب لیما را فراهم می کند. سرآشپز ساکن آنها ناهار ، ناهار و شام را سرو می کند. درمان های اسپا ، ماساژ و آموزش یوگا در صورت درخواست از وقت خود در تراس ، استراحت در سالن فضای باز یا استراحت از منظره های شگفت انگیز اقیانوس استخر ، در صورت درخواست در دسترس است.

Casa Garcia Alvarado در منطقه Miraflores لیما واقع شده است و می توانید از اکثر هتل ها پیاده روی کنید. این خانه به سبک معماری جمهوری در سال 1912 ساخته شده است و یکی از معدود خانه های اصلی باقی مانده به این سبک است که در منطقه میرافورس واقع شده است. خانم آنا ماریا گارسیا آلوارادو ، که هنوز هم به عنوان ساکن خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد ، شما را در سراسر خانه راهنمایی می کند تا مهندسی ، تاریخ ، مجموعه های هنری و آثار باستانی در هر اتاق را توضیح دهد. جذابیت مهماندار شما و همچنین خانه قطعاً این تصور را به وجود می آورد که لیما قطعاً یک مقصد گردشگری شایسته است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا