راهنمای سود آنلاین اضافه کنید – با مرور کتاب مارک اوستروسکی ، ثروتمند شوید

[ad_1]

مرور

مثل مادربزرگ شکرگذاری ترکیه پر شده است

کسب درآمد آنلاین. ام ، جالب به نظر نمی رسد! پول آسان ، درست است؟ خوب ، شاید این ممکن باشد مطابق با میلیونر پیشگام اینترنتی مارک اوستروسکی باشد. در کتابش روی ثروتمند شدن کلیک کنید، Ostrofsky ایده ها و مثال های مختلفی را برای پول درآوردن از افرادی که از آن استفاده کرده اند برای کسب درآمد آنلاین ، پول بزرگ است. این کتاب علاوه بر بسیاری از صفحه های برنده جایزه در کتاب (عمدتا از دیگر بازاریابان موفق آنلاین) ، حاوی 17 فصل کامل روش برای ورود به بازار نقدی اینترنت است. آقای استروفسکی همچنین در زمینه ایجاد یک ذهنیت برای مشارکت در این کار و همچنین منابع بسیاری از منابع ابزار یا اطلاعات اضافی ، به خواننده کمک می کند.

آنچه من در مورد این کتاب دوست داشتم این واقعیت است که در واقع کالا را تحویل می دهد. روشهای ارائه شده روشهای اثبات درآمدزایی بصورت آنلاین است و Ostrofsky در صورت تمایل برای دنبال کردن اطلاعات ، اطلاعات کافی در مورد این روش را برای شما می دهد تا حداقل ، اگر حداقل بخواهید شروع کنید. بنابراین با توجه به کمیت ، این کتاب برنده است. اگر بنشینید و به هر طریق لیستی بنویسید می توانید در اینترنت درآمد کسب کنید ، از فروش اقلام شخصی در eBay گرفته تا فروش نام دامنه به میلیون ها دلار (خوب ، شاید نام دامنه برای میلیون ها دلار نیست) t برای گرفتن دیگر – – مگر اینکه شما با نگاه به آینده دامنه های dotMobi) ، فکر نمی کنم بتوانم زمینه بهتر از این کتاب را پوشش دهم.

مورد دیگری که من در مورد این کتاب دوست داشتم ، منابع ارائه شده است. با هر روشی که در کتاب توضیح داده شده است ، Ostrofsky وظیفه خوبی برای ارائه لینک به منابع برای ابزارها یا ارائه دهندگان خدمات که برای کارآفرینان جدید با ارزش است ، انجام می دهد. علاوه بر این ، در پایان کتاب ، یک فصل کامل وجود دارد که به اطلاعات تهیه کننده و تهیه کننده اختصاص یافته است.

زیرا روی ثروتمند شدن کلیک کنید پر از اطلاعاتی است که محققان جدی که به دنبال فرصت های آنلاین می توانند از آنها بهره مند شوند ، من آن را اکیداً توصیه می کنم. من به سبک نویسندگان برای ارائه عملیات اصلی مهم در یک دنباله عددی که به راحتی دنبال می شود یا در نقاط مختلف ، سلام می کنم سلام می کنم. به عنوان کسی که اطلاعات فنی زیادی را در وب یا کتاب می خواند ، دیدن این مراحل به بخش های کوچک ، آسان و قابل خواندن قابل هضم است. این کتاب همچنین به زیر فصل های کوچک تقسیم می شود بنابراین خیلی سریع اجرا می شود و برای کسانی از ما که فقط به یک یا دو راه خاص علاقه مند هستند ، این کتاب قرار می گیرد تا به راحتی در آنها جای بگیرد. البته ، من آن را توصیه نمی کنم ، زیرا شما با انتخاب یک یا دو روش ، ارزش پول خود را از کتاب دریافت نمی کنید.

حالا نمک عزیزم

علیرغم توصیه کتاب من ، هشدار منصفانه ای به هرکسی که دست خود را روی دکمه “اکنون بخرید” در آمازون بکشید. می خواهم به چند مورد اشاره کنم که در کتاب دوست نداشتم.

اول – اگرچه به نظر می رسد که این کتاب در یک نمودار و عناوین استاندارد مایکروسافت ورد و عناوین فرعی متن متن سازمان یافته ، سازماندهی ایده های نویسنده کمی دورتر از مسیر است. به عنوان مثال ، در فصل با عنوان “مجموعه پرداختها – سریع و آسان” ، نویسنده برای جمع آوری پرداخت ها با کارت های اعتباری ، استفاده از حمل و نقل و غیره وارد می شود. تا کنون خیلی خوب. اما پس از آن درست در وسط آن ، وی نمودار و ایده ای راجع به بازاریابی بانک اطلاعاتی ارائه می دهد و در مورد رهبری های واجد شرایط و فروش صحبت می کند. چی؟ این چه ارتباطی با پرداخت دارد؟ من نمونه هایی از این شیوه نوشتن ADD را در طول کتاب پیدا کرده ام که می توان بیشتر به ویرایش بد نسبت به نویسندگی بد نسبت داد ، اما به هر صورت ، کمی گرگرفتگی می کند.

دوم – شما نمی توانید کتاب را بدون احساس فریب بخوانید. واضح است که بسیاری از مراجع ارائه شده توسط نویسنده باید از طریق لینک برگشت به وب سایت وی بدست آید. شکی نیست که این مربوط به یک وابستگی پولی با آن محصول یا خدمات ذکر شده است. در حالی که کتاب در حال بودن درمورد کسب درآمد اینترنتی و من نمی توانم به اشتباه با نویسنده تلاش کنم تا همانطور که توسط شما ، خواننده پیشنهاد شده است ، درآمد کسب کنید ، خواندن کتاب در زمینه بازاریابی اینترنتی یا کسب درآمد بسیار جالب است که از طرف نویسنده نوعی تفکر است (همانطور که آنها ادعا می کنند که هستند). ” بنابراین می خواهم تکرار کنم ، نه ، نه ، بل ….. “در این اشتباه نکنید. علاوه بر سود اوستروفسکی از فروش کتاب ، قصد وی ارتباط با شما ، خواننده ، به عنوان منبع بالقوه درآمد است. آن را به خاطر بسپار. من شخصاً با آن مشکلی ندارم ، رک و پوست کنده ، اگر فرصتی داشته باشم ، احتمالاً خودم هم همین کار را خواهم کرد. با این حال ، خوشبختانه خواب دیدن دادن به افرادی که تنها انگیزه آنها بازگرداندن جامعه است ، خوشحال است.

سرانجام ، آخرین چیزی که من درباره کتاب دوست نداشتم ، نویسندگی نویسنده ای است که در سراسر کتاب پخش شده است. باز هم ، این بسیار معمول برای این نوع کتاب است زیرا نویسنده از موفقیت خود به عنوان نمونه ای درخشان از چگونگی انجام هر کاری که در کتاب های خود انجام می دهد ، استفاده می کند. شاید من اینجا عادلانه نباشم ، زیرا مطمئناً ما نمی خواهیم از نویسنده بشنویم مگر اینکه آنها کاری را انجام دهند که خود را به عنوان یک متخصص در این موضوع اثبات کنند. با این حال ، من هنوز هم امیدوارم که یکی از اینها را پیدا نکنم. من فکر می کنم ارائه موفقیت شما بدون مواجه شدن با نقش یک نام قطره وسواس بسیار ممکن است. روی ثروتمند شدن کلیک کنید چندان بد نیست ، اما خودآگاهی کافی در کتاب وجود داشت تا گهگاهی مرا تحریک کند.

چکیده

خوب ، شاید احساس حسادت کنم یا شاید هرگز در برخورد با کلیشه های پرفروش که مایل به نوشتن این کتاب های پول ساز هستند ، خوب نبوده ام. اشاره ، اشاره … آیا این بدان معنی است که این نوع شخصیت در فکر موفقیت شرط است؟ نه ، من واقعاً فکر نمی کنم این درست باشد. در واقع ، هنگامی که شما به مفاهیم تبلیغ شده در این کتاب برای موفقیت “آنلاین” فکر می کنید ، که به طور ضمنی به معنای تحقق غیر شرکتی ، کارآفرینی خود و یک روحیه مستقل است ، ممکن است برعکس معنا یابد. من به آقای اوستروسکی اندکی ناراحت شدم که فروشنده خود را مانند سبک موجود در کتاب معرفی کند ، اما هنوز هم برای ایجاد داستان و نمونه ای از روحیه و خلاقیت فردی به او سلام می کنم. اینها داستانهایی هستند که ما را مورد علاقه قرار می دهند و باعث می شوند کتاب بخریم تا ببینیم آیا کاری داریم که بتوانیم از این داستانها تقلید کنیم.

این کتاب پر از اطلاعات خوب برای خواندن آن نیست. شاید لازم باشد که هر روش خاصی را که دوست دارید تحقیق کنید ، اما این کتاب یک مرور کلی درباره هر مقدمه ارائه می دهد. من با توجه به میزان آنچه من قبلاً آموخته ام ، یک کتاب از این نوع ، که هدف آن اطلاع رسانی و آموزش است ، ایجاد می کنم. من از این کتاب آموختم ، به علاوه ایده ها و منابع بسیار خوبی را نیز در اختیار گرفتم که قصد دارم بیشتر به آنها بپردازم. احساس می کنم شما هم این کار را خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا