[ad_1]
دیجیتال مارکتینگ چیست و چه نیازهایی دارد؟
برای اتصال محصولات به مشتریان بالقوه بسیاری از تکنیک های دیجیتال استفاده می شود. از آنجا که اکنون زمان یافتن مدرن ترین مصرف کنندگان در اینترنت و جلب توجه آنها است محصولات باید به صورت آنلاین نیز فروخته شوند. به طور کلی تکنیک های مربوط به اصطلاح گسترده تری به نام بازاریابی دیجیتالی ایجاد می شود.
زمان زیادی نمی برد بیایید در مورد تکنیک ها صحبت کنیم در مورد و نحوه دقیق کار آنها صحبت کنید.
SEO – بهینه سازی موتورهای جستجو
بر اساس ویکی پدیا سئو فرآیندی است که بر روی دید یک وب سایت یا صفحه وب در نتایج موتور جستجوی بدون پرداخت تأثیر می گذارد.
به عبارت ساده صحبت در مورد یک تجارت آنلاین وب سایتی که محصولات/خدمات را می فروشد مشتریانی که به دنبال همین هستند و پلتفرمی که این دو را به هم متصل می کند. این دامنه موتور جستجو است (که در بیشتر موارد گوگل است). سئو فرآیندی است که شامل بهینه سازی وب سایت فروشنده بر اساس دستورالعمل های یک موتور جستجو می شود تا زمانی که مشتریان سعی می کنند آن را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنند مورد پسند موتورهای جستجو قرار گیرد.
به علاوه سئو را می توان به دو دسته تقسیم کرد.
- سئو روی صفحه – این منجر به تغییرات زیادی در وب سایت می شود از جمله متا تگ ها توضیحات متا درج کلمه کلیدی بهینه سازی محتوا سرعت وب سایت محتوای کمتر و بسیاری موارد دیگر.
- سئوی خارج از صفحه – سئوی خارج از صفحه درباره ایجاد لینک است. خیر این بزرگترین تصور غلط در مورد SEO Off Page است. لینک بیلدینگ بخش مهمی است اما نشانک گذاری اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد قدرت دارند.
SEM – بازاریابی موتورهای جستجو
موتورهای جستجوی زیادی وجود دارند که پلتفرم های تبلیغاتی را برای بازاریابی موتورهای جستجو ارائه می دهند. گوگل ادوردز محبوب ترین از همه است تبلیغات جستجوی یاهو و تبلیغات بینگ در یک دسته قرار می گیرند. کلمات کلیدی و استراتژی های مناقصه دو عامل اصلی هستند که موفقیت یک کمپین SEM را تعیین می کنند.
SMM- بازاریابی رسانه های اجتماعی
برخلاف SEM SMM نیازی به استفاده از پلتفرم تبلیغاتی ندارد. با این حال آنها بخشی از SMM هستند همچنین می توان از سایت های رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تبلیغاتی استفاده کرد که به گونه ای ایجاد شده است که کاربران تمایل به اشتراک گذاری همان یا بازدید از سایت های مرتبط با آن را داشته باشند.
بازاریابی محتوا
به عبارت دیگر می توان آن را بازاریابی آموزنده نامید. راهی برای یک برند یا شرکت برای ایجاد محتوایی که خوانندگان خود را بدون اجبار به فروش آگاه می کند اما آنها را تشویق می کند تا چیزی بهتر را در زندگی انتخاب کنند. (شاید برای شما بخرید)
این اطلاعات کمی از دنیای دیجیتال مارکتینگ است. از برخی یا همه آنها استفاده کنید تا شاهد رشد کسب و کار آنلاین خود باشید. اگر هنوز با مشکلی روبرو هستید و آماده دریافت کمک حرفه ای برای کمپین بازاریابی دیجیتالی آینده خود هستید همیشه با یک رهبر و فرد شناخته شده صحبت کنید. شرکت سئو تا شاهد وقوع جادو باشیم
[ad_2]