برترین های کسب و کارلوازم خانگی

راهنمای کامل خرید جاروبرقی با کیفیت و دوام بالا

مرتب بودن و تمیزی از مهم‌ترین ارکان زندگی است. در زمان‌های قدیم تمیز کردن منازل بسیار سخت‌تر بود؛ زیرا لوازم کمکی بسیار کمی وجود داشت. در حال حاضر تکنولوژی به کمک بانوان خانه دار آمده و تمیز کردن خانه را برای آن‌ها بسیار راحت‌تر کرده است. وسایلی مثل لباسشویی، جاروبرقی، بخارشوی و سایر وسایل برقی از این لوازم هستند. بسیاری از بانوان اولین بار زمانی به دنبال خرید جاروبرقی می‌گردند که به دنبال فراهم کردن جهیزیه‌ی خود هستند. خرید جاروبرقی به عنوان یکی از مهم‌ترین خریدهای لوازم خانگی به حساب می‌آید؛ زیرا اهمیت زیادی در تمیزی محیط زندگی دارد. کارایی بالای جاروبرقی نکته‌ای است که باید مدنظر قرار دهید. در این مقاله برای شما عزیزان نکاتی در مورد خرید جاروبرقی با کارایی بالا ذکر کرده‌ایم.

تکنولایف جاروبرقی | جارو برقی خوب چی بخرم نی نی سایت

نکات مهم در خرید جاروبرقی باکیفیت

خرید جاروبرقی با کارایی بالا می‌تواند به کیفیت تمیزکردن خانه‌تان کمک کند. در زیر، همراه با چند راهنمای عملی، فاکتورهایی را که در هنگام خرید جاروبرقی باید در نظر بگیرید، بررسی می‌کنیم:

۱. نوع جاروبرقی

 مدل‌های مختلف جاروبرقی شامل جاروبرقی تکنولوژی خشک، جاروبرقی مرطوب و خشک، جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه‌دار هستند. نوع مورد نیازتان را بر اساس نیازها و همچنین سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.

۲. قدرت مکش

قدرت مکش جاروبرقی بر اثر توان موتور و طراحی سیستم مکش تعیین می‌شود. سطح بالایی از قدرت مکش به معنی تمیزکاری بهتر و مؤثرتر است. بهتر است جاروبرقی‌ای را انتخاب کنید که دارای قدرت مکش قدرتمندی باشد. هر سطحی به قدرت مکش خاصی نیاز دارد پس بهتر است قدرت مکش جاروبرقی قابل تنظیم باشد.

۳. فیلترها

 فیلترها در جاروبرقی‌ها می‌توانند مهم باشند، بخصوص اگر شما فردی هستید که به آلرژی مبتلا هستید. فیلترهای HEPA برای کاهش تراپی ذرات ریز و آلرژی زا توصیه می‌شوند. فیلترهای مختلفی برای جاروبرقی‌های مختلف موجود است. باید سعی کنید فیلتری را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را دارد.

۴. نویز

در نظر داشته باشید که سطح صدا برای شما مهم است یا خیر. اگر از سطح نویز برای شما اهمیت دارد، به دنبال جاروبرقی با سطح صدای کمتر بگردید. این مورد در آپارتمان‌ها اهمیت بیشتری دارد.

۵. اندازه و وزن

 اندازه و وزن جاروبرقی نیز مهم است، به خصوص اگر فضای ذخیره سازی محدودی دارید یا نیاز به جابه‌جایی آسان دارید. قبل از خرید، مطمئن شوید که اندازه و وزن جاروبرقی مناسب برای شرایط شماست. معمولاً افراد در آپارتمان‌ها که متراژ کمتری دارد ترجیح می‌دهند که با جاروبرقی‌های کوچک‌تر کار کنند که جا به جایی آن در منزل راحت باشد و جای زیادی را نیز اشتباه نکند.

تکنولایف جاروبرقی | جارو برقی خوب چی بخرم نی نی سایت

۶. محدودیت سیم برق

یکی دیگر از نکات مهم در خرید جاروبرقی، اندازه سیم است. طول سیم برق جاروبرقی نیز برای دسترسی آسان به سطوح مختلف خانه مهم است. اطمینان حاصل کنید که سیم برق به اندازه کافی طولانی است. جاروبرقی باید بتواند به خوبی تمام منزل را از طریق یک پریز پوشش دهد و یا حداقل بخش زیادی از منزل را بدون تغییر پریز پوشش بدهد.

۷. بازده انرژی

همچنین، بازده انرژی جاروبرقی را بررسی کنید. جاروبرقی‌های با میزان مصرف کمتر انرژی به طور معمول به‌صرفه‌تر هستند. این موضوع از برچسبی که روی جاروبرقی درج شده است قابل تشخیص است. توجه کنید که مصرف کمتر انرژی هم به نفع همه‌ی مردم است و هم باعث صرفه جویی شما در مصرف برق و دادن هزینه‌ی کمتر می‌شود.

۸. برند و گارانتی

 انتخاب برند معتبری از جاروبرقی و همچنین یک مدت گارانتی معقول برای خرید خود اهمیت دارد. برندهای معروف مانند جاروبرقی بوش، اسنوا و غیره و برندهایی که دارای خدمات پس از فروش رضایت‌بخش هستند را انتخاب کنید. فروشگاه انتخاب سنتر بهترین برندهای جاروبرقی را برای شما عزیزان تأمین می‌کند.

قبل از خرید جاروبرقی، بهتر است با مطالعه بررسی‌ها و نظرات کاربران در مورد مدل‌های مختلف، اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد و کیفیت آن‌ها کسب کنید. همچنین، بودجه خود را مشخص کنید و مقایسه قیمت‌ها را انجام دهید تا بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید. در واقع بودجه‌ی شما نقش مهمی در انتخاب بهتر شما دارد و هر چه بودجه بیشتری داشته باشید می‌توانید وسیله باکیفیت‌تری انتخاب کنید.

جمع بندی نکات خرید جاروبرقی

خرید جاروبرقی از جمله خریدهای مهم لوازم خانگی است. در این مقاله در مورد مسائلی که باید برای خرید جاروبرقی مدنظر قرار دهید صحبت کردیم. اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید، فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر می‌تواند بهترین‌های بازار را به شما ارائه دهد. امیدواریم مطالب این مقاله به سؤالات شما در خصوص خرید جاروبرقی پاسخ داده باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا