راهنمای 3 مرحله ای شما برای افزایش فروش با بازاریابی فصلی

[ad_1]

بازار | فروش

وقتی تعطیلات مانند شکرگذاری و کریسمس می چرخند ، ممکن است بیشتر درباره آنچه آنها برای مهمانان شام به مهمانان پیشنهاد می دهند ، یا نحوه تزئین خانه خود بیشتر فکر کنید – نه اینکه چگونه با بازاریابی فصلی فروش را افزایش دهید. (یعنی ، مگر اینکه شما تزئینات کریسمس یا بوقلمون را بفروشید ، من مطمئن هستم که آنها اولویت اصلی ما هستند.)

تبلیغات تعطیلات نیز به تاریخهای مهم محدود نمی شود.

شما می توانید به همان اندازه که می خواهید بروید: فصول ، جشنواره ها و روزهای قانونی ، برای نامگذاری چند مورد. فقط برای تماشای همه چیز از روز بین المللی قهوه تا روز جهانی معلم ، فقط در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید. خلاق باشید و موارد مناسبی را برای تجارت خود پیدا کنید.

صرف نظر از محصول یا خدمات شما ، روشهای بسیار خوبی برای جذب مخاطب هدف وجود دارد.

5 ایده بازاریابی فصلی برای ارتقاء مشاغل خود

کارت های هدیه / گواهینامه ها

از فروشگاه های پوشاک گرفته تا فروشگاه های مواد غذایی ، بسیاری از شرکت ها کارتهای هدیه ارائه می دهند – و نه فقط فصلی. اغلب آن را در طول سال خواهید یافت. حتی اگر شما یک محصول یا خدمات سنتی ندارید که به طور سنتی با یک مناسبت خاص مانند کریسمس همراه باشید ، با کمی خلاقیت ، می توانید آن را عملی کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است هنگام هدیه کریسمس به ساندویچ های مترو فکر نکنید ، اما اگر این کارت هدیه را می بینید ، ممکن است ایده ای برای دادن آن به یک دوست یا عضو خانواده بدست آورید.

شاید شما مربی زندگی یا مربی شغلی باشید که می توانید برای تعداد مشخصی از جلسات ، گواهی هدیه جشن را طراحی کنید.

یا شاید شما یک طراح داخلی یا یک مشاور فنگ شویی باشید که می توانید یک جلسه مقدماتی را به عنوان یک هدیه برای لذت بردن از خانه بفروشید.

کریسمس

آیا تا به حال در روز تولد خود ایمیل یا کارت تبریک الکترونیکی رایگان دریافت کرده اید؟

در حالی که ممکن است برخی از مشتری ها از ورود به روز تولد خود در وب سایت شما یا فرم ثبت نام خبرنامه الکترونیکی شرم آور باشند ، می توانید با عدم درخواست سال و گفتن دلیل نیاز آن ، این کار را آسان تر کنید.

سپس با تخفیف فصلی یا هدیه رایگان با بهترین آرزوها به مشتری تولد خود ارسال کنید.

این یک خوشمزه است: زنجیره رستوران خانواده Red Robin یک همبرگر تولد رایگان را به عنوان یکی از مزایای ثبت نام در برنامه Kings خود ارائه می دهد.

ارسال رایگان

اگر حمل و نقل رایگان را در تمام طول سال ارائه نمی دهید ، ایجاد یک پیشنهاد برجسته تعطیلات در وب سایت خود در ضمن انجام این کار می تواند بازدید کنندگان را ترغیب به خرید از شما کند.

اگر قبلاً حمل و نقل رایگان را با یک مقدار مشخص ارائه می دهید ، برای یک مناسبت خاص آن را کاهش دهید.

می توانید با وارد کردن کد تبلیغاتی هنگام پرداخت یا نمایش هزینه حمل و نقل معمولی برای آنها ، به مشتریان یادآوری کنید که این یک پیشنهاد ویژه است.

رقابت عکس رسانه های اجتماعی

از طرفداران فیس بوک یا اینستاگرام خود بخواهید که عکسهای شاد را با محصول خود به اشتراک بگذارند و شما را برای کسب یک جایزه برچسب گذاری کنند. می توانید دنبال کننده هایی داشته باشید که در روز اول مدرسه عکس های تعطیلات تابستانی ، عکس های شام عید پاک و خاطرات مورد علاقه خود را ارائه دهند … هرچه که باشد!

آن را با مشاغل خود متصل کنید و این یک وضعیت برنده است: پیروان شما شانس کسب جایزه را پیدا می کنند و به پیشنهادات و مطالب تولید شده توسط کاربر دسترسی پیدا می کنید.

ممنون ساده

همیشه تشکر از افرادی که به شما اجازه می دهند در این کار بمانید ، یک ژست متفکرانه است!

من برای مشتریان خود بسیار ارزش قائل هستم و همیشه می خواهم که برای آنها تعطیلات خوشی آرزو کنم و به آنها اطلاع دهم که آیا قرار است در یک وضعیت آماری یا یک رویداد ویژه قرار بگیریم.

در حالی که این یک تاکتیک برای فروش بیشتر نیست ، اما بیشتر سپاسگزار باشید و مشتری های وفادار تری داشته باشید. هنگامی که احساس خوبی دارید ، برای ارسال روزنامه کوتاه برای تعطیلات وقت بگذارید.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، این هدف اصلی شما و چیزی است که بیشتر انرژی خود را روی آن متمرکز می کنید. با این وجود ، می تواند چالش برانگیز باشد – به ویژه هنگامی که به برند خود بسیار نزدیک هستید – برای پیدا کردن آنچه وجود دارد و تغییرات لازم را ایجاد می کنید.

اکنون که من ایده هایی در مورد آنچه باید برای مشتریان خود انجام دهم وجود دارم ، می خواهم به اشتراک بگذارم که چگونه می توانید به یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی تعطیلات برسید.

1. تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام دهید

انجام یک جستجوی کلمه کلیدی در هر زمان ایجاد محتوا مهم است. شما می خواهید بین کلمات کلیدی هدفمند کوتاه و طولانی تعادل خوبی برقرار کنید.

تا آخرین لحظه صبر نکنید تا محتوای جذاب بخصوص برای تعطیلات بزرگ مانند کریسمس ایجاد کنید. طبق اعلام بنیاد ملی خرده فروشی ، 40 درصد از مصرف کنندگان خرید را از 25 روز قبل از هالووین شروع می کنند.

به جای پر کردن مطالب خود ، باید برای خوانندگان خود بنویسید و این کلمات کلیدی به خوبی جستجو شده را در محتوای خود بپاشید. برای مناسبت های خاص ، رویداد را طوفان کنید + محصول / خدمات / پیشنهاد خود را در زمان مناسب + موقعیت مکانی خود قرار دهید. در اینجا چند مثال آورده شده است:

کارتهای هدیه روز ولنتاین + کارتهای هدیه ونکوور

عید نوروز + لباس زنانه + Mississauga

بسته های روزانه + Spa Edmonton Spa

2. ارائه مطالب ارزشمند

در هنگام ایجاد یک نسخه و مقالات از وب سایت به عنوان بخشی از بازاریابی فصلی ، به آنچه بازدید کنندگان شما ارزشمند خواهند یافت فکر کنید.

مردم در جستجوی راه حل هایی برای مشکلات خود هستند ، خواه نحوه تمیز کردن بهار آسان تر باشد یا نحوه خرید هدایای کریسمس با بودجه.

شما می توانید یک لیست “برتر 5” ایجاد کنید ، “محبوب ترین” محصولات یا خدمات را در اطراف یک رویداد جمع کنید یا برای جلب توجه مردم ، برخی از “راه های آسان” را برای انجام کاری منتشر کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی خود را به مقالات و رهنمودهای خوب نوشته شده تبدیل کرده و جستجو کنید که مشتریان می توانند در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند

۳- داده محور و انعطاف پذیر باشید.

گرفتن هرچه بیشتر اطلاعات در طول فعالیتهای بازاریابی فصلی شما ضروری است. آیا افراد با پست های شما در رسانه های اجتماعی تعامل دارند؟ آیا محتوای وب سایت شما بازدید کنندگان را به فروش و فروش تبدیل می کند؟ آیا یک صفحه خاص نسبت به سایرین میزان ترافیک بیشتری دارد؟

ضمن جمع آوری داده ها ، می توانید عملکرد کمپین خود را مرور کنید تا استراتژی خود را برای سایر تاریخ های مهم و تبلیغات تعطیلات تهیه کنید.

شما نمی خواهید یک فرصت مناسب برای جمعه سیاه یا یک فرصت سال نو را از دست بدهید زیرا در مورد عملکرد کمپین خود مطمئن نیستید.

همانطور که مشاهده می کنید ، کمپین های فصلی چیزی بیش از قرار دادن دکوراسیون فروشگاه یا اضافه کردن تبریک به صفحه اصلی وب سایت شما نیست. با ایجاد کمپین های معنی دار که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود و با دنبال کردن این سه مرحله ، تعطیلات شما می تواند شادتر و موفق تر از همیشه باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا