راه های کسب درآمد آنلاین: بررسی 5K در 30 روز

[ad_1]

کسب درآمد

در حالی که در جستجوی همه فعال ترین راه های کسب درآمد در وب بودم ، طی 30 روز یک دوره جالب 5K پیدا کردم. این مفهوم تا حدودی جالب بود. چهار نفر از بهترین بازاریاب های اینترنتی با نوربرت Orlewicz ، بنیانگذار My Lead System Pro مصاحبه شدند.

هنگامی که مصاحبه ها شروع شد ، نوربرت این سناریو را به شش و هفت شخصیت حرفه ای داد:

“یک فرد عزیز می میرد. آنها تنها 30 روز فرصت زندگی دارند. زندگی آنها می تواند با 5000 دلار نجات یابد. شما هیچ شریک و کمکی ندارید. آیا می توانید در 30 روز آینده 5000 دلار برای نجات جان خود تولید کنید؟”

سپس نوربرت پخش کننده ویدیو را پخش کرد و جلسه برای تیمش ضبط شد.

راب چهار

Genius SEO Rob Fore داستانی دلهره آور در مورد چگونگی واقعی این سناریو در زندگی او به اشتراک گذاشت. پس از تشخیص سرطان ترمینال ، وی فهمید که نمی خواهد خانواده اش پس از مرگ ورشکسته شود. بنابراین او به بازاریابی آنلاین متوسل شد.

او برای بهبود محتوای رتبه بندی خود ، تکنیک های بازاریابی وابسته و SEO را مطالعه کرد.

اکنون سالها بعد ، پس از غلبه بر نبرد خود با سرطان ، راب و همسر زیبایش به دنبال ایجاد 6 مشاغل شش رقمی بصورت آنلاین رفتند. و راز موفقیت او را با بینندگان به اشتراک بگذارید.

مارک هربرت و فرانک مارینو

مارک هربرت و فرانک مارینو که به عنوان کارشناسان بازاریابی YouTube شناخته می شوند ، به عنوان افراد SEO SEO شناخته می شوند. با هم ، مارک و فرانک ، سازندگان Tube Traffic Mojo ، بیش از 14000 مشتری بالقوه YouTube را به طور کامل به صورت رایگان تولید کرده اند!

آنها با ارائه توضیحی دقیق درباره نحوه استفاده از نمودار Google KeyWord رایگان ، روش های کسب درآمد از YouTube را توضیح می دهند. (برای نگاهی عمیق به نمودار Google KeyWord). سپس ، به عنوان یک جایزه اضافه شده ، فرانک و مارک نحوه بهینه سازی فیلم های خود را برای حداکثر نتیجه با شما به اشتراک می گذارند.

میشل Pescosolido

ملکه بازاریابی ملکه ، میشل Pescosolido ، با اطلاع رسانی کامل در فیس بوک که به مشتریان و معاملات بالقوه تبدیل می شود ، روش هایی را برای کسب وجه دریافت می کند. علاوه بر این ، در اینجا متوقف نمی شود. پیوسته با روحیه “تحت ضمانت انتقال” ، میشل شما را از موانعی که باید هنگام ارتقاء از راهبردی فاصله بگیرید ، آگاه می کند. به طور کلی ، هنگام پیوستن به دستورالعمل های Rob Fore در بالا ، ماژول سوم تبلیغ کننده را بی نتیجه می سازد!

واحدهای پاداش

تسلط – نوربرت به بینندگان فرصتی می دهد که به My Lead System Pro بپیوندند و از سیزده محصولات حقوق فروش مجدد بهره مند شوند. پس از پیوستن ، مردم از قیف های فروش آماده برای شما ، چیدن صفحات و کمپین ها استفاده می کنند. سود حاصل از این محصولات 100٪ کمیسیون به فروشنده است (این شما هستید!)

نزدیک

در پایان ، بزرگترین فست فود 5K در 30 روز ، سه ماده تشکیل شده برای همه معمول بود:

یک پیشنهاد با هزینه بالا پیدا کنید ، به این پیشنهاد توجه کنید و با مشتریان بالقوه پیگیری کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا