رای گیری آنلاین و برنامه های کاربردی تلفن های هوشمند به زودی مشارکت کامل ما در رای گیری را به همراه خواهد داشت

[ad_1]

دیجیتال

چند بار شنیده اید که یکی از دوستان اعتراف کند که رأی نداده اند؟ بهانه ها تمام نمی شود. من کاندیداها را دوست نداشتم ، وقت مطالعه اطلاعات نداشتم ، آن روز مشغول بودم ، رأی دادن مهم نبود سیستم خراب باشد ، یا تعدادی از روش های دیگر برای انحراف از حقیقت – آنها تنبل بودند. بی تفاوتی با رای دهنده بیماری خطرناکی برای یک فرهنگ ، جامعه یا تمدن است و می تواند به یک شهر ، شهرستان ، ایالت ، سرزمین یا کشور آسیب برساند. رأی دادن در ایالات متحده حق است و استفاده از آن بسیار مهم است. کسانی که رای نمی آورند و اعتقادی به سیستم ندارند ، با عدم شرکت در سیستم به سیستم آسیب می رسانند.

اگر برنامه های آنلاین و تلفن های هوشمند برای رأی دادن داشته باشیم ، شرط می بندم که مشارکت نزدیک به 100٪ باشد ، و شرط می بندم که در آینده به واقعیت تبدیل شود. اتاق فکر ما این موضوع را بررسی کرد و اخیراً تمام جنبه های سیستم رای گیری آنلاین ایمن را مورد بحث قرار داد. کاپیتان Think Tanker Cody Hunt اظهار داشت:

وی افزود: “افزایش رأی دادن به ایده دموکراسی خالص کمک خواهد کرد زیرا ما در کشورمان دوست داریم این ایده را داشته باشیم که همه در تصمیماتی که کشور ما می گیرد دارای عقیده یکسان باشند و آنها این کار را می کنند اما ابتدا باید آماده روند کار باشند و بسیاری از جوانان آمریکایی دوست ندارند این روند را طی کنند زیرا ما به آن عادت کرده ایم.” برای دسترسی آسان به چیزها. “

موافقم ، در ایالات متحده شکاف دیجیتالی زیادی وجود ندارد و دسترسی به اینترنت در ایالات متحده نسبتاً جهانی است. اما آیا رأی دادن بسیار آسان و بسیار آسان خواهد بود که قابل احترام باشد؟ آیا هوی و هوس سیاسی اخبار عصر ذهن رای دهندگان را برای تغییر گزینه های نامزد خود برمی انگیزد؟ اگر افراد تنبل که خواهان چیزهای رایگان هستند می توانند به رهبرانی که قول اخراج خزانه داری را می دهند تا آنچه را که می خواهند بر خلاف توصیه خرد اقتصادی بدهند ، دمکراسی های خالص خطرناک هستند. آیا همانطور که در نظریه “خرد توده ها” آمده است ، از تعداد زیاد محافظت می شود؟

آیا توده ها می توانند برای دستاوردهای کوتاه مدت به خیر آنچه در آینده برای تجارت ملت بهتر است ، روی آورند؟ جمهوری ما چطور؟ آیا این گامی دیگر به سوی “دموکراسی خالص” خواهد بود و اگر چنین باشد ، نه چندان خطرناک ، زیرا پوپولیست ها فقط با پشتیبانی از رادیکالیسم شناخته شده توده مردم انتخاب می شوند؟ آیا اگر ما به رای گیری فوری آنلاین بپردازیم ، آیا قدرتمندان می ترسند که کنترل خود را از دست بدهند؟ صاحبان قدرت معمولاً تلاش می کنند تا آن را به هر قیمتی حفظ کنند. آیا به همین دلیل است که ما هنوز چنین سیستمی را اجرا نکرده ایم؟ بهش فکر کن.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا