رتبه بندی در Google یا افزایش درآمد – کدام پیشنهاد ارزش برای مشاغل کوچک و متوسط ​​بهترین است؟

[ad_1]

Google | آموزش

من در جایی از کتاب بازاریابی فیلیپ کوتلر خواندم که کوچکترین و ساده ترین تعریف بازاریابی “تأمین نیازهای سودآور” است. بنابراین این فرآیند با شناسایی نیازها ، طراحی محصول یا خدماتی که شامل ویژگی های مورد نظر باشد و سپس به اشتراک گذاری آنها آغاز می شود. فرآیند مبادله باعث می شود تا همه طرف های درگیر در معامله موقعیت بهتری داشته باشند ، یعنی یک برد-برد و نه یک بازی باخت.

برای هر دو طرف (با فرض اینکه فقط دو طرف وجود دارد ، اگرچه می تواند بیش از دو نفر نیز وجود داشته باشد) هر دو طرف از معامله سود می برند ، مهم است یا بهتر بگوییم هر دو مقداری از ارزش پیشنهادی را در بورس ببینند. با توجه به اهمیت فوق العاده آن در تجارت ، مفهوم پیشنهاد ارزش در هر مدرسه B آموزش داده می شود. هر بازاریاب ، هر کارآفرین ، و هر مدیر عامل به آن سوگند یاد می کنند. آنها همیشه درباره ارزش افزوده به سهامداران و سهامداران خود صحبت می کنند.

اما آیا این مفهوم ارتباطی در سطح SME دارد؟ آیا آنها همچنین آنچه را که گزاره ارزش نامیده می شود درک می کنند؟

من اخیراً با یکی از دوستانم آشنا شدم. وی یک واحد تولید چکمه اسکی در نویدا (حومه دهلی) دارد. او به طور تصادفی اظهار داشت که دوست دارد برای تجارت خود در اینترنت حضور داشته باشد. ما خدمات خود را (همچنین دوست من) به راحتی ارائه کردیم ، اما او اشاره کرد که تصمیم نهایی باید توسط پدرش ، که شرکت را اداره می کرد ، گرفته شود. ما همچنین هشدار داده ایم که پدرش برای شکستن سخت است زیرا بسیاری از مشاوران سئو قبلاً کشف کرده بودند. بنابراین تصمیم گرفتیم با پدرش ملاقات کنیم تا مزایای بازاریابی اینترنتی و به طور کلی اینترنت را برای او توضیح دهیم.

بعد از یک ساعت بحث ، پدرش را راجع به مزایای بازاریابی اینترنتی قانع کردیم و تأیید نهایی را گرفتیم. دوستم از نحوه مدیریت آن متعجب و متعجب بود!

پاسخ ساده است.

“یک سایت با ارزش”

بله ، ما سعی کردیم به جای صحبت در مورد برچسب های متا ، کلمات کلیدی ، برچسب های alt و غیره که شرکت های سئو قبلی انجام داده اند ، ارزشی را که از بازاریابی اینترنتی دریافت می کند به او نشان دهیم. ما یک چیز بسیار اساسی را فهمیدیم که این است که در پایان روز ، او اضافه کاری است که او به آن اهمیت می دهد و نه او قابلیت مشاهده موتور جستجو. این در بالای لیست Google یا Yahoo ارزش نمی بیند اما این درآمد اضافی را ایجاد می کند.

بنابراین بعد از این کل تجربه ، با خیال راحت می توانم بگویم که قابل درک است “یک سایت با ارزش” جهانی ، حتی در مقیاس کوچک نیز وجود دارد و هرگز ارتباط خود را از دست نخواهد داد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا