ردیاب های دود سیم مایع در مقابل باتری

[ad_1]

امنیت | باتری

به آرامی اما مطمئناً ، آشکارسازهای دود طی دو دهه گذشته تغییر کرده اند. اگر اخیراً خانه جدیدی را منتقل یا خریداری نکرده اید ، ممکن است از این تغییر فناوری اطلاع نداشته باشید. همه موافقند که ردیاب های دود آسانترین و مثرترین راه برای در امان ماندن خانواده از آتش و دود است. اداره آتش نشانی ایالات متحده گزارش می دهد که از هر پنج مورد مرگ ناشی از آتش سوزی در خانه سه مورد در خانه ها بدون ایجاد هشدار دهنده دود اتفاق می افتد. داشتن یک دزدگیر دود در خانه شما خطر مرگ در آتش سوزی در خانه را به نصف کاهش می دهد. با این حال ، دانستن اینکه چه واحدی را بخرید و نصب کنید می تواند گیج کننده باشد. در بسیاری از ایالت ها ، اکنون قوانین شهرداری به هشدارهای دود سفت و سخت سیم نیاز دارد. برای اطلاعات مهم در مورد انتخاب های خود در انتخاب سیستم هشدار دود برای خانه خود ، ادامه مطلب را بخوانید.

جوانب مثبت و منفی هشدارهای دود مجهز به باتری

احتمالاً شما بیشتر با هشدارهای دود مجهز به باتری آشنا هستید ، زیرا اینها آخرین گزینه ها برای دهه های گذشته بوده اند. مشکل این واحدها این است که سرنشینان اغلب تلاشی برای تعویض باتری ها نمی کنند. هنگامی که باتری ها (معمولاً 9 ولت) شروع به خراب شدن می کنند ، واحد ها یک بوق بلند را منتشر می کنند. بسیاری از افراد به خیال اینکه به زودی باتری های جدید را خریداری و نصب می کنند ، به سادگی باتری های قدیمی را برمی دارند تا صدا را خاموش کنند. در غیر این صورت ، آنها بدون هشدار در صورت آتش سوزی و دود خود و خانواده خود را ترک می کنند. نصب این مدل ها بسیار آسان است و می توان آنها را در هر جایی قرار داد ، حتی اگر برق در نزدیکی محل نصب مورد نظر نباشد.

ردیاب های دودی سیمی یا برقی

ردیاب های دود سیم های جامد مستقیماً به سیستم برق منزل شما متصل می شوند. اکثر مدل های اخیر دارای یک باتری پشتیبان 9 ولت نیز هستند. بزرگترین ضعف در نوع سیم جامد این است که اگر برق قطع شود (در صورت آتش سوزی در خانه معمول است) ، صدایی ایجاد نمی کند. خوشبختانه وجود باتری اضافی این مشکل را برطرف می کند. همچنین ، می توانیم آشکارسازهای سیمی را به صورت سری وصل کنیم تا اگر یکی از آنها در زیرزمین یا قسمت از راه دور منفجر شود ، صدای دیگری نیز ظاهر شود. این اطمینان می دهد که هر دود یا آتش سوزی بدون توجه به موقعیت آن ، به شما هشدار داده می شود. یک شکایت در مورد واحدهای سیم سخت این است که برخی از ردیاب های سیم جامد کم هزینه می توانند هشدارهای نادرستی منتشر کنند ، اما هر دزدگیر دود با کیفیت مناسب با هشدارهای کاذب روبرو نخواهد شد. مشکل دیگر این است که نصب واحدهای سیم دار مستقیم بدون برق غیرممکن است ، که ممکن است برای انجام نصب نیاز به برق داشته باشد. خوشبختانه اینها معمولاً تماسهای خدماتی ساده و ارزان قیمت هستند.

انواع دیگر ردیاب دود

علاوه بر واحد های الکتریکی و باتری ها ، شما می توانید ردیاب های دودی را که از فناوری یونیزاسیون ، فناوری فوتوالکتریک یا هر دو (ترکیبی) استفاده می کنند ، داشته باشید. هر یک از آنها انواع مختلفی از آتش سوزی را تشخیص می دهد و سازمان آتش نشانی ایالات متحده استفاده از مدل های ترکیبی را برای بالاترین سطح حفاظت توصیه می کند. دزدگیرهای دارای چراغ بارق برای کسانی که دارای کم شنوایی هستند در دسترس هستند. بسیاری از سیستم های امنیتی مدرن خانگی همچنین ردیاب های دود سیم کشی را امکان پذیر می کنند و در صورت بروز هشدار به طور مستقیم آتش نشانی را هشدار می دهند. این امر به ویژه برای آتش سوزی هایی که ممکن است هنگام دور بودن از خانه اتفاق بیفتد بسیار مفید است.

برای تجهیز خانه خود به آشکارسازهای دود سیم مفتول ، با یک پیمانکار برق مجاز تماس بگیرید. یک پیمانکار حرفه ای می تواند خانه شما را ارزیابی کند و سیستم و پیکربندی مناسب خانه شما را توصیه کند. بسیاری از برق کاران معاملات ویژه ای را برای بررسی و نصب آلارم دود برای صاحبان خانه در منطقه خود ارائه می دهند. یک برقکار مجاز ، گزینه های شما را توضیح می دهد و در مورد ردیاب های دود پیشنهاداتی ارائه می دهد که امنیت شما و خانواده را حفظ می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا