[ad_1]
بسیاری از شرکت ها به شبکه های اجتماعی پریده اند اما همه آنها عملکرد خوبی ندارند. خبر خوب این است که برخی از مردم از رسانه های اجتماعی به روشی منحصر به فرد خلاقانه و موثر استفاده می کنند. Martell Home Builders یکی از آن شرکت هاست. مارتل برای توسعه تجارت خود به جمع آوری کمک مالی متکی بود اما از زمانی که آنها شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی کردند سفارش مستقیمی را برای مشتریان تنظیم کرده اند و توانسته اند خرده فروش را بکشند. تلاش های بازاریابی اینترنتی آنها با استراتژی آغاز شد. که در ابتدا از وبلاگ استفاده می کرد و با نوشتن مقالاتی مانند 14 ابزار برای داشتن یک خانه جدید به تأمین آنچه مشتریانش نیاز داشتند متمرکز شد. آنها با فرصت دادن به مردم برای ثبت نام در وبلاگ از طریق ایمیل خوانندگان خود را افزایش دادند. آنها همچنین دستگاه های ردیابی GPS را بر روی ماشین شریک زندگی خود نصب کرده اند تا مشتریان همیشه از محل شریک زندگی خود و در نتیجه تمرکز مشتری مطلع شوند. خانه هایی که آنها ساخته اند تا تجربه اجتماعی بیشتری به خانه بدهند. این امر به خریداران مسکن این امکان را می داد تا پیشرفت خانه را ببینند و همچنین هیجان خود را با دوستان و بستگان در میان بگذارند. مشتریان آنها نه تنها از آن استقبال کردند بلکه از این فرصت استفاده کردند و از طریق تصاویر منتشر شده در اینترنت رسانه های اجتماعی و دیداری داشتند. مارتل جعبه Facebook Like را به وب سایت خود اضافه کرد. این ابزارک هر زمان که بازدید کننده وب سایت داشته باشند در زمان واقعی به روز می شود و مستقیماً از صفحه فیس بوک Martell گرفته شده است. جعبه هایی از این دست همچنین فرصت خوبی برای دریافت رسانه های اجتماعی هستند زیرا تعداد افرادی را که صفحه شما را دوست دارند نشان می دهد. نکته جالب در مورد جعبه های Facebook Like این است که بازدید کنندگان وب سایت می توانند طرفداران Facebook شوند مگر اینکه هرگز از یک وب سایت خارج شوند. امکان پسندیدن یک صفحه فیس بوک اما هرگز ترک نکردن از سایت راهی عالی برای تشویق بازدیدکنندگان به ماندن بیشتر در سایت است. ارائه تصاویر و اطلاعات سفارشی به مشتریان در هر زمان کار پیمانکار روشی خلاقانه برای اعتماد سازی با مشتریان خود است.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد