دنیای وب

رسانه های اجتماعی برای کسب و کار: چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک محلی؟

تعجب می کنید که چرا رسانه های اجتماعی برای تجارت در حال حاضر اخبار داغ در رسانه ها هستند؟ در اینجا یک دیدگاه متعادل از شبکه های اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد.

خوشبختانه، اینکه آیا شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود یا خیر، با تصمیمی شروع می‌شود که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک در چند سال گذشته گرفته‌اند. اطلاعات زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که بازاریابی رسانه های اجتماعی چگونه می تواند برای تجارت شما کار کند و آیا ارزش آن را دارد یا خیر.

چه کسی از رسانه های اجتماعی استفاده می کند؟ آیا از قبل راه اندازی کرده اید؟

آیا از استراتژی‌ها و ابزارهای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد کسب‌وکار محلی، بازاریابی محصولات، برنامه‌ها و خدمات خود و خدمت به مشتریان خود استفاده می‌کنید؟ رقبای شما هستند.

آنها مطمئن می شوند که به مشتریان خود (و مشتریان بالقوه) به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با موارد زیر خدمات ارائه می کنند:

  • جزئیات موقعیت مکانی، نقشه ها، پیوندها به وب سایت ها و جزئیات خدمات یا محصول در Google.
  • نظرات و توصیه های مشتریان در Yelp.
  • اطلاعیه های رویداد، مسابقات و کوپن ها در فیس بوک.
  • اطلاعات ارزشمند و آموزش در وب سایت آنها.

روزهای سخت اقتصادی برای مشاغل کوچک و محلی

این دوران سخت اقتصادی برای مشاغل کوچک محلی است. اگر صاحب کسب‌وکار کوچکی هستید، ممکن است از خود بپرسید که برای یافتن مشتریان جدید، بازگرداندن مشتریان و بازگرداندن آنها و همچنان سود باقی‌مانده برای کیف پول در جیب خود چه کاری باید انجام دهید. آیا برای تبلیغات صفحات زرد، تبلیغات روزنامه ها و انجام تخفیف ها یا رویدادهای فروش بیشتر از همیشه پول خرج می کنید؟

بیش از نیمی از اقتصاد ایالات متحده توسط مشاغل کوچک و محلی تغذیه می شود. کسب و کار شما یکی از بسیاری از مواردی است که برای تبلیغات پول خرج می کند – یا به سادگی با بازاریابی دهان به دهان، کمی ترافیک و مشتری های گاه به گاه که به دلیل دیدن تبلیغ شما در تبلیغات “مدرس قدیمی” به سراغ شما می آیند، زنده می مانند؟

“بازاریابی مدرسه قدیمی” در مقابل. استراتژی های رسانه های جدید

اما در حالی که منتظر تبلیغات مدرسه قدیمی خود هستید تا مشتریان بیشتری را جذب کند، صدها هزار مشتری بالقوه به جستجوی بیشتر اطلاعات خود به صورت آنلاین روی آورده اند. انگشتانشان دیگر راه رفتن در صفحات زرد را انجام نمی دهند.

بیشتر و بیشتر، مشتریان بالقوه شما محصولات و خدمات را تنها پس از اطمینان از توصیه های دیگران خریداری می کنند، چیزی که شبکه های اجتماعی آنلاین و توصیه های ارائه شده به صورت آنلاین به خریدار باهوش ارائه می دهند.

کسب و کارهای محلی کوچک استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی را اتخاذ می کنند

بر اساس گزارشی که این هفته از سوی شاخص موفقیت کسب و کار کوچک (SBSI)، مشاغل کوچک در حال افزایش استفاده خود از رسانه های اجتماعی هستند. در طول سال گذشته، نرخ پذیرش از 12 به 24 درصد رسیده است که استفاده را دو برابر می کند.

این گزارش توسط حمایت مالی انجام شد راه حل های شبکه و مرکز تعالی خدمات در دانشکده بازرگانی اسمیت دانشگاه مریلند. این نشان داد که کسب‌وکارهای کوچک در نتیجه رکود اقتصادی به رسانه‌های اجتماعی روی آورده‌اند و از شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی و جذب مشتریان جدید، ایجاد آگاهی از برند و حفظ تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند.

بنابراین، حالا که تا این حد پیش رفتیم، بعدی چیست؟ همانطور که ابی جانسون توضیح می‌دهد، تا این لحظه رسانه‌های اجتماعی بیشتر جنبه سرگرمی داشتند تا تجارت. اکنون که موضوع جدید تا حدودی حل شده است، کریس بروگان، رئیس جمهور آزمایشگاه های بازاریابی جدید، معتقد است زمان آن فرا رسیده است که رسانه های اجتماعی جدی تر گرفته شوند.

چرا در رسانه های اجتماعی شرکت کنیم؟ مزایا چیست؟

راه های زیادی وجود دارد که کسب و کار کوچک شما می تواند از مشارکت در یک یا چند سایت شبکه اجتماعی بهره مند شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید:

  • افزایش آگاهی
  • نوردهی را به حداکثر برسانید
  • افزایش اعتبار
  • ایجاد وفاداری در جامعه و برند
  • سود را چند برابر کنید
  • درباره مشتریان خود بیشتر بدانید

معایب چیست؟

مهم نیست که در حال حاضر چگونه تبلیغاتی می شود، شبکه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی یا کسب و کار کامل نیست. اشکالات قابل توجهی وجود دارد، از جمله:

می تواند فوق العاده وقت گیر باشد.

ممکن است هر روز زمان زیادی برای شرکت در سایت های شبکه های اجتماعی صرف شود. رمز موفقیت اغلب میزان تعامل شما با سایر اعضای شبکه است. صاحبان مشاغل کوچک معمولاً هر روز ساعاتی برای شرکت در سایت های شبکه های اجتماعی ندارند. پست کردن و نظر دادن در مورد پست های دیگران می تواند زمان ارزشمندی را از یک روز کاری بگیرد.

تولید نتایج می تواند کند باشد.

بسته به اهداف شما، مسیر شبکه های اجتماعی ممکن است زمان، تلاش و صبر زیادی را ببرد. ایجاد یک شبکه آنلاین زمان می برد. و اگر وقتتان کم است، زمان کمی که در اختیار دارید ممکن است به معنای اتخاذ رویکرد لاک پشت برای ایجاد طرفداران و تقویت کسب و کارتان باشد.

این فقط یک تاکتیک بازاریابی دیگر برای یادگیری و تسلط است.

هر تاکتیک بازاریابی که به برنامه بازاریابی خود اضافه می کنید روش دیگری است که باید یاد بگیرید و تمرین کنید. این یادگیری به زمان، انرژی و گاهی اوقات مقداری پول نیاز دارد. فرآیند یادگیری می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر زمان، انرژی و پول کمی دارید.

گزینه های بسیاری وجود دارد.

با وجود صدها سایت شبکه اجتماعی که انواع مختلف شرکت‌کنندگان را جذب می‌کنند، می‌خواهید روی شبکه‌هایی تمرکز کنید که تلاش‌های شما با تماس با مخاطبان هدف شما برای محصولات یا خدمات شما نتیجه خواهد داد.

یه خبر خوب هست

با برنامه ریزی و رویکرد صحیح می توان بر بسیاری از این ایرادات غلبه کرد و یا از بین برد.

بیرون با قدیمی – در با جدید

شما زمان، پول خود را روی صاحب کسب و کار یا متخصص در زمینه کاری خود متمرکز کرده اید. آمار شکست کسب‌وکارهای کوچک نشان می‌دهد که ممکن است در بازاریابی خود کنترلی نداشته باشید. حتی در این اقتصاد، 60٪ از مشاغل کوچک به همان میزان برای تبلیغات، عمدتاً بازاریابی “مدرس قدیمی” (مانند رسانه های چاپی، بروشورهای تجاری و کارت) هزینه می کنند و 26٪ می خواهند بیشتر هزینه کنند. شصت و نه درصد از مشاغل می خواهند پول خود را صرف بازاریابی آنلاین کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا