[ad_1]
رسانه های اجتماعی بله همه خشم در حال حاضر. اما آیا می تواند فقط (. اوه!) باشد؟ آیا هنوز در سال 2015 توییت می کنیم؟ آیا فیس بوک و لینکدین در پنج چهار یا دو سال آینده همچنان محبوب خواهند بود؟ یا چیزی کاملاً متفاوت خواهیم داشت؟ گذشته از مسائل حقوقی و سوء استفاده های غیرقانونی که برخی از این سایت ها مرتکب شده اند جنبه های دیگری از مسائل امروز رسانه های اجتماعی وجود دارد که به نظر می رسد هیچ کس در مورد آنها صحبت نمی کند. و روابط خوب با جامعه بنابراین اثربخشی سایت های رسانه های اجتماعی. با این حال همه ما در صنعت چنین نیستیم. برخی از ما هستند که با خجالت ترس روی صحنه ترس از سخنرانی در جمع و فشار رقابت دست و پنجه نرم می کنیم. برای ما که دارای شخصیت منحصر به فردی هستیم یک سایت شبکه اجتماعی نیز داریم که در آن می توانیم همه چیز را بدون ارتباط دوستانه بدون حرکت و ارتباط خوب با جامعه سازماندهی کنیم. مشکلات زمانی رخ می دهد که با مواردی روبرو می شوم. به ناچار آنچه من آن را توهین می نامم – 50-50 توانایی رد تماس های ما نادیده گرفتن درخواست های مشاوره حرفه ای یا حتی بدتر گفتن چیزهای بد در مورد ما. توییت ها یا نظرات وبلاگ نویسان مانند زندگی است به نظر بزرگسالان باید این توانایی را داشته باشند که چنین مسائل پیش پا افتاده ای را کاهش دهند و کاری معنادارتر انجام دهند. چوب و سنگ و افسوس من همه چیز را به قلب می گیرم. با دیدن این که خنده دار است احساسات به راحتی آسیب می بینند و من تعجب می کنم که چرا مردم نمی خواهند من حتی وقتی به من خیانت می شود دوست آنها باشم. اما باید اعتراف کنم که من مانند شخص بعدی می ترسم که در کارهایی که در شبکه های اجتماعی کرده ام مقصر است. هرگاه شخصی که با او ارتباط دارم از من بخواهد با LinkedIn ارتباط برقرار کنم باید در نظر بگیرم که آیا روابط من با سایر شرکت ها عاقلانه است یا خیر. اگر دعوتنامه جدید از طرف فروشنده باشد سعی می کنم زمانی که مشتری با نگاه کردن به صفحه LinkedIn من تصمیم به خرید با قیمت بهتر می گیرد چنین منبع اطلاعاتی را در اختیار مشتری قرار دهم. و اگر با فروشنده تماس می گیرم آیا نباید با همه فروشندگان تماس بگیرم که برخی از آنها ممکن است به دلایل مختلف ادامه استفاده از آن را انتخاب نکنند؟ من متوجه می شوم که در LinkedIn گزینه هایی مانند فیس بوک و توییتر وجود دارد که در آنها می توانید روابط خود پیروان یا دوستی خود را قطع کنید که فکر می کنم این توهین نهایی خواهد بود (من هنوز نمی توانم این بار شخصی را تحمل کنم .) من از مشتریان خود دعوت کردم تا بلافاصله با LinkedIn ارتباط برقرار کنند تا توبه کنند و از آنچه مشکوک به نظر می رسد رنج ببرند. در هفته های طولانی مورد نیاز برای پاسخ به آنها. اگرچه وقتی بالاخره موافقت کردم کمی خجالت کشیدم اما هنوز کل قسمت را در نظر گرفتم زیرا ممکن است ارتباط با کارهای دیگر خطرناک باشد. این تجربه برای من تازگی داشت من می پرسیدم آیا رسانه های اجتماعی فقط ترک می خورند؟ برای من مشاهده روابط دیگر آنها که بسیاری از آنها در رقابت با من هستند نگران این است که ارزش من چقدر با آنها دوام خواهد داشت.اما من فکر می کنم این همیشه در مورد بازاریابی شما صادق نیست. وقتی واضح است فقط ترسناک است. من فکر می کنم باید به چنین شرکت شگفت انگیزی افتخار کنم. یکی از متقاضیان وکیل من از من خواست آن را در LinkedIn ارسال کنم که من این کار را برای او در یک شبکه اجتماعی حرفه ای انجام دادم. برای شروع این یک معرفی و تجزیه و تحلیل مناسب از تصاویر او است و او تمام آثار خود را در رده مناسب ارائه می دهد و مناسب ترین گزینه ها را برای عموم انتخاب می کند. در حالی که از مردم عادی انتظار می رود این کارها را برای خود انجام دهند افرادی که مهارت و حافظه و زمان ندارند ممکن است این را یک چالش بزرگ بدانند. حتی برای من کمی آزمایش و کمی اشتباه طول می کشد تا چیزی خوب نشان داده شود. با این حال من تأیید کردم که همه چیز تنظیم شده است به طور مختصر در مورد LinkedIn توضیح دادم و از او دعوت کردم که ابتدا با من تماس بگیرد. او به من ایمیل زد و گفت خوب و این آخرین باری بود که از او شنیدم. من نگران رابطه بیست سال پیش ما نیستم. در عوض من فکر می کنم این یک بارگیری LinkedIn نیست. زیرا بسیاری از مشتریان دیگر من توییتر یا فیس بوک را نمی گیرند و نمی توانم بگویم آنها را سرزنش می کنم. من به تازگی طبق روال عادی از دوستی با شخصی در فیس بوک خودداری کردم زیرا می ترسیدم نتایج گوگل که می گوییم را آلوده کنم و من برای دنبال کردن آن تلاش زیادی کردم. همه جنبه ها به دلایل تجاری از آنجا که این دعوت های فیس بوک اغلب فیلتر هرزنامه های من را به پایان می رسانند اگر من چنین جاسوسی ایمیل نبودم احتمالاً آنها را درک نمی کردم. بنابراین من معمولاً زیاد تلاش نمی کنم که پاسخ دهم قبول یا نادیده گرفتن. اما اگر دعوتنامه شخص مهمی را به زندگی من دعوت کند من سعی می کنم یک ایمیل بفرستم و منظورم را توضیح دهم تا هیچ تخلفی صورت نگیرد. اما محیط ما! شما باید وقت گرانبهای خود را صرف رد یا فراموش نکردن دعوت نامه به سایت های شبکه های اجتماعی کنید که بیشترین زمان را می طلبد. در طول ساعاتی که به طور هوشمندانه در یکی از بسیاری از حساب های توییتری که ایجاد کرده بودم توییت می کردم آنچه واقعاً می توانستم به او نشان دهم چند دنبال کننده ای بودند که بدیهی است که به دنبال من بودند اما نه همه آنها. خریدن. بله برای من مهم نیست آل به نظر من اهمیتی ندارد آل به نظر من اهمیتی نمی دهد آل به نظر من اهمیتی نمی دهد به نظر نمی رسد آل برای من مهم باشد. من مزایای داشتن LinkedIn خوب را می دانم اما این به من بسیار کمک کرده است و یکی از قوی ترین نتایج جستجو برای نام من در Google است. این یک چیز خوب است و همچنین یک پیوند قوی توییتر که در آن به مشتریان خود توضیح می دهم که ممکن است SEO را به طور کامل درک نکنند (بهینه سازی موتور جستجو). این من را به یاد چیزی می اندازد که در مورد شخصیت من بسیار مهم است. هنگام ظهور dot.com در اوایل قرن گذشته پیروان من به من گفتند که فروش جوراب از کشو جوراب به نظر خوب نمی آید. آینده برای من در eBayدر اینجا بیش از یک دهه بعد با eBay یکی از نیروهای اصلی دنیای اینترنت هستیم. تنها چیزی که او به من می گوید این است که همه چیز خوب است. هی شما هرگز نمی دانید! با این حال من همچنان فیس بوک را برای تجارت خود ترک می کنم حتی اگر دعوت نامه ها و یادآوری های دائمی از آنها دریافت می کنم. و احساس می کنم دنیا در فیس بوک و به اندازه نتایج جستجوی گوگل قدرتمند است. من از نفس در گلو ناراحت هستم به حساب ایمیلم حسادت می کنم و سعی می کنم خودم را فریب دهم تا اسرار شخصی را فاش کنم که شاید تا آخر عمر در Google به آنها پاسخ نمی دادم. من هنوز در حدود دو سال سن دارم شانس بزرگی است که در آن زمان باید وارد آن شوم. اما تا اتفاق بیفتد. من هنوز هوشیار خواهم بود. الان وقت من خیلی ارزشمنده
[ad_2]
0 خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان میبرد