رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

با دستیابی اینترنت شرکت های بزرگ به مخاطبان جهانی ، ماهیت تعاملی بازاریابی اینترنتی آن را به روشی مؤثر برای بازاریابی محصولات و خدمات متفاوت از کانالهای بازاریابی سنتی تبدیل کرده است.

بازاریابی آنلاین به شرکتها این امکان را می دهد تا به جمعیت هدف خود برسند و بر نیازهای مشتری تمرکز کنند. این روشها شامل اصول اینترنت ، ایمیل و سایتهای استاندارد شرکتی ، بلکه روشهای پیشرفته تر بازاریابی مانند:

  • تبلیغات بنر هدفمند
  • سئو
  • تبلیغات وابسته
  • رسانه های اجتماعی

توانایی منحصر به فرد بازاریابی آنلاین در ارتباط برقراری ارتباط بین مشاغل و مشتریان ، تقریباً بلافاصله باعث ایجاد تحول در نحوه انجام بازاریابی آنلاین شده است. استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی به شرکت ها اجازه می دهد تا مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به مشتریان این امکان را می دهند که در انتشار پیام بازاریابی پیشتاز باشند.

رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی

با ظهور موتورهای جستجوگر پیشرفته مانند گوگل ، و اکنون بینگ ، مصرف کننده متوسط ​​می تواند با اطمینان چند اطلاعات کلید با اعتماد به نفس اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. وب سایت هایی مانند فیس بوک ، توییتر ، مای اسپیس ، لینکدین ، ​​فلیکر و یوتیوب به مشتریان این امکان را می دهند تا لحظه لحظه لحظه ای با توانایی تعامل با شرکت ها بروند.

این بسیار متفاوت از بازاریابی سنتی است زیرا تبلیغ کنندگان یک کمپین ثابت را ایجاد می کنند که شامل بسیاری از عناصر – تلویزیون و رادیو ، تبلیغات چاپی و خارجی – که امکان ایجاد هرگونه تعامل با مصرف کننده را نمی دهد. افزودن بازاریابی آنلاین به میکس به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا عنصری از تعامل مصرف کننده را پخش کنند که آنها را از ناظران منفعل به عناصر فعال و با ارزش یک کمپین می برد.

در حالی که بازاریابی اینترنتی می تواند به سادگی خرید فضای تبلیغ در شبکه وب سایت ها باشد ، بازاریابی رسانه های اجتماعی با ایجاد “وزوز” درباره یک محصول یا خدمات کار می کند. مشارکت با ایجاد علاقه شفاهی در مورد یک شرکت یا کالایی که از طریق کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی از طریق کانال های مختلف منتقل می شود ، مانند:

  • فیس بوک ، جایی که کاربران می توانند یک صفحه فن ایجاد کنند ، طرفدار محصول یا خدمات شوند و از طریق بحث های عمومی و ارسال عکس با سایر طرفداران ارتباط برقرار کنند. عنصر ویروسی هنگامی رخ می دهد که دوستانشان خود را طرفدار یک محصول یا خدمات خاص می دانند و همچنین طرفدار خود را پیدا می کنند.
  • در توییتر ، پیام ها می توانند “توییتر” و “دوباره امتحان شده” در بین کاربران با علایق مشابه شوند. در حالی که توییت ها به 140 کاراکتر محدود می شوند ، اغلب حاوی پیوندهایی به شرکت ها و سایر رسانه های اجتماعی هستند.
  • مشاغل می توانند از طریق YouTube برای تبلیغ تبلیغ یا محصول با ارسال یک ویدیوی تبلیغاتی یا ویدیویی دیگر ، که از طریق آن می توانند در میان انجمن YouTube با پاسخهای متنی یا ویدیویی مورد بحث قرار گیرند ، استفاده کنند. پیوندها به ویدیوهای YouTube اغلب در سایتهایی مانند Facebook ، Twitter و MySpace ارسال می شوند.

اهمیت رسانه های اجتماعی برای بازاریابی اینترنتی

یک مطالعه انجام شده توسط MySpace انتظار داشت که شرکت ها بیش از 900 میلیون دلار در سال 2007 در ایالات متحده برای تبلیغات رسانه های اجتماعی هزینه کنند. انتظار می رود این تعداد با افزایش ارزش و اهمیت استفاده از این کانال ها برای بازاریابی آنلاین افزایش یابد. توانایی شرکت در ادغام رسانه های اجتماعی در برنامه های مبارزات انتخاباتی فقط با پیش بینی روش های جدید و تخیلی برای ایجاد وزوز ، همچنان رشد خواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا