رسانه های اجتماعی و SERP

[ad_1]
بازاریابی اینترنتی یک زمینه رقابتی است ، هر کارآفرین اینترنتی آن را می شناسد. تعدادی از تکنیک ها و استراتژی ها به نام این نوع بازاریابی نیز آسان نیستند. آنها چیزهای زیادی برای انتخاب دارند. به این ترتیب مشکلات و مشکلاتی را برای مشاغل آنلاین ایجاد کرده است. آنها ممکن است احساس کنند که باید هر یک از این تکنیک ها و تاکتیک ها را امتحان کنند و سیستم بازاریابی اینترنتی را که نامرتب ، بی اثر و هدر رفته است ، مختل کنند. مطمئن باشید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که اطلاعات شخصی خود را بدست آورید. کسانی که نقش عمده ای در بازاریابی اینترنتی ایفا می کنند: موتورهای جستجو و طبق مطالعات منتشر شده در مورد عواملی که بر SERP یا نتایج موتورهای جستجو تأثیر می گذارد ، یکی از بزرگترین تأثیرات بر روی نام تجاری اجتماعی شما هستند. نشان می دهد. به عنوان مثال ، تأثیر شما بر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و یوتیوب یک عامل اصلی در رتبه بندی SERP شما است. امروزه منابع زیادی در رسانه های اجتماعی وجود دارد ، بنابراین راه های زیادی وجود دارد که مطمئن شوید نقاط قوت شما به اندازه رقبای شما قوی خواهد بود. برخی از این موارد عبارتند از: تعداد دنبال کنندگان توییتر هرچه تعداد فالوئرهای شما در توییتر بیشتر باشد ، وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. بنابراین ، اگر متوجه شدید که کسب و کار شما در توییتر واقعاً یک سازنده دنبال کننده نیست ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید توییت هایی ارسال کنید که افراد را تشویق می کند تا شما را دنبال کنند و از تجارت شما استفاده کنند. دنبال کنندگان توییتر به این معنی است که لیستی از دنبال کنندگان خود داشته باشید. توییت هایی که ارسال می کنید باید پاسخی دریافت کنند. اگر شماره Favorites و Retweets ثابت دارید ، Google و سایر موتورهای جستجو می توانند در SERP های شما رتبه خوبی داشته باشند. برای اطمینان از دریافت توییت های خود توسط فالوورهای خود ، مطمئن شوید که هر چه می گویید برای خواننده مرتبط است. تعداد لایک / اشتراک گذاری و نظرات در فیس بوک. و همچنین تعداد افرادی که دوست دارند یا به اشتراک می گذارند کلیک کنید و سپس نظر خود را روی آن بچسبانید ، در تنظیم صفحه ای که دریافت می کنید بسیار مثر خواهد بود. برای رسیدن به این هدف ، باید به خاطر داشته باشید که مشتریان شما باید بتوانند از محتوای بیشتری از نمایه فیس بوک خود استفاده کنند.
[ad_2]

Google | توییتر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا