رسوب زدایی کندانسور چیلر به وسیله رسوبزدای گیاهی – اسید شویی چیلر – شرکت آتیه انرژی

بهترین گزینه برای شستشو با چیلر اسید استفاده از نرم کننده گیاه است.

بدون خوردگی به فلزات و همچنین خطری برای اپراتور و بدون هیچ گونه مشکل زیست محیطی

در مورد تصفیه آب خازن چیلر (اسیدشویی چیلر) ، باید گفت که ، در سیستم های خنک کننده چیلر ، چگالی آب مانند آب به طور مداوم در گردش است. به دلیل املاح موجود در آب ، با گذشت زمان ، یون های مثبت و منفی موجود در آب به یکدیگر می چسبند و رسوبات را در سیستم ها تشکیل می دهند. برای عملکرد بهتر و کارایی بالای چیلرها ، نباید مقیاسی در این سیستم ها تشکیل شود ، زیرا انتقال گرما در کندانسور به دلیل تشکیل مقیاس در نازل ها و سطح پایین آن است. بنابراین اپراتور باید حداقل سالی یکبار فضای داخلی کندانسورها را بشویید که در صورت تشکیل در سطح رسوب کاملاً برداشته می شود.

در سیستم چیلر آب در گردش مهمترین نقش را در انتقال گرما دارد و باید آب موجود در سیستم بصورت منظم سالانه کنترل شود و کلیه فیلترها و فیلترها باید توسط اپراتور بررسی شود.

وقتی اپراتور مشکل گرفتگی یا رسوب دارد ، باید مراحل شستشو را انجام دهد و تمام رسوبات را به طور کامل از سیستم خارج کند.

برای شستشو و رسوبگذاری ، ابتدا باید درپوش کندانسور را باز کرده و به داخل آن نگاه کنیم تا هرگونه اجسام خارجی یا پلاسمونیکی درون آن را از بین ببریم.

در صورت سالم بودن قطعات ، در صورت نیاز به تعمیر ، حتما آنها را تعمیر کنید.

هنگام رسوب زدایی از کندانسور با رسوب زدایی از گیاه ، اگر ظرفیت چیلر کم باشد ، باید برج خنک کننده را خاموش کرده و مواد رسوب زدایی را از گیاه به داخل محفظه برج بریزیم و با راه اندازی پمپ کندانسور و به محض لوله های کندانسور تمیز می شوند ، مواد مقیاس را از سیستم جدا کنید.

اما اگر ظرفیت چیلر زیاد باشد باید از روش دیگری برای شستشو استفاده شود ، ابتدا باید رسوبات را با فشار زیاد برداشته و نوع رسوب را بررسی و در صورت لزوم از محلول مخصوص شستشو استفاده کنیم.

بهترین نوع تمیز کردن سیستم ها استفاده از رسوب زدایی از گیاهان است ، زیرا این محلول باعث خوردگی نمی شود و تمام رسوبات را از سیستم خارج می کند.

این اسید به طور کلی برای شستشوی سالانه و اسیدشویی کولرها استفاده می شود ، که خطر بزرگی را برای اپراتور و فلزات نرم و حساس نشان می دهد.

سایر فعالیتهای این شرکت عبارتند از:

مواد بارش در دیگهای بخار ، چیلرها و …

مواد مصرفی برای دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل فیلتر میکرون ، ضد شوره و تجهیزات شیرین سازی صنعتی و

شیرین کننده آب کشاورزی

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A8-%D8%B2%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%A8/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 21:37:29

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا