رشد حق رای دادن حق رای دادن

[ad_1]

رای دادن

اکثر متخصصان آزاد و صاحبان مشاغل تمایل دارند که بیش از حد کار کنند. برخی از تمرکز خود را از دست می دهند و در استفاده کامل از مهارت ها و وقت خود ناکام هستند. اغلب فقط تمرکز روی کار هوشمند است. در این مواقع آموزش و مربیگری می تواند قوی باشد. فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد با آموزش این افراد با یک سیستم ثابت وجود دارد. Trainer Trainer یک روند آموزش اثبات شده است که به این افراد کمک می کند تا اثربخشی خود را افزایش دهند تا بتوانند روی استعدادهای خود تمرکز کنند. بازبینی حق رای دادن Coach Coach به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا این فرصت مناسب برای شماست یا خیر.

تاریخچه: رشد مربی در سال 2002 تاسیس شد ، و حق رای دادن در سال 2003 آغاز شد. این می تواند یک فرصت شغلی بسیار سودآور و سودآور باشد که بتوانید در ضمن کمک به دیگران تجربه کسب و کار را به اشتراک بگذارید و از یک سبک زندگی انعطاف پذیر لذت ببرید. این شرکت از تخصص لازم برای اطمینان از موفقیت در امتیاز دهنده برخوردار است. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Growth Coach چندین سیستم ملی حق رای دادن را توسعه داده است. این شرکت آموزش حرفه ای پیشرو نقش مهمی در ایجاد انگیزه در حرفه های آزاد و همچنین دارندگان و مدیران شرکت های کوچک و متوسط ​​دارد. به عنوان یک مالک حق رای دادن مربی ، شما می توانید مردم را راهنمایی کنید تا زندگی خود را با موفقیت در کار متعادل کنند. علاوه بر این ، به پیشرفت مهارتهای رهبری آنها کمک می کند.

مزایای یک مربی رشد:

دسترسی به شبکه حسابهای ملی

مقاومت در برابر رکود

5 روز آموزش میدانی

هزینه کم استارتاپ بدون هیچ هزینه اضافی

برنامه بازاریابی قوی و اثبات شده

پشتیبانی عملیاتی مداوم

سرزمینهای اختصاصی

بودجه داخلی موجود

حاشیه سود عظیم

مسافرتی نیست

ضبط موفقیت

تجارت نقدی بدون هیچگونه حساب قابل پرداخت

کار از یک دفتر کوچک یا خانه

اینترانت تعاملی

جلسات منطقه ای و ملی

روابط عمومی ملی و محلی

سرمایه گذاری لازم برای شروع یک حق رای مربی رشد است

مدت زمان توافق: 10 سال

کل سرمایه گذاری: 46200 دلار تا 75400 دلار

هزینه اولیه دریافت امتیاز: 36.900 دلار

هزینه تبلیغات: 200 دلار در ماه

هزینه Royalty: 500-2000 دلار در ماه

The Growth Coach یک مدل تجاری انعطاف پذیر و آسان برای کار ارائه می دهد. حق رای دادن می تواند به عنوان شغل تمام وقت یا پاره وقت اداره شود. حتی می توانید یک دفتر کوچک داشته باشید یا از خانه کار کنید. علاوه بر این ، شما می توانید این کار را با یا بدون کارمندان انجام دهید. شما می توانید برنامه کاری خود را تعریف کنید. برای تبدیل شدن به یک مربی تجاری ، هیچ تجربه ای لازم نیست. یک مربی مشاغل به عنوان راهنمای شخصی شما منصوب خواهد شد. فقط عزم و اشتیاق برای موفقیت دارید.

Growth Coach یک برنامه آموزشی جامع با بهترین پشتیبانی مداوم و سیستم های بازاریابی بی نظیر ارائه می دهد.

کسانی که اشتیاق به آموزش دیگران دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند تا در زندگی دیگران تغییری ایجاد کنند. می توانید ضمن دستیابی به جاه طلبی های خود با مربیان رشد ، مبلغ خوبی کسب کنید. لازم است فرد از کمک به دیگران لذت ببرد. اگرچه متخصصان وجود دارند که هر آنچه را که باید در مورد آموزش ، بازاریابی و کار با شغل خود بدانید به شما یاد می دهند ، اما ضروری است که شما یک آرزو واقعی برای آموزش و کمک به دیگران داشته باشید. لازم است قبل از شروع تحقیق ، تحقیقات کاملی در مورد بازار انجام شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا