رشد وابسته در فیلیپین

[ad_1]

یک برنامه وابسته نوعی کمپین بازاریابی دیجیتال است که از اواسط دهه 2000 میلادی در فیلیپین آغاز شد وقتی گسترش اینترنت در اوج خود در این کشور بود. طبق اطلاعات internetlivestats.com در سال 2002 تقریباً 3.5 میلیون کاربر اینترنت در فیلیپین وجود داشتند که رشد آن 75٪ براساس سال گذشته است. قابل توجه است که در سال 2010 در حال حاضر 23.3 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود داشته است در حالی که ضریب نفوذ اینترنت 25٪ بود.

تبلیغات در اینترنت

قبل از راه اندازی تبلیغات آنلاین در دسترس بود. شرکت ها با وب سایت هایی همکاری می کنند که می توانند مخاطبی را جذب کنند که کاملاً متناسب با بازار هدف آنها باشد. این شرکت با هزینه ای معادل 2000 تا 20000 پزو می تواند محصولات و خدمات خود را از طریق تبلیغات بنر تنظیمات قرار گرفتن در معرض اجزای متن و یک سیستم چرخش تبلیغ بنر در وب سایت تبلیغ کند.

بازاریابی وابسته

با معرفی Google و AdWords توسط Google به مخاطبان جهانی به ناشران وب وبلاگ نویسان این کشور فرصت های بهتری برای کسب درآمد آنلاین داده شده است. راه اندازی این محصولات مبتنی بر وب نیز مقدمه ای برای الگوی تبلیغاتی جدید – برنامه مشارکت بود.

اولین معدود شرکت هایی که برای میلیون ها بازاریاب دیجیتال فیلیپین برنامه های وابسته ارائه دادند Google Amazon و eBay بودند. Google AdSense در سال 2006 به همان برنامه ای که Google نیز Blogger.com را برای جهان راه اندازی کرد به یک برنامه تبلیغاتی محبوب آنلاین تبدیل شد. یک وبلاگ نویسان وبلاگ نویسی های فردی یا گروهی و ارسال وبلاگ در وب سایت می توانید با صرف هزینه اندکی برای هیچ چیز صاحب یک سایت وبلاگ شوید زیرا ثبت نام حساب Blogger.com کاملاً رایگان است. تنها در چند مرحله می توانید تبلیغات بنر Google AdSense ایجاد کنید تا در سایت وبلاگ شما ظاهر شود. در این مرحله وبلاگ نویس می تواند درآمد حاصل از بلاگ نویسی را شروع کند.

آمازون بین سالهای 2004 و 2006 برنامه های وابسته خود را در بازار آنلاین فیلیپین تأسیس کرد. eBay یکی از بزرگترین سایت های حراج امروز با معرفی شبکه eBay Partner برنامه مربیان فروش و برنامه دستیار بازرگانی وارد قسمت نهایی این قرارداد شد. در همان سال WordPress بستر وبلاگ نویسی دیگر توسط بسیاری از وبلاگ نویسان و ناشران وب به جایگزین Blogger.com شد.

رونق بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال از سال 2008 تا 2012 در فیلیپین رونق دارد دوره ای که دسترسی به اینترنت بیش از 500٪ رشد کرده است. بازیکنان جدید در بخش بازاریابی وابسته ظاهر شده اند. برخی از شرکتهای مشهور که در آن زمان برنامه های وابسته خود را ارائه می دادند عبارتند از: Lazada ClickBank و Zalora. برنامه وابسته زالورا با کمسیون هایی از 6٪ تا 16٪ از هر کالای فروخته شده به شرکت های وابسته خود می پردازد. لازادا دارای ساختار کمیسیون بر اساس طبقه بندی است: 5٪ برای لوازم الکترونیکی 8٪ برای غیر الکترونیک و 10٪ برای محصولات مد. ClickBank یک خرده فروش آنلاین مستقر در ایالات متحده و پیشگام تجارت الکترونیکی دیجیتال در سال 2009 برنامه وابستگی خود را در فیلیپین آغاز کرد.

تأثیر رسانه های اجتماعی و شبکه تلفن همراه

به نوعی تعامل پرمخاطب فیلیپین در رسانه های اجتماعی علاقه تبلیغاتی بسیاری از شرکتهای خرید و فروش را دگرگون کرده است. طبق گفته Comscore فیلیپین اولین کشور در جهان بود که فیس بوک را در سال 2011 هک کرد. علاوه بر این گزارشی در سال 2013 منتشر شده توسط Global Web Index نشان داد که فیلیپین دارای بالاترین سطح باز بودن و تعامل با مارک در جهان است و 25.6٪ ​​از کل کاربران اینترنت در ایالت.

در سال 2014 فیلیپین از نظر درصد دسترسی کاربران اینترنتی به تلفن های همراه خود به صورت آنلاین در رتبه 10 جهان قرار گرفت. این فقط بدان معنی است که در بخش تبلیغات سیار کشور نیز پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد.

بسیاری از اقتصاددانان پیش بینی کرده اند که ظهور رسانه های اجتماعی و رشد اکوسیستم وب موبایل در حال ایجاد تحول دیجیتال در صنعت بازاریابی دیجیتال کشور است. با رعایت این روند شرکت های بیشتری با استفاده از روش های هوشمندانه بازاریابی شریک که دارای آمار تبلیغاتی در زمان واقعی است در تجارت الکترونیکی شرکت می کنند.

آینده برنامه های وابسته

فیلیپین در حال رونق دیجیتال است. یک بررسی جدید نشان داد که 83٪ از فیلیپین ها می گویند زندگی آنها به دلیل تبلیغات مربوطه آسان تر شده است. گزارش ها می گویند در صورت استفاده مؤثر از رسانه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی دیجیتال 7/84 درصد فرصت دارند تا صاحبان مشاغل به اهداف فروش و بازاریابی خود برسند.

به طور کلی تبلیغ کنندگان ناشران وب و حتی وبلاگ نویسان مستقل و بازاریابان اینترنتی که در برنامه های وابسته در کشور شرکت می کنند در سالهای آینده با تبلیغات بیشتر تبلیغات الکترونیکی بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی موتورهای جستجو با فرصتهای رشد بیشتری روبرو خواهند شد. این رشد مورد انتظار تا حد زیادی به دلیل گسترش سریع اینترنت افزایش مشارکت دیجیتال و رشد اقتصادی شدید کشور – و تحلیلگران ایالتی طوفان دیجیتال ایده آل را توصیف می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا