ساختمان و مسکن

رم: هفت تپه

رم ، پایتخت ایتالیا ، از لحاظ تاریخی به عنوان “شهر هفت تپه” شناخته می شود. طبق افسانه رومی ، هفت تپه اوایل روم سرماسوس ، سیسپیوس ، فاگوتال ، اوپپیوس ، پالاتیوم ، سوسوزا و ولیا بودند. اما اکنون شهر Seven Hills مدرن شامل Myrtle ، Bussum ، برج ساعت ، جکسون ، لامپکین ، Old Shorter Hills و Mount Aventine است.

در ابتدا ، هر هفت تپه توسط یک دهکده کوچک متفاوت اشغال شد و به عنوان شهری به نام روم گروه بندی و شناخته نشده بودند. مردم هفت تپه شروع به شرکت در یک سری از بازی های مذهبی کردند که شروع به پیوند گروه ها با هم کردند. بدین ترتیب شهر رم جایی ایجاد شد که این شهرکهای جداگانه به عنوان گروه خدمت می کردند و دره های باتلاقی بین آنها را تخلیه می کردند و آنها را به بازار تبدیل می کردند. رم به زیباترین شهر جهان تبدیل شد و به زودی شروع به حاکمیت بر تمام جهان کرد.

پنج مورد از هفت تپه در رم امروزی ساکن بناهای تاریخی ، ساختمان ها و پارک ها هستند. کاپیتولین اکنون میزبان شهرداری رم است و پلاتین هیل یک منطقه باستان شناسی است. ویرانه های روم برای یادآوری رم باقی مانده است که یکی از بزرگترین مراکز تمدن غربی است.

شهر ابدی محل میراث و هنرهای غنی است. بسیاری از عمارتهای قدیمی لوکس وجود دارد که یکی از آنها “خانه طلایی نرو” است. این کاخ در حدود 200 هکتار زمین ساخته شده است ، و مجسمه نرو را 150 پا برهنه در ورودی دارد. تنها بنای قدیمی که هنوز هم دست نخورده است ، “پانتئون” است که مفهوم مکانی آن را به یک شگفتی معماری تبدیل می کند.

علاوه بر این ، موارد بسیاری مانند Pantheon ، Forum Forum ، موزه های واتیکان ، میدان Navona و موزه Capitoline وجود دارد که جاذبه های بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جلب می کند. این شهر جذاب شامل تعدادی از بهترین مجموعه های موجود است هتل های ارزان بودجهرستوران ها ، کافه ها ، کافه ها و بازی های خرید قول می دهند سفر شما را لذت ببرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا