فناوری اطلاعات

رندرهای شیائومی 14 پرو طراحی آن را نشان می‌دهند

شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی‌های سری شیائومی 14 رونمایی کند. بر اساس شایعات منتشر شده، این خانواده از سه مدل شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و 14 اولترا تشکیل شده است. در این میان، روز گذشته تصاویر رندر مربوط به شیائومی 14 پرو منتشر شده که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

بر اساس این تصاویر و البته گزارش‌های منتشر شده، شیائومی 14 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی حفره‌دار بهره می‌برد. مهم‌ترین تغییر این نمایشگر نسبت به نسل قبلی، کنار گذاشتن لبه‌های خمیده و استفاده از نمایشگر تخت است. به نظر می‌رسد بعد از چند سال استفاده‌ی گسترده‌ی شرکت‌ها از نمایشگر خمیده، بالاخره بار دیگر به بهره‌گیری از نمایشگرهای تخت روی آورده‌اند و چندین شرکت برای گوشی‌های جدید خود از این نوع نمایشگرها بهره می‌برند.

شیائومی 14 پرو

یکی دیگر از تغییرات مهم این گوشی نسبت به نسل قبلی، مربوط به ماژول دوربین آن است. این ماژول بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از گذشته است و بر اساس ابعاد منتشر شده، ضخامت خود بدنه هم افزایش یافته است. در مورد مشخصات دوربین‌ها، هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت به مشخصات 4 دوربین بپردازیم ولی به احتمال زیاد قرار است با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روبرو شویم.

شیائومی 14 پرو قرار است با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی شود که همین چیپست هم قرار است تا چند هفته‌ی دیگری رسما معرفی شود. باتری این گوشی 4860 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از سرعت شارژ 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند. در هر صورت روی هم رفته با پرچم‌دار بسیار جذابی روبرو هستیم که باید ببینیم با چه قیمتی راهی بازار می‌شود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

6,650,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

7,600,000

تومان

منبع: Android Authority

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا