[ad_1]
هنگامی که نیاز به ایجاد برخی از تأثیرات رسانه ای برای مشاغل تازه تاسیس خود دارید می توانید به برخی از روشهای اساسی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و بازاریابی اینترنتی فکر کنید و همچنین می توانید شرکت های روابط عمومی حرفه ای استخدام کنید تا برای کسب و کار یا شرکت خود بیانیه های مطبوعاتی ایجاد کنند. اما روابط عمومی و تبلیغات یک چیز نیستند و شما باید تفاوت روابط عمومی و سایر روش های تبلیغات را درک کنید. به عنوان مثال وقتی برای تبلیغ کالای خود و فروش خارج از کشور یک تیم فروش رقابتی استخدام می کنید آنها معمولاً سعی می کنند با مخاطبان جدید تعامل موثری برقرار کنند و به شما کمک کنند مشتریان بالقوه محصولات خود را پیدا کنید. این نیز یک رویکرد روابط عمومی محسوب می شود. اما اطلاعیه های مطبوعاتی شما نباید توسط کارمندان شما تهیه و نگهداری شود و این را می توان توسط این آژانس روابط عمومی معتبر و ناشناس منتشر کرد. با روش دوم مردم نه تنها می توانند حجم فروش خود را افزایش دهند بلکه ارزش مارک خود را در بازار جهانی بسازند.
چه تفاوتی بین بیانیه مطبوعاتی و تبلیغات وجود دارد؟
شما بر تبلیغات خود کنترل دارید و می توانید در هر زمان تبلیغات را ایجاد ویرایش تجارت و محدود کنید. علاوه بر این شما باید هزینه حالت های مختلف تبلیغاتی مانند رسانه های چاپی تبلیغات آنلاین و تبلیغات رادیویی و تلویزیونی را پرداخت کنید. آخرین تبلیغات روی تابلوی اعلانات را به خاطر بسپارید تیم خلاقیتان را ساختند و اجاره بیلبورد را پرداخت کردید. اما وقتی به دنبال روابط عمومی بازار گرا هستید نمی توانید آن را با تیم خود کنترل کنید و هیچگونه اعلامیه مطبوعاتی از شما دریافت نمی شود. هر شرکت روابط عمومی شناخته شده ای می تواند روابط عمومی مثبت و منفی را برای شرکت شما به گردش درآورد و شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکت شما می تواند ردپای مثبتی در بازار جهانی داشته باشد.
· برد کنترلشما داشبوردی برای تبلیغات خود دارید و می توانید تصاویر تصاویر و محتوای عالی برای تجارت خود را در تبلیغات خود قرار دهید. حتی بعد از یک زمان خاص می توانید بروشور را تغییر دهید و محصولات مختلف را با آگهی های جداگانه تبلیغ کنید. اما برای روابط عمومی پس از انتشار پست شما نمی توانید پس از آن آن را تغییر دهید. سپس خبرنگاران تصمیم می گیرند که چه کاری انجام دهند و آنها می توانند پیام شما را بدون گفتن شما لغو کنند. اطلاعیه های مطبوعاتی قابل اطمینان تر هستند و مشتریان می توانند این انتشارات مطبوعاتی را به عنوان یک برداشت واقعی از رسانه مشاهده کنند.
· مهلت نداردآیا می خواهید یک آگهی چاپی در یک روزنامه روزانه منتشر کنید؟ سپس باید خبرنامه را ایجاد کرده و قبل از موعد مقرر برای سردبیر روزنامه ارسال کنید. حتی پس از مهلت تعیین شده توسط آژانس خبری کاغذ گزینه های زیادی برای ارسال همین آگهی در تابلوی اعلانات سایر روزنامه ها و درگاه های تبلیغات آنلاین دارید. اما اگر فقط یک بار بیانیه مطبوعاتی را منتشر کرده اید نمی توانید آن را حذف کنید. شرکت های مختلف و همچنین انجمن های خبری آنلاین پست شما را از منبع اصلی می خوانند و پس از آن نظرات خود را ارائه می دهند.
· اخبار چرخانممکن است فکر کنید که اگر چند تبلیغ مثبت و چشمگیر ایجاد کنید روزنامه نگاران داستان های مثبت جدیدی را می نویسند. اما این یک فکر اشتباه است زیرا خبرنگاران بر اساس تبلیغات شما چیزی نمی نویسند. آنها بیلها را از منبع واقعی خود پیدا خواهند کرد. بنابراین روابط عمومی یا بیانیه مطبوعاتی توسط شرکت قابل اصلاح بافته یا کنترل نمی باشد. اما تبلیغات پرداخت شده حیوان خانگی این شرکت است.
سعی نکنید مشتری خود را فریب دهید:
اگر فکر می کنید مصرف کنندگان از روند بازار بی اطلاع هستند و می توانید با نمایش چند تبلیغ مثبت به راحتی آنها را متقاعد کنید در بهشت احمق زندگی می کنید. مشتریان می توانند یک بار محصولات شما را آزمایش کنند اما اگر محصولات آنها را بد بدانند برای جلوگیری از محصولات شما پیام رسانی به دیگران را شروع می کنند. بنابراین تبلیغات پولی می تواند فروش اولیه محدودی را برای شما فراهم کند بنابراین اگر می خواهید شرکت خود را پایدار کنید روابط عمومی تنها سیاست واقعی برداشت عمومی است.
می توانید برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی خود خبرنگار یا شرکت روابط عمومی استخدام کنید اما فکر نکنید که آنها داستان خود را برای تحت تأثیر قرار دادن شما می نویسند. آنها محصولات شما را آزمایش می کنند یا برخی از اطلاعات مشتریان قبلی شما را جمع آوری می کنند و سپس بر اساس این بررسی ها بیانیه مطبوعاتی می نویسند. بنابراین با دقت فکر کنید که چرا مشتریها به تبلیغات مطبوعاتی و نه به تبلیغات اعتماد می کنند.
روابط عمومی شما در این لحظه قابل چاپ نیست:
آیا می خواهید برای شرکت خود بیانیه های مطبوعاتی تجاری منتشر کنید؟ روابط عمومی نمی تواند به بازار عرضه شود زیرا فقط برای تولید نیاز به اطلاعات واقعی دارد. بنابراین هیچ شرکت یا گزارشگر روابط عمومی فعالیت تجاری شما را به بیانیه مطبوعاتی خود تبدیل نمی کند زیرا آنها کارمند شما نیستند و فقط برای استفاده از اطلاعات واقعی استخدام می شوند. بنابراین دفعه بعدی که قصد ایجاد روابط عمومی تجاری را دارید باید آماده دریافت جواب نه باشید.
[ad_2]