برترین های کسب و کارلوازم خانگی

روشویی | قیمت روشویی سرامیکی و روشویی سرامیکی نورابین

روشویی که یکی از تجهیزات بسیار مهم در هر سرویس بهداشتی می باشد، که علاوه بر مزایای بسیار نقش بسیار مهمی را در زیبایی و دکوراسیون هر سرویس بهداشتی داشته باشد. افراد درانتخاب روشویی همواره با تنوع زیادی روبرو می شوند، که همین تنوع موجب شده که در برخی مواقع انتخاب سخت شود. انتخاب درست یک روشویی همچنین به فضای سرویس بهداشتی بستگی دارد و به علاوه سلیقه افراد خانواده نیز در این انتخاب مهم است.

از جمله معیارهای مهمی که باید در خرید روشویی رعایت کرد فضای روشویی می باشد برای مثال برای فضایی که خرید روشویی از سرامیک را قرار داده شود همواره بایست مدل مناسب را انتخاب کرد. بنابراین اندازه محل قرار گیری و نیز سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی از موارد پراهمیت می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با چند نمونه کاربردی از انواع روشویی آشنا کنیم.

روشویی سرامیکی

از بهترین  نمونه های روشویی می توان به روشویی سرامیکی اشاره داشت، زیرا همانطور که از نام آن مشخص است جنس این روشویی از سرامیک بوده و از نوعی سفال ساخته شده از خاک رس است.این  سفال ها می توانند بر اثر حرارت سفت شوند. این نوع روشویی ها که از نمونه های پرکاربرد و پر طرفدار بازار هستند، مزیت های فراوانی نیز دارند. از آنجایی که رنگ بییشتر روشویی های سرامیکی سفید است، از این رو موجب شده که آلودگی بر روی سطح آن به راحتی نمایان باشد .

رنگ سفید به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید با بسیاری از پاک کننده ها آنها را شستشو و تمیز کنید. از مزایایی دیگر این محصولات جنس این محصولات است، که باعث ماندگاری و دوام آنها گردیده است. روشویی های سرامیکی بسیار محکم تر از نوع معمولی هستند و در برابر انواع ضربه، لکه، حرارت و مواد شیمایی مقاومت دارند. این روشویی ها که جز پرطرفدارترین نمونه بازار بوده و دارای تنوع زیادی می باشند.

تنوع  در شکل و مدل های مختلف و نیز امروزه برخورداری از رنگ های متنوع در این نوع از روشویی ها کاملا مشهود است. به طوری به راحتی می توانید به آسانی رنگ و مدل این روشویی ها را بارنگ کابینت و کف هماهنگ سازید. به علاوه با ازدیاد کاسه های روشویی هم رنگ دلخواه ومطلوب را سفارشی سازی نمایید. روشویی های سرامیکی نسبت به نفوذ آب خنثی عمل می کنند، به طوری که به هیچ وجه آن را جذب نمی کنند و از جنس بسیار مقاومی ساخته شده اند. شما می توانید بدون هیچ نگرانی اقدام به پاک کردن آن با انواع محصولات پاک کننده نمایید و بابت این موضوع مطمئن  باشید که این کار هیچ تاثیر منفی بر روی آن نخواهد گذاشت.

روشویی های مدرن

این مدل از روشویی ها دارای طراحی و متریال های خاص هستند، که علاوه بر ظرافت و زیبایی بسیار مقاومت بالایی دارند. در طراحی این مدل از روشویی ها از ایده های ظریف در سبک های مینیمال استفاده شده شده است. این مدل روشویی ها که امروزه مورد استقبال همگان قرار گرفته اند، با داشتن ظاهر زیبایی مناسب جلوه خاصی را به سرویس های بهداشتی می بخشند. روشویی های مدرن در سبک های متنوعی سنگی، چوبی، شیشه ای و فلزی … تولید شده، که در برخی از آنها از اقدام دو متریال در ساخته شده اند.

در طراحی این مدل روشویی های جدید از مواردی استفاده شده، که اهمیت چندانی نداشتند، اما امروزه با در نظر گرفتن آنها سبب شده است که بتوان از دکوراسیون جذاب تری بهره مند شد. این مدل روشویی ها دارای طرح ونقش بسیار کم هستند و در ساخت وطراحی آنها تمرکز بر سادگی است. همین عامل موجب برخورداری از یک دکور زیبا و جذاب با استفاده از طراحی های ساده می باشد. در تهیه این نوع از روشویی ها از شکل طبیعی متریال ها استفاده شده، که تا بتواند زیبایی طبیعی را و حالت اصلی خود را حفظ کند.

با به کارگیری این مدل از روشویی ها شما می توانید از وجود یک فضای زیبا و نزدیک به طبیعت در منزل لذت ببرید و نیز ازیک دکوراسیوان جذاب بهره مند شوید. برای مثال در مدل روشویی سنگی لوکس از سنگ های مرمر استفاده شده است که به شکل کاسه ای؛ مربعی و دایره ای و… طراحی شده اند. در مدل های قدیمی روشویی تنها مورد کاربردی بودن محصول مورد توجه قرارداشت، اما در مدل های جدید امروزه زیبایی و جذابیت روشویی از دیگر عوامل تاثیر گذار بسیار مهم است.

روشویی سرامیکی کابینت دار

از وسیل مهم هر سرویس بهداشتی روشویی است، که در گذشته به صورت پایه دار و بدون پایه عرضه میشد. اما به مرور زمان و افزایش آپارتمان نشینی نیاز به فضای بیشتر و کابینت اهمیت بیشتری پیدا کرد. امروزه انواع مدل های روشویی کابینتی در طراحی و ابعاد و جنس مختلف وارد بازار شده اند. این مدل روشویی ها که در گذشته بیشتر در هتل ها و بیمارستان مورد استفاده قرار می گرفت  در حال حاضر به وفور در خانه ها کارایی دارد زیرا بسیار کاربردی بوده و زیبایی دو چندانی را به هر سرویس بهداشتی می دهد.

در گذشته اغلب خانم ها به دنبال فضایی برای نگهداری اقلام آرایشی و بهداشتی مانند مسواک، حوله و شوینده ها بودند که این مدل به راحتی نیازآنها را برطرف ساخته است. با استفاده از روشویی های مدرن که می توان لوله های آب گرم و سرد را پشت آن مخفی کرد و از آنجایی که سرویس بهداشتی می تواند محیط مناسبی برای رشد انواع میکروب ها و باکتری ها باشد که می تواند جذب وسایل بهداشتی شوند. بنابراین استفاده از روشویی کابنیتی برای محفاظت و نیز کاربرد بالا اهمیت زیادی دارد.

از دیگر خدمات که می توانید در سایت های فروشگاهیی که در زمینه تجهیزات ساختمان عمل می کنند استفاده کنید، تجهیزات روشنایی و نورپردازی می باشند که اغلب در حوزه نورپردازی و چراغ خطی و چراغ لاینر می باشد که شما برای نورپردازی که یکی از مهم ترین المان های محیط حتی سرویس بهداشتی است تصمیم گیری کنید، چراغهای خطی و آیینه های سرویس بهداشتی که نور را به صورت خطی برای شما منعکس می کنند گزینه مناسبی برای روشنایی محیط است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا