روش های مطمئن برای درآمدزایی از خانه

[ad_1]

آیا روش های مطمئنی برای کسب درآمد از خانه وجود دارد؟ شاید اینطور نباشد ، اما روشهای تضمینی به همان اندازه که به دست می آورید وجود دارد. حدود یک سال پیش که اکنون دقیقاً از خودم می پرسیدم آیا این راه برای درآمدزایی از خانه وجود دارد؟

خوب ، خوشبختانه ، وب سایتی با نام دانشگاه ثروتمند وابسته پیدا کردم که در اصل یک باشگاه و یک انجمن فقط برای اعضای آنلاین است ، اما این نیز بسیار بیشتر از آن است. این مکان بسیار خوبی برای یادگیری در مورد بازاریابی اینترنتی است.

ممکن است مکان های دیگری مانند این وجود داشته باشد ، اما من مطمئن هستم که شامل بهترین ترکیب ابزار ، اطلاعات ، تدریس و افرادی است که قبلاً این کار را انجام داده اند (بیش از 30،000 عضو). مفهوم این است که به هر کس که علاقه مند است از خانه پول کسب کند چگونه می تواند بازاریاب اینترنتی شود

روش تقریباً به یقین با تمام ابزارهایی که ارائه می دهد ، می توانید یک طاقچه بازاریابی را انتخاب کنید ، تقاضا و پول حاصل از آن را بررسی کنید ، سپس یک برنامه وابسته پیدا کنید که در این مکان خدمت کند ، یک شرکت وابسته شود و یک وب سایت ایجاد کند (آنها از WordPress استفاده می کنند و یک ابزار شگفت انگیز وردپرس دارند Express) ، سپس آنها این وب سایت را با بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی مقاله و اگر می خواهید Google Ad-کلمات را تبلیغ کنند.

در تمام این زمینه ها آموزش هایی وجود دارد و شما می توانید با سرعتی که مناسب شما باشد کار کنید تا بتوانید در مراحل مختلف شغلی خود به موسسین و تمام اعضای دیگر که همه بازاریاب اینترنت هستند برسید. هر گونه سؤال را می توان در انجمن (انجمن) ارسال کرد و یا حتی به عنوان پیام خصوصی برای اعضای انتخاب شده ارسال شد. همه بسیار دوستانه هستند و در مدت زمان بسیار کوتاهی پاسخ خواهند داد.

عضویت شامل میزبانی وب و دسترسی به تمام ابزارهای مورد نیاز شما می باشد. حتی یک سیستم ارزی وجود دارد که می توانید از آن برای پرداخت اعضای مفید استفاده کنید ، که می توانید 10 “طلا” برای خرج کردن همانطور که می خواهید هر ماه دریافت کنید.

با تمام کمک هایی که می کنید ، راه مطمئنی مثل درآمدزایی از خانه وجود دارد و بهترین بخش در مورد آن این است که شما رئیس خودتان هستید و می توانید با سرعتی که مناسب شما باشد کار کنید. شما حتی لازم نیست که در این زمینه یک متخصص باشید زیرا آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید اطلاعات تخصصی در مورد هر طاقچه را پیدا کنید و چگونه می توانید آن را برای تجدید نظر در محل بازار انتخابی خود ارائه دهید.

قطعاً این یک طرح سریع و ثروتمند نیست ، بلکه یک مدرسه آموزش اخلاق برای یک شخص جدی است که چگونه با بازاریابی آنلاین و چگونگی کسب درآمد از خانه کار کند. تنها شکست این است که قبل از اتمام تمام کارها استعفا می دهد Wealthy Affiliate به شما می آموزد که چگونه باید انجام دهید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانم در اینجا توصیف کنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا