[ad_1]
بازاریابی دیجیتال بخش تبلیغات را با طوفان در گرفت. این یک ابزار ضروری در دست بازاریاب برای تبلیغ و برجسته کردن اهداف برند آنها شده است. از آنجا که ما به طور مداوم شاهد پیشرفت در زمینه های رسانه های اجتماعی بازاریابی موبایل و تجربه کاربری هستیم دامنه بازاریابی دیجیتالی در حال افزایش است. برای کمک به شرکت ها در آگاهی از این فرصت ها ما مهمترین روند تبلیغات دیجیتال را استخدام کرده ایم که به آنها کمک می کند تا به طور موثر اهداف خود را به صورت آنلاین به دست آورند.
مهمترین روند بازاریابی دیجیتال
- پخش فیلم زنده
ویدئوی پخش زنده در سال 2016 بسیار مورد توجه و تحرک قرار گرفت و هنوز هم در حال رشد سریع است. این یک ابزار بازاریابی موثر برای تعامل و تعامل با مشتریان است. روند پخش زنده ویدیو از طریق برنامه های پخش ویدیویی مانند Facebook Live و Periscope که به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در زمان واقعی پخش کنند پیام ها را از طریق رسانه های اجتماعی ساده تر کند. این روند در بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده است و احتمالاً برای مدت طولانی ادامه خواهد یافت. - محتوای منحصر به فرد هنوز بر فضای دیجیتال حاکم است
هر بازاریاب دیجیتال موافقت خواهد کرد که محتوای منحصر به فرد و خوب پادشاه دنیای اینترنت است و این روند در آینده نیز هست. وقتی محتوا از نظر ایده ها و کیفیت مشخص می شود اطمینان می دهد که خوانندگان را به طور کامل درگیر کرده و از آن تأثیر می گذارد. - تأثیرگذار اجتماعی دارایی های مهمی برای تجارت شما هستند
تأثیر گذاران اجتماعی و وبلاگ نویسان تثبیت شده در ایجاد پیگیری وفادار و آگاهی از برند شما نقش اساسی دارند. با معرفی بسترهای جدید رسانه های اجتماعی اکنون و پس از آن دستیابی به مخاطب مورد نظر آسان نیست. با این حال تأثیرگذار و وبلاگ نویسان به پیروان اختصاص داده شده اند که جامعه را انتخاب می کنند و آنها را با محتوای خود به اشتراک می گذارند بنابراین انتخاب افراد مناسب برای ارتقاء مشاغل شما می تواند به شما در رسیدن به مخاطب هدف خود کمک کند و در نتیجه تجارت شما را به سمت موفقیت سوق دهد. - مصرف کنندگان با تلفن های همراه خود در ارتباط هستند
تلفنهای هوشمند با فراهم آوردن دسترسی مستمر به برنامه های حیاتی و سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی در برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات با جهان متحول شده اند. تلفن های همراه و تبلت ها به همراهان همیشگی ما تبدیل شده اند و وابستگی آنها همچنان رو به افزایش است. برای خرده فروشان بسیار مهم است که از این واقعیت آگاه باشند و کسانی که در این امر کوتاهی می کنند کنار بگذارند. - واقعیت افزوده چیز بزرگ بعدی است
محبوبیت چشمگیر Pokemon Go این ایده را به بازاریاب ها داد که تجربیات AR می توانند در دراز مدت ادامه پیدا کنند. امروزه مصرف کنندگان مشتاق هستند چنین مفاهیم واقعیت افزوده را تجربه کنند و این بدان معنی است که دستاوردهای بالقوه زیادی برای بازاریابان وجود دارد. برای دیدن تجربیات بیشتر AR در زمان های آینده آماده شوید.
آیا شما به صورت دیجیتالی آماده هستید؟
از آنجایی که فناوری دیجیتال با گذشت زمان پیشرفته تر شده است به نظر می رسد تا چه اندازه برندها و شرکتها می توانند مشتریان خود را جذب کنند بی پایان است و این یک فرصت عالی برای همه است آژانس تبلیغاتی دیجیتال برای کمک به مشتریان خود در به دست آوردن دید مورد نیاز و حفظ آنها در بین مشتریان خود.
[ad_2]