روندها در رویدادهای تیمی سازمانی 2009

برنامه ریزی یک رویداد تیم سازی شرکت

باتری | بازی

رویدادهای تیم سازی شامل چندین نوع رویداد مانند جلسات ، راه اندازی محصولات ، نمایشگاه های تجاری ، کنفرانس ها و جوایز و رویدادهای شناسایی است. در کنار انواع مختلف رویدادهای شرکتی ، م elementsلفه های اصلی همه عناصر برنامه ریزی رویداد وجود دارد. در اینجا چند چیز قابل توجه است:

· هنگام ایجاد دستور کار جلسه تیم سازی برای یک کنفرانس ، رویداد و جلسه ، برنامه ریزان باید از جلسه عمومی افتتاحیه استفاده کنند تا رهبران هدف ، شناخت و پیام های اصلی برنامه را تقویت کنند.

ترکیب عناصر رویداد تحریک کننده و تعامل با پنج حس – چشایی ، بینایی ، بویایی ، لمس و صدا

مهم است که سرگرمی شرکت ها را در دستور کار کنفرانس قرار دهید – این به شکستن ارائه های رسمی کمک می کند.

سعی کنید یک نمایشگاه یا سالن نمایشگاه کوچک را در رویداد یا کنفرانس شرکت خود بگنجانید. این می تواند به شبکه سازی با متخصصان فعلی و بالقوه صنعت و حامیان مالی شبکه و شبکه کمک کند. در بعضی موارد ، یک نمایشگاه می تواند به درآمدزایی برای اجرای سازمان دهندگان شرکت کمک کند.

· ایجاد موارد جمع آوری کمک مالی می تواند ارزش جمع آوری کمک مالی را به حداکثر برساند اگر یک مورد در یک کنفرانس یا کنفرانس سالانه گنجانده شود

سرانجام ، رویدادهای شرکتی باید شامل یک پذیرایی عصرگاهی پایانی باشد. با افزودن این عنصر رویداد ، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهید تا در مورد رویداد شبکه سازی و بحث کنند.

2009 سالی خواهد بود که تیم ها سبز می شوند

رویداد Grean Team رویدادی است که اثرات زیست محیطی این رویداد و همچنین تأثیرات اجتماعی را در نظر می گیرد و همکاران را در یک هدف مشترک همزمان جمع می کند. این شامل همه چیز ، از حمل و نقل ، و مواد بازاریابی ، تا پذیرایی و مسافرت است. رویدادهای سازگار با محیط زیست به جدا شدن یک شرکت کمک می کند. این تعهد شما را برای بهبود محیط زیست نشان می دهد و باعث می شود سازمان شما به عنوان یک رهبر در زمینه شما برجسته شود.

برای دستیابی به یک رویداد سبز ، رویدادها باید به صورت الکترونیکی سازماندهی شوند و رد پای کربن سفر از سخنرانان مهم مهمانان ، نمایندگان و مدیران اجرایی کاهش می یابد. هدف صرفه جویی در مصرف انرژی ، بازیافت و استفاده از اقدامات سازگار با محیط زیست در هر کجا عملی و عملی است.

 در اینجا برخی از اصول طراحی رویداد سبز وجود دارد:

“آنرا پاره نکنید ….. روی آن کلیک کنید”

ثبت نام آنلاین برای مهمان خود به جای دعوت نامه های کاغذی و RSVP فراهم کنید – سیستم های مدیریت ثبت نام آنلاین ما می توانند کاملا بدون کاغذ باشند ، که باعث صرفه جویی در درختان ما و کاهش ضایعات کاغذ می شود. مهمانان ، سخنرانان اصلی و برگزارکنندگان می توانند کلیه ارتباطات را از طریق محل برگزاری ، راهنمایی ها و نقشه ها ، تا کلیه دستورالعمل های پیوست به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

“سبز نگه داشتن منظره”

دکور سبز – برای دکوراسیون ، از عناصر اجاره ای برای کاهش ضایعات استفاده کنید و روشنایی LED به کاهش انرژی کمک می کند. تمهیدات طراحی معمولاً طولانی تر و بزرگتر هستند ، به دلیل چالش های اقتصادی که مردم با رعایت موانعی که با آن روبرو هستند ، از آن اجتناب می کنند. اگر این شرکت بخواهد در یک رویداد سرمایه گذاری کند ، اطمینان حاصل خواهد کرد که در ازای یک دلار بهترین عملکرد را خواهد داشت. چیدمان های بلندتر به شما حس ظرافت و تجمل می بخشد. شما همچنین باید استخدام گل فروشی را پیشنهاد دهید که:

گل تجارت عادلانه

گل های ارگانیک و خوراکی از پرورش دهندگان آگاه از نظر محیط زیست

ظروف بازیافتی

مواردی مانند میوه و گیاهان را در قطعات اصلی خود قرار دهید (گیاهان ارگانیک)

جابجایی سبز شرکتها – با توجه به رویکرد آگاهانه شرکتهای خودروساز برای حفظ محیط زیست و تولید تعداد زیادی از خودروهای هیبریدی کم مصرف ، تعداد زیادی خودروی لوکس هیبریدی برای کلیه رویدادهای شرکتی در دسترس است.

کیف های هدیه تیم شرکتی – نکته مهم در یک رویداد موفقیت آمیز تیم سازی شرکت ایجاد برداشتی ماندگار از مارک تجاری شرکت و شرکای شما است ، و چه راهی بهتر برای دستیابی به این هدف جز با ارائه هدایای شرکتی با نشان تجاری نام تجاری شرکت شما. بسیاری از هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست وجود دارد که آرم شرکت را وارد می کند و کیفیت کالای سازگار با محیط زیست را همچنان حفظ می کند. این اقلام تبلیغاتی از محصولات بازیافتی ، قابل تجزیه بیولوژیکی و / یا کم مصرف ساخته شده اند.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

· درایو USB بامبو

· چراغ های خورشیدی باغی این چراغ ها شامل محلی است که آرم شرکت روی آن چاپ شده است

· کیف دستی بازیافتی

· ساعت اداری هیدرو – بدون باتری مورد نیاز است. کاربر فقط مخزن را با مقدار کمی آب پر می کند

· دفتر و قلم ساخته شده از کاغذ بازیافت شده

· سینی قلم – یک مورد اداری نه تنها سازگار با محیط زیست بلکه ظریف است. از چوب خیزران با طرح نوار گورخری ساخته شده است. این شرکت طیف کاملی از لوازم جانبی اداری را ایجاد کرده است

· تی شرت بامبو – این فقط نمونه ای از لباس های بامبو موجود است. آرم های شرکت را می توان با استفاده از چاپ سنتی یا گلدوزی روی ابریشم انجام داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا