روند بازاریابی دیجیتال انسانی تر می شود

[ad_1]

دیجیتال

روند بازاریابی دیجیتال غالباً تغییر می کند ، اما نه غالباً ، نتایج بهتر و مناسب تری به همراه می آورد. بازاریابان از روشهای مختلفی برای وارد کردن مشاغل خود به نتایج موتور جستجو ، اخلاقی و غیر اخلاقی استفاده می کنند. اما در سال های آینده پیدا کردن راه خود با تکنیک های غیر اخلاقی منجر به جاده های ناهموار خواهد شد. برای کسانی که اخلاق بازاریابی را رها کرده اند ، حتی سخت تر خواهد بود ، در حالی که مشتریان از تجربه کاربری بهتر و محتوای اطلاعاتی خوشحال می شوند.

روزگاری ، برچسب ها ، کلمات کلیدی و تصاویر بهینه سازی شده ، طراحی وب پاسخگو را شناسایی کردند. محتوای خوب با کلمات کلیدی ، هشتگ ها و پیوندها بخشی از استراتژی SEO یا SMM هستند. اما اکنون ، SEO و SMM دیگر محدود به این عناصر نیستند زیرا گوگل الگوریتم جستجوی خود را تغییر می دهد ، و فیس بوک با استفاده از راهکارهای مختلف در فیدهای فرم ، آنچه را برای کاربر سودمندتر است ، به ارمغان آورد.

زمان برای روشهای اخلاقی و با کاربرد آسان

برندهایی که از روشهای غیر اخلاقی برای به دست آوردن لایک بیشتر برای پست های تبلیغاتی خود استفاده می کنند ، ممکن است موقعیت های خود را در سیاه چاله ها از دست دهند. اگر از روشهای اخلاقی برای تبلیغ مطالب استفاده می کنید که تجربه کاربری بهتری را به همراه دارد ، در منطقه امن تری قرار دارید. اما اگر از روش های سایه دار استفاده می کنید ، وقت آن است که برخی از نکات ذکر شده در این مقاله را در نظر بگیرید.

رسانه های اجتماعی برای تعریف مجدد جستجوی ارگانیک

فیس بوک به تازگی تصمیم گرفته است تا یک دکمه دوست نداشتن را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا از اخبار یا محتوای تبلیغاتی ابراز نارضایتی کنند. این ممکن است پیام های مختلفی برای بسیاری از افراد فراهم کند ، اما غول پیکر رسانه اجتماعی در راه خود برای بیرون کشیدن محتوای جستجوی با کیفیت بالا و حذف پست های ناخواسته روشن است. خلاص شدن از پست های تبلیغاتی قدرتمند و تبلیغ پست های مفید با محتوای عالی ، تجربه کاربر را بهبود می بخشد و به کسب و کار شما یک استراحت بسیار مهم می بخشد.

در صورت استفاده مجدد از محتوای تبلیغاتی فیس بوک ، بهتر است برای هر پست از مطالب منحصر به فرد استفاده کنید. دلیل این امر این است که در آینده ممکن است این پستها در بخش اخبار و فیدها ظاهر نشوند.

توییتهای سازمان یافته برای روند

Google به نتایج SEO علاقه ای ندارد ، زیرا می خواهد تجربه انسانی تری را در نتایج جستجو مشاهده کند. این ممکن است بیشتر به نتایج رسانه های اجتماعی فیس بوک و توییتر که توسط عکس ها ، پیوندها ، هشتگ ها و مطالب عالی که ارزش ارائه می دهد افزوده شود. با وقوع چنین اتفاقات جالب در رسانه های اجتماعی ، بازاریابی رسانه ای دیجیتال تعاملی نقطه عطف دیگری را ایجاد می کند که مارک ها با استفاده از روش های معنی دار و انسانی برای دستیابی به کاربران استفاده می کنند.

Google ادامه دارد

به طور مرتب روی پست های Google+ خود کار کنید تا به پست های Facebook و Twitter با کلمات کلیدی ، تصاویر و هشتگ هایی پیوند دهید که به شما کمک می کند در جستجوی خود باشید. پیروی از اصول رسانه های اجتماعی در هر پست تبلیغاتی شما را در نبرد رسانه های دیجیتال ثابت نگه می دارد!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا