روند خفاش بیس بال – آنچه در جهان خفاش های چوبی داغ است

[ad_1]

بازی | چوبی

اگرچه بحث در مورد ممنوعیت خفاش بیس بال فلزی در بیس بال جوانان هنوز برطرف نشده است این روزها بازیکنان دبیرستان و کالج در حال پیدا شدن بیشتر در لیگهای تابستانی خفاش چوبی هستند که یک مربی تابستان گذشته در روز افتتاحیه لیگ جان مارزانو وودبوت به من گفت. پیشاهنگی در فیلادلفیا: این یک روند مشخص است. بچه ها می دانند كه باید این كار را انجام دهند مربیان آنها این كار را می كنند و پیشاهنگان آن را دوست دارند. زدن چوب تحمل كمتری نسبت به فلز دارد.

همه اینها باعث می شود که دامهای خفاش بیس بال در مسابقات تابستانی از Cape Cod گرفته تا سورپرایز آریزونا متنوع تر شوند. با گسترش روند خفاش های چوبی به بازیکنان جوان والدین و مربیان ممکن است بخواهند بدانند بازیکنان نخبه آماتور در تورنمنت هایی مانند مسابقات قهرمانی خفاش چوب جهان در ماریتا جورجیا در مجموعه بیس بال ایست کاب چه استفاده می کنند.

از برخی جهات شما فقط باید به خفاش های تابنده حرفه ای نگاه کنید. دو کلاسیک لوئیزویل اسلاگر C71 درک جیتر و P273 الکس رودریگز هر دو توسط بزرگترین شرکت خفاش جهان ساخته شده از چوب های حرفه ای تضمین شده اند. اما اگر شما رایان هوارد یا آلبرت پوجولز را می دیدید ممکن است آنها با راکت های ماروچی در حال چرخش باشند. باری باندز معمولاً به سم پت ضربه می زند. چیس اوتلی و جیمی رولینز طی چند سال گذشته بخشی از MaxBats بوده اند. و در بیشتر سال 2008 مانی رامیرز مشغول کار کثیف خود با X-Bat بود. همانطور که انتظار داشتید ماروچی سام بتس X-Bats و Max Bats را می توان در مخفیگاه های سرگرمی ها یافت.

اما اجازه ندهید که متخصصان تنها راهنمای شما باشند. فقط حدود 35 شرکت راکت وجود دارد که دارای راکت های معتبر و ثبت شده در Major League Baseball هستند. بیش از 100 شرکت دیگر خفاش های چوبی را برای بازیکنان آماتور تولید می کنند. این شرکت ها تمایل به کوچک بودن دارند و در درجه اول به جوامع بیس بال منطقه ای خدمت می کنند. شرکت هایی مانند NYStix Carolina Clubs Bayou Bat Company Hoosier Bats و Barnstable Bat Company لیگ های مستقل لیگ بزرگسالان و تیم های محلی خفاش چوبی را در مقیاس وسیع ارائه می دهند. NYStix در سال گذشته با ساخت ممنوعیت جدید خفاش های غیرچوبی در شهر برای تیم های دبیرستانی شهر نیویورک خفاش درست کرد. صاحب شرکت زمستان سال گذشته به من گفت که برای تأمین سفارش در تلاش است.

علاقه مندان همچنین عاشق Old Hickory (ساخته شده از چوب افرا هستند!) خفاش های D و خفاش های M-Powered هستند. علاوه بر این سهام استاندارد موجود در Rawlings Easton و DeMarini محبوب است – به خصوص خفاش کامپوزیتی چوبی DeMarini که در یک فایبرگلاس بسته بندی شده است و برای انتقال بچه ها از فلز به چوب کمک می کند.

چه کسی می داند کدام خفاش ها در فصل آینده محبوب خواهند شد Zinger Bats از مونترال در حال افزایش برنامه های بازاریابی خود است. میگل کابرا بابی آبرو و دن اوگلا همگی حداقل در بخشی از فصل گذشته از زینگرهای سفارشی استفاده کرده اند. هجوم بازیکنان از آسیا نیز به سود میزونو بود. و هنگامی که بازیکنان مانند جاش همیلتون در مسابقات All-Star Home Run Derby 2008 داغ می شوند شکی نیست که خفاشی که وی استفاده کرده است در لیست خواسته های هر جوان مورد علاقه قرار خواهد گرفت (Ash Louisville Slugger مدل C353 ؛ 34.5 اینچ و 33 اونس ؛ شعله معتدل با پایان ویژه اسمیت).

در نهایت حرکت به چوب باید بازیکنان پیر و جوان را در تمام زمستان آنلاین نگه دارد تا خفاش های مناسب برای شروع فصل جدید را پیدا کند – شاید به اندازه بازی جالب نباشد اما مطمئناً زمان مفید مفید گذشته است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا