رویکرد تائوئیستی به زمان بندی ایمیل

[ad_1]

شما افراد زیادی را شنیده اید که در مورد زمان ارسال ایمیل به لیست شما وسواس دارند.

و من کل فصول را در کتابهای اختصاص داده شده به این موضوع خوانده ام.

بعضی از افراد می گویند بهتر است آنها را صبح بفرستید. بسیاری از خوانندگان ابتدا ایمیل آنها را بررسی می کنند بنابراین شما می خواهید در بالای لیست باشد.

منطق مشابه به ایمیل های وقت ناهار ایمیل های رفت و آمد در منزل و ایمیل های عصرانه مربوط می شود.

سپس آنها برمی گردند و وانمود می کنند که چیزی مفید گفته اند به جای تقریباً در هر زمان واقعاً.

خیلی عالی. فکر می کنم ایمیل های خود را هر زمان که بخواهید ارسال کنید.

اما بدتر می شود.

ایمیل های شما چه زمانی باید به دور دنیا بچرخند؟

تقریباً یک بار در یک دوره بازاریابی ثبت نام کردم. این حکایت کوچک دلیل این نیست که من مخالف آن هستم – بعضی چیزها فقط جواب نداد – اما اگر این را بگویم بسیار خنده دارتر است.

به هر حال نامه فروش این مربی از صمیم قلب این دو چیز را گفته است.

ما این آموزش آنلاین نخبه را به دانشجویان بیش از 50 کشور در سراسر جهان ارائه می دهیم.

و:

ما در ساعت 14:00 یک پرسش و پاسخ هفتگی داریم که راهی مناسب برای گذراندن بعد از ظهر است.

آه …

می دانید گاهی زندگی در استرالیا می تواند ناامید کننده باشد. وقتی فیلم یا پروژه بهار بعدی اکران می شود باید تعجب کنیم آیا منظور آنها پاییز است؟ وقتی چیزی دهم ماه می رسد این برای ما یازدهم است.

دلخوری های جزئی حتما

اما این نوع چیزها واقعاً پای را می برد.

جلسات ساعت 2 بعدازظهر؟ عالی. از ساعت 2 بعد از ظهر؟ آنها حتی شامل یک منطقه زمانی هم نبودند …

همانطور که مشخص شد این جلسه عصرانه راحت چهار صبح وقت من بود. وای

بسیاری از بازاریابان در مورد دانستن چشم انداز خود در داخل و خارج لاف می زنند … اما فراموش می کنند که آنها در مناطق مختلف زمانی زندگی می کنند.

این به ایمیل شما برمی گردد. ممکن است تصمیم گرفته باشید که می خواهید ساعت 6 صبح از طریق ایمیل ایمیل های صبح را ببینید. از ساعت 6 صبح؟ چون جایی همیشه صبح زود است اواخر بعدازظهر و شب.

هیچ وقت زمان مناسبی نیست

اما احتمالاً شما یک شرکت محلی را اداره می کنید بنابراین همه خوانندگان شما در یک منطقه زمانی قرار دارند. بعدش چی؟

در تائوئیسم فلسفه ای منطقی اما متناقض وجود دارد. نکاتی از آن در ادیان دیگر – و بودیسم نیز وجود دارد.

تائوئیست ها این را اینگونه می گویند:

هیچ جاده ای راه نیست.

ترجمه:

اگر کسی راه را به شما نشان دهد (مثلاً به روشنگری) پس این راه نیست. روش را نمی توان نشان داد یا مدون کرد. باید خودت پیداش کنی تنها عقاید و عقاید وجود دارد و معلمان و تدریس می توانند شما را ببرند.

جواب نمی تواند از بیرون باشد.

بنابراین اگر پاسخی می شنوید پاسخ صحیحی نیست.

به همین ترتیب زمان نمی تواند زمان مناسب باشد. بیایید بگوییم کسی متوجه می شود که ساعت 6 صبح زمان مناسبی برای ارسال ایمیل به طور حتم است. در عرض یک ماه همه لیستهای خود را منفجر کردند و یکدیگر را طغیان کردند.

در همین حال ایمیلی که 12 ساعت تأخیر می رسد برجسته می شود.

بنابراین عرق نمی کنید. هر وقت خواستید برایشان بفرستید.

در كنار …

شک دارم به هر حال مهم است. افراد ایمیل های سرگرم کننده ترغیب کننده و آموزنده می خوانند که همیشه به موقع نیستند.

تمرکز خود را بر روی نوشتن نوشته خود بگذارید نه اینکه در جستجوی یک زمان بندی کوچک در صورت وجود باشید.

اما صبر کنید زمان بندی برای من مهم است!

سپس دوباره برخی از شما باید روی برنامه خود تمرکز کنید.

اگر برای رستوران خود تبلیغ زمان ناهار را تبلیغ می کنید احتمالاً می خواهید ساعت 11 صبح یا ظهر آنها را ارسال کنید نه شب.

ایمیل های سبک تر ممکن است روزهای چهارشنبه (از افرادی که به دنبال اواسط آخر هفته هستند) جمعه (فقط به این دلیل) یا آخر هفته بهتر برسند.

ایمیل های کاری شما ممکن است بخواهند در ساعات کاری خارج شوند. می توان. چه کسی را می شناسید؟

اگر تجارت شما رابطه خوبی با زمان دارد پس من از شما دعوت می کنم که خودتان در این مورد اطلاعات کسب کنید. از خوانندگان خود نپرسید – آنها احتمالاً به شما خواهند گفت که فقط به این دلیل که از نامه های ناخواسته متنفر هستند کمتر به شما ایمیل ارسال کنند. آن را امتحان کنید. زمان های مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی منجر به فروش می شود.

اما برای بیشتر شرکت ها زمان بندی اهمیت زیادی ندارد.

نکته ای که من برای ساختن بیش از 600 کلمه صرف کردم این است که فکر کردن در مورد آن سخت نیست. این یک سیب زمینی کوچک است. پیشنهاد و پیام خود را درست و همه موارد دیگر را در جای مناسب خود قرار دهید.

من فقط مقاله ای در این باره نوشتم زیرا بسیاری از مردم آن را زیر سوال می برند. بنابراین دیگر جای تعجب نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا