زمان آن فرا رسیده است که کسب و کار خود را به مشتریان اسپانیایی تبار بفروشید

[ad_1]

برای سال ها کارشناسان جمعیت شناسی به بخش بازاریابی شرکت های بزرگ ایالات متحده و حتی کسب وکارهای کوچک هشدار داده اند که بر بازاریابی برای جمعیت اسپانیایی تبار تمرکز کنند. در گذشته اگرچه در آن زمان توصیه خوبی بود اما مطمئناً به اندازه اکنون توصیه خوبی نبود.

این به این دلیل است که رشد مشتریان اسپانیایی تبار چیزی جز یک کشتی موشکی در دهه گذشته نبوده است و اکنون اگر در فروش قایق به مشتریان و مصرف کنندگان اسپانیایی تبار نباشید بخش بزرگی از بازار را نمی بینید.

اگر در حین مسافرت نتوانستید روی گاری بپرید بهتر است همین الان سوار گاری شوید زیرا آن قطار ایستگاه را ترک کرد. در واقع این قطار آنقدر سریع حرکت می کند که می تواند یک قطار فانتزی باشد که وسیله ای واقعی برای پرتاب یک سفینه فضایی به سمت ستاره ها است. مطالعات جمعیتی نشان می دهد که آنها کند نیستند بلکه در حال رشد هستند و مصرف کنندگان اسپانیایی تبار بیشتر و بیشتر وارد طبقه متوسط ​​می شوند و حتی طبقه متوسط ​​را برجسته می کنند.

این شرکت اکیداً توصیه می کند که تغییرات جمعیتی را به دقت زیر نظر داشته باشید و برای اجرای سریع آماده شوید و فروش خود را با فروش به مشتریان اسپانیایی تبار افزایش دهید. همچنین افراد اسپانیایی تبار بیشتری کسب و کار خود را اداره می کنند و اگر خدمات یا محصولات خود را به شرکت های دیگر بفروشید ممکن است فکر کنید که بازاری از صاحبان مشاغل اسپانیایی وجود دارد که ممکن است به آنچه شما می فروشید نیاز داشته باشند. لطفاً در سال 2006 به همه اینها نگاه دقیق تری بیندازید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا