ساختمان و مسکن

زیبایی غیر متمرکز جزیره آسمانی پاکسوس را در آرامش کشف کنید

اگر به دنبال یک مقصد توریستی هستید که نمی توانید کاری انجام دهید ، فقط یک استراحت داشته باشید و از یک اقامت راحت لذت ببرید ، پس باید سفر خود را برای زیباترین جزیره Paxos برنامه ریزی کنید. جزیره فوق العاده روی زمین در دریای یونیون با مساحت 19 کیلومتر مربع بسیار کوچک است. حتی می توانید با پیاده روی کل جزیره را گشت و گذار کنید. خوب ، شما علیرغم کوچک بودنش ، باید کارهای بسیاری برای انجام و کار داشته باشید – سه دهکده اصلی بندر ، 30 سواحل ، باغچه زیتون اطراف ، صخره ها ، غارها و آبهای آبی.

اگر بسیار نگران حفظ حریم خصوصی هستید و هدف اصلی شما از سفر ، پیدا کردن آرامش است ، می توانید یک ماه را در اینجا تنها بگذرانید.

این جزیره به دلیل استثنایی ، محیط آرام و اسکان رمانتیک شناخته شده است – چیزی بیشتر از آرامش ، حفظ حریم خصوصی و زیبایی های نفس گیر را نمی توان بخواهد. از این گذشته ، افسانه ای در پس ایجاد این جزیره وجود دارد.

طبق افسانه ، خدای دریا ، پوزیدون این جزیره باشکوه را به عنوان یک لانه عشق برای او و برای همه جانبه ایجاد کرد. از آن زمان ، این جزیره جذابیت های خود را حفظ کرده و به هر بیننده ای از طریق تنظیمات زیبا و شهرک مسحور کننده خود ، بهشت ​​می دهد.

شما می توانید با قایق ، از کرفو یا از پرگا به این جزیره برسید. پس از رسیدن به جزیره می توانید خلوص و آرامش را در هوا حس کنید. شهرک چند قرن در روستاها شما را با زیبایی عجیب آن کنجکاو خواهد کرد. بیایید عبور از دهکده های بندر را یک به یک شروع کنیم تا شهرک یونان باستان را در فواصل نزدیک تجربه کنیم.

در خیابانهای باریک گایوس سرگردان شوید

سفر خود را از روستای Paxos- گایوس شروع کنید ، که همچنین بندر اصلی جزیره است. می توانید در خیابان های باریک این روستا قدم بزنید و همچنین زبان خود را امتحان کنید تا بهترین قهوه و بستنی خوشمزه خانگی را بچشید. می توانید میخانه های خوبی را در کنار دریا پیدا کنید و از غذاهای یونانی که در غذاهای شما سرو می شود لذت ببرید. اگر می خواهید تاریخ و هنر را کشف کنید می توانید از موزه و نمایشگاه در این روستا نیز بازدید کنید.

یک شهرک عالی را در Loggos کشف کنید

اگر می خواهید لباس سنتی را امتحان کنید و می خواهید طعم غذای خوشمزه را بچشید ، Loggos باید از مکانی برای شما بازدید کند. این شهر تجاری که با نام دهکده ماهیگیران شناخته می شد در گذشته با بسیاری از کارخانه ها یک شهر تجاری بود. با این حال ، هنوز یک زمین تجاری با چند فروشگاه ، چندین رستوران و ده ها تن از Tavernas است.

برای قایق بادبانی در لاکا بروید

لکای آن طرف با کلیسا ، فانوس دریایی ، کلوپ قایق بادبانی و چند تاوانا پر جنب و جوش به نظر می رسد. اگر می خواهید کمی در این جزیره آرام سرگرم شوید ، خود را به سمت بالا بکشید تا از قایق بادبانی لذت ببرید و از آن لذت ببرید.

سی سواحل تفریحی

شما در Paxos هستید و از سواحل عبور نکرده اید ، بنابراین سفر شما یک شکست است. شما 30 سواحل دارید و همه سنگریزه هستند. با این حال ، اگر از Erimitis لذت خواهید برد ، می توانید ترکیب کاملی از شن و ماسه سفید و شن را در ساحل پیدا کنید. غروب و غروب خورشید را در این ساحل فراموش نکنید. مطمئناً عاشق زیبایی های طبیعت معجزه خواهید شد. می توانید با عاشق خود در سواحل لرزان به پیاده روی بروید و در همه جا احساس طراوت کنید.

سفری به زیبایی داخلی پکسوس

اگر دوست دارید قدم بزنید ، هیچ چیز بهتر از مسیرهای پیاده روی برای کشف این جزیره باشکوه و مناظر خیره کننده آن نیست. می توانید طبیعت بکر و زیبایی را با سرعت بسیار کند تجربه کنید. یک پیاده روی عاشقانه از طریق باغ های زیتون با شریک زندگی شما بهترین راه برای کشف جزیره و یافتن وقت کافی برای هدر دادن در مکالمات عاشقانه هنگام راه رفتن خواهد بود.

رزرو یک قایق برای گذراندن ساحل غربی

شما در سواحل شرقی چیزهای بسیار خوبی برای کاوش دارید اما مواردی وجود دارد که لبه های خشن این جزیره را به زیباترین شکل به شما نشان می دهد. رزرو یک قایق و سوار شدن در ساحل غربی. کل منطقه ساحلی در غرب با قایق قابل کاوش است و بنابراین ، می توانید در طول سفر خود از خلیج ها و صخره های بلند دیدن کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا