زیجا شانس در معرض دید قرار گرفت – تا زمان خواندن بررسی بی طرفانه زیجا ، به آنها ملحق نشوید!

انجام تجارت برای خود این روزها به دلیل شرایط اقتصادی موجود و ناامنی شغلی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ایده مالک بودن مشاغل می تواند الهام بخش و پاداش دهنده باشد اما اکثر مردم نمی دانند که برای موفقیت باید چالش ها و مشکلاتی وجود داشته باشد. شما احتمالاً این بررسی Zija را می خوانید زیرا شخصی به شما فرصت داده است. این بررسی Zija توضیح می دهد که این شرکت کیست. و محصولات خود ، برنامه شرکت ها و مشاغل قانونی Zija.

آموزش | بازی

Zija International در سال 2004 تاسیس شد اما تا سال 2006 بخش بازاریابی شبکه ای را ایجاد نکرد. بنیانگذار و رئیس جمهور Kenneth Brailsford بیش از 35 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای دارد و در صنعت داروهای گیاهی تخصص دارد. بنیان این شرکت بر روی درخت معجزه آسای مورینگا بنا شده است که از نظر علمی ثابت شده است که سلامت فرد را بهبود می بخشد.

محصولات زیجا شامل نوشیدنی های غذایی مایع ، مکمل های کاهش وزن و محصولات مراقبت از پوست است. وب سایت آنها حاوی داده های تحقیقات علمی گسترده ای است که فواید سلامتی استفاده از ترکیب اختصاصی آنتی اکسیدان ها ، مواد معدنی ، روغن های امگا و عصاره مورینگا را اثبات می کند. داشتن یک محصول جهانی برای هر کسی که بخواهد سلامتی خود را کاهش دهد ، وزن کم کند یا پوست بهتری داشته باشد قطعاً یک مزیت برای Zija Reps است.

طرح غرامت زیجا به هشت روش مختلف پرداخت می شود. لیست کامل را می توان در وب سایت آنها یافت. همانطور که خرده فروشی انجام می دهید ، پیش پرداخت کمیسیون خواهید داشت اما در تمام سفارش های تکراری نیز پورسانت اضافی دریافت خواهید کرد. از آنجا که سایر نمایندگان Zija در تیم شما در حال فروش هستند ، همچنین از مشتریان آنها نیز پورسانت کسب خواهید کرد. کمیسیون های پاداش در حالی که برخی از سهمیه های فروش تعیین شده توسط شرکت را تبلیغ کرده و به آن ضربه می زنید ، پرداخت می شوند. توانایی بدست آوردن کمیسیون برای این محصولات عالی که روزانه به صورت جهانی استفاده می شود ، یک فرصت بی نظیر مالی است.

در پایان ، هر کسی که به عضویت یک فرصت تجاری Zija می پردازد ، می تواند اطمینان داشته باشد که در حال پیوستن به یک شرکت قدرتمند و مناسب با پتانسیل مالی نامحدود است. بازاریابی یک محصول جهانی که از نظر علمی سلامت شما را بهبود می بخشد ، ترکیبی عالی است. گفته می شود صنعت بهداشت و سلامت یکی از سریعترین صنایع در حال رشد در جهان است.

متاسفانه اکثر بازیگران Zija هرگز به موفقیت مورد نظر خود نخواهند رسید. ترکیب بازاریابی موثر با استخدام یک مشکل عمده در بین بیشتر بازاریاب های شبکه است که اگر می خواهید درآمد کسب کنید باید بر آن غلبه کنید.

پیشنهاد من این است که یک سیستم بازاریابی مبتنی بر اینترنت جذاب پیدا کنید که به شما آموزش و فن آوری لازم برای ایجاد تجارت خود در Zija را ارائه دهد. تجارت آنلاین خود را به شما کمک می کند تا در این صنعت به عنوان یک فرد حرفه ای و پیشرو شناخته شوید و از افرادی که حتی به سازمان Zija شما نمی پیوندند درآمد عظیمی کسب کنید. اگر به درستی انجام شود ، شانس موفقیت خود را بهبود می بخشید و می توانید با Zija به درآمد 6 رقمی برسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا