سئو در سال 2016

[ad_1]

Google | Mobile

اصطلاح SEO (که به آن بهینه سازی موتور جستجو نیز گفته می شود) واژه ای توصیفی است و در سالهای گذشته بیش از اندازه کافی اهمیت پیدا کرده است. اکنون ، زمان تغییر کرده است و استراتژی ها و تکنیک های سنتی سئو در سال های فعلی و آینده کارساز نیستند.

طبق تجربیات و بررسی های مختلف ، مشخص است که روش های سنتی سئو تأثیر مشابهی در قابلیت مشاهده وب سایت ندارند و برخی از آنها قبلاً توسط اکثر موتورهای جستجوی پیشنهادی – گوگل ، یاهو و MSN – نادیده گرفته شده اند.

از یک طرف ، Google – مهمترین نهاد جستجوگرها که همیشه مورد توجه متخصصان سئو است ، دائماً در حال تغییر الگوریتم های جستجوی خود و بهبود نتایج آنها برای تجربه کاربری بهتر Panda ، Penguin ، Pigeon و Hummingbird فقط آغاز کار است اما گوگل هنوز الگوریتم های بیشتری ارائه نکرده است.

هر آنچه را که در نظر بگیریم ، هشدار یا هشدار ، باید پدیده تجارت خود را تغییر دهیم و نام تجاری و تبلیغات خود را به سطح بعدی برسانیم – تجربه ی کاربر.

مشابه طراحی وب ، SEO همچنین عامل اصلی تجربه کاربر برای به دست آوردن بازدید بیشتر و نرخ تبدیل بهتر است. اکنون ، نه تنها از SEO مارک تجاری استفاده می شود ، بلکه به تجربه کاربری بهتر و فناوری تولید سرب تبدیل شده است.

سئو در سال 2016

همانطور که همه ما می دانیم که SEO سنتی اکنون تاریخ است و بسیاری از آنها نیز تاریخ هستند متخصصان سئو آنها قبلاً استراتژی های خود را با توجه به الگوریتم ها و به روزرسانی های گوگل بهینه کرده اند. اما آیا این شغل قابل قبول است؟

تغییر سریع استراتژی ها و تکنیک ها نه بهترین و نه راه حل قابل قبول است. ما به راه حل های محکم و ارزشمندی نیاز داریم.

آنچه باید در سال 2016 انجام دهیم –

سئو به عنوان بهبود تجربه جستجو در نظر گرفته شد

در سال آینده 2016 ، ما باید SEO و بهینه سازی تجربه جستجو (SXO) را در نظر بگیریم و مطابق آن کار کنیم. در حالی که قبلاً ما استراتژیها و تکنیکهای خود را با توجه به موتورهای جستجوی مختلف آماده کرده بودیم ، و اکنون به بعد ، باید آنها را با توجه به مخاطب هدف که در حال جستجو است ، آماده کنیم.

بهینه سازی موتور جستجو باعث بهبود تجربه جستجو می شود ، که فقط به درک کاربر از نحوه تعامل کاربران با نتیجه جستجو یا نحوه جستجوی یک جستجوی خاص بستگی دارد.

تفکر در مورد بهبود تجربه جستجو (SXO) ، برای مارک تجاری و تبلیغات ، به سمت تبدیل بیشتر ، تعامل بهتر و بازدید بیشتر خواهد بود ، اما این قطعی نیست. زیرا هر آنچه فکر می کنیم ضروری نیست همیشه کار است. بنابراین ، بیشتر درباره کلمات کلیدی مرتبط و دم طولانی آنها تحقیق کنید و به جای تجربه موتور جستجو بر روی تجربه کاربر تمرکز کنید.

محتوای بیشتر به معنای دید بیشتر است

به روزرسانی مرغ مگس خوار گوگل به ما هشدار می دهد که محتوای بیشتری در سالهای آینده هدایت می شود. عبارت “محتوا سلطان است” به حقیقت می پیوندد و بازاریابی محتوا کمپین های جستجوگرها را هدایت می کند. محتوای بیشتر به معنای دید بیشتر و دید بیشتر به معنای پوشش بهتر است.

بازاریابی محتوا یک روش جدید در جستجوگرها نیست. متخصصان سئو آنها از ابتدا از این استفاده می کردند ، اما مکان و نسبت ها همیشه با توجه به نیازها و به روزرسانی های گوگل متفاوت بود.

از یک طرف ، بازاریابی محتوا یک روش عالی برای جلب علاقه بیشتر است ، اما در هنگام نوشتن محتوای واقعی و جذاب به تمرکز بیشتر و درگیری بیشتر نیاز دارد. شامل نوشتن محتوا – عناوین چشم نواز ، قرارگیری مناسب کلمات کلیدی (به ویژه در 20 کلمه اول) ، تراکم کلمات کلیدی ، استفاده از زبان غیر روحانی و موارد دیگر.

بازاریابی محتوا شامل: توزیع PPT و PDF ، مقالات ، وبلاگ نویسی ، وبلاگ نویسی مهمان ، طبقه بندی ها و غیره

برای تجارت بهتر بازار محلی خود را تهیه کنید

برای افزایش دسترسی به تجارت ، سختی پایه لازم است. و برای مقاومت ، داشتن نسبت کافی از بازار داخلی ضروری است. به محض تاسیس شرکتی در بازار محلی ، کار آسان می شود متخصصان سئو برای پخش این کار در بازارهای بین المللی.

تکنیک های تبلیغاتی سنتی در اینجا نیز کار خواهند کرد ، اما با گروه های جدید مانند – جایی که قبلاً بودیم ، به طور کلی در پورتال های مختلف با کمترین میزان محتوا و بدون تنظیمات متنی مناسب رتبه بندی می کنیم ، اکنون باید بر روی موقعیت مناسب ، مقدار کافی محتوا با گرافیک تمرکز کنیم ارتباط و اطلاعات تماس مناسب

سئو به عنوان نسل پیشرو عمل می کند

سئو در چندین جنبه از جمله افزایش دید ، پوشش بهتر و نرخ پرش کمتر از عملکرد پرداخت به ازای هر کلیک پیشی می گیرد. به طور کلی ، مبتدیان سئو معتقدند که قدرت خرید (PPC) ستون فقرات مستقیم یا تولید سرب است ، اما این کاملاً درست نیست.

به سادگی ساختن لیست های سرب مبتنی بر اشتراک بهتر و تجربه کاربری بهتر است.

رابط کاربری بهتر منجر به نتایج بهتری می شود

UI / UX همیشه پاسخگو به وب سایت کمک می کند تا نرخ کلیک بهتری داشته باشد در حالی که راه حل های مختلف برای سیستم عامل های مختلف ، همیشه عملکرد را در جای خود قرار می دهند.

با توجه به آمارهای مختلف ، مشخص است که کاربر به جای چندین راه حل برای چندین سیستم عامل ، یک راه حل برای چندین سیستم عامل می خواهد. امروزه کاربر از طریق تلفن هوشمند خود به همه چیز دسترسی پیدا می کند و اگر از طریق دستگاه های مختلف بتوان به وب سایت دسترسی پیدا کرد ، در این صورت شانس بیشتری برای جلب توجه کاربر خواهد داشت. اگرچه محتوا همیشه عملکرد دارد ، اما ما نمی توانیم از اثربخشی غافل شویم طراحی وب پاسخگو پس از اعلام “Mobilegeddon” ، لازم است رتبه بهتری در جستجوهای تلفن همراه کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا