سئو صنعت مرا از بین برد!

[ad_1]

Google | آموزش

چرا طراحان وب سایت و کارشناسان جستجوگرها آنها را به عنوان “فروشندگان اتومبیل دست دوم” در دنیای دیجیتال طبقه بندی می کنند؟ بسیار ساده ، در بیشتر موارد ، سئو ادعا می کند که برجسته کردن سخت است و انجام کارهایی که آنها انجام می دهند پس از سالها آموزش به سالها طول می کشد. به یاد داشته باشید ، فقط یک سیب بد لازم است تا گروه را خراب کنید!

این چه کاری انجام داد؟ خوب ، این باعث جدا شدن مشتری از گوش دادن کورکورانه به “متخصص” می شود و باعث می شود ارزش درک شده خدمات افزایش یابد! منظور من این است که چقدر برای یک “سایت voodoo” هزینه می کنید؟ خوب ، حقیقت این است که برای درک نحوه بهبود بازدید وب سایت شما زمان زیادی لازم است و می تواند برای یک مبتدی غیر فنی گیج کننده باشد!

من سعی نمی کنم SEO را مانند اتلاف پول جلوه دهم ، زیرا به هر حال ایجاد مشاغلی که قبلاً هرگز متعلق به آن نبوده است ، اتلاف پول نیست. در واقع می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده قدرتمند باشد! اگرچه ، من می خواهم شما در نظر بگیرید که با چه کسی کار می کنید.

هر متخصص سئو می تواند سایت شما را برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه سازی کند اما شما باید در مورد یک کلمه کلیدی تحقیق کنید که شما را به پرسیدن سوال ترغیب می کند. در دنیای خودرو ، مثل این است که بدانید چه زمانی روغن را تعویض کنید ، معنی جیرجیر ناشی از شکستگی چیست و در صورت سوراخ شدن لاستیک چه کاری باید انجام دهید – فقط چند مورد وجود دارد که شما باید بدانید!

بنابراین تا آنجا که ممکن است از کارشناس سئو سایت خود س askال کنید و مطمئن باشید که آنها به آنها پاسخ خواهند داد. شما باید مدت زمان طولانی پس از بهینه سازی سایت خود ، فعالیت بازاریابی آنلاین خود را ادامه دهید وگرنه مانند سایر رقبای شکست خورده شما از بین می رود.

بنابراین بروید و یک کتاب در زمینه بازاریابی اینترنتی انتخاب کنید ، یا به وب بروید و منابع بازاریابی اینترنتی را پیدا کنید. خریدار بهتری باشید و اطمینان حاصل کنید که وقتی تیم جستجوگر یا معلم خصوصی مناسب خود را پیدا می کنید ، از شما می خواهند سوال بپرسند. به من اعتماد کنید ، به نفع تیم های SEO است که به موفقیت در سایت خود برسند و شما نیز بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت هستید. اگر آنها بتوانند به شما آموزش دهند تا به کمپین بازاریابی اینترنتی خود ادامه دهید ، این امر واقعاً خوب به نظر می رسد و سایت شما را برای شما و تجارتتان ارزشمندتر می کند!

برخی از نکات سریع برای مبتدیان: قبل از ایجاد وب سایت خود ، مطمئن شوید که مکان مناسبی را انتخاب کنید. به دنبال بازاریابی “دم بلند” باشید زیرا شروع خوبی برای کمک به شما در انتخاب طاقچه است. بعد روی کلمات کلیدی که می خواهید کنترل کنید تمرکز کنید. ابزار تحقیق کلمات کلیدی بسیار زیادی در دسترس است! سرانجام ، اطمینان حاصل کنید که پلتفرمی که برای استفاده انتخاب کرده اید از URL های تمیز و وب دوستانه پشتیبانی می کند و شخصاً این توانایی را دارید که بدون نیاز به تماس با تکنسین فن خود ، صفحات و محتوای جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید ، یک وب سایت قدیمی Google را خسته کرده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا