سئو چیست

[ad_1]

Google | تبدیل

همه ما باید به این کلمه سئو گوش داده باشیم. این را بارها شنیده ایم. و همچنین علاقه شدیدی به دانستن بیشتر در مورد SEO داشته باشید. بنابراین این مقاله به شما اطلاع می دهد سئو چیست و همچنین نکاتی برای سئو.

SEO مخفف Search Engine Optimization است. سئو راهی برای به دست آوردن ترافیک در یک سایت است. ما باید از سئو کلاه سفید پیروی کنیم زیرا این تنها راه برای رتبه بندی است. با انجام روش دیگری که می توانیم آن را ممنوع کنیم، باید فقط بر روی سئو کلاه سفید تمرکز کنیم. بنابراین الگوریتم گوگل چیست – بنابراین دقیقاً هیچ کس الگوریتم گوگل را نمی شناسد زیرا گوگل الگوریتم جستجوی خود را حدود 500 تا 600 بار در سال تغییر می دهد اما توسط کاربر انتخاب نمی شود. بنابراین سئو اساساً دو نوع است: ON Page SEO & OFF Page SEO.

سئوی صفحه

بنابراین ON Page SEO نوعی از سئو است که در آن تغییراتی را در یک وب سایت انجام می دهیم یا تغییراتی را در صفحات وب سایت با توجه به نیاز رتبه بندی یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو انجام می دهیم. اساساً ما از کلمات کلیدی در عنوان، توضیحات و URL خود به درستی استفاده می کنیم. گوگل ربات خود را دارد که برای بررسی وب سایت ما استفاده می شود و اگر درست باشد رتبه بندی می شود. چیزهایی که ما باید در ذهن خود نگه داریم

• یک کلمه کلیدی که چندین بار در گوگل جستجو می شود را جستجو کنید و آن کلمه کلیدی را مورد هدف قرار دهید و از یک وب سایت استفاده مناسب کنید.

• نام دامنه/URL باید کاربرپسند باشد.

• عنوانی که استفاده کرده ایم، کلمه کلیدی باید وجود داشته باشد.

• محتوا باید مناسب و کاربر پسند باشد.

• تبدیل سایت از http: // به https: //

• سرعت صفحه یا زمان بارگذاری وب سایت کمتر باشد.

• لینک های شکسته نباید در وب سایت وجود داشته باشد.

• نرخ بازگشت باید کم باشد.

• نرخ کلیک باید بالا باشد.

سئوی صفحه خاموش

همانطور که از نام آن پیداست سئوی صفحه خاموش نوعی از سئو است که در آن کارهایی که در خارج از وب سایت برای رتبه بندی یک وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو انجام می شود، سئوی صفحه خاموش است. در این روش سئو که ما لینک می سازیم به لینک بیلدینگ معروف است. سئوی خارج از صفحه برای بازگرداندن بک لینک ها انجام می شود. از آنجایی که بک لینک ها به بهبود رتبه وب سایت در وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو کمک می کنند. بنابراین ما به بک لینک نیاز داریم اما همه چیز به بک لینک های با کیفیت مربوط می شود نه بک لینک ها از نظر کمی. در حین دریافت بک لینک ها، یک چیزی که باید در ذهن خود داشته باشیم این است که اصطلاح PA & DA. ما باید سعی کنیم بک لینک های وب سایت هایی را که دارای PA & DA خوب هستند، دریافت کنیم. اگر بک لینک های بدی را به یک وب سایت دریافت کنیم، این احتمال وجود دارد که یک وب سایت نیز توسط Googlebots ممنوع شود. بنابراین ما باید به سراغ بک لینک های با کیفیت برویم. راه هایی که از طریق آنها می توانیم بک لینک ها را دریافت کنیم عبارتند از –

• فهرست کسب و کار

• فهرست محلی

• نشانه گذاری اجتماعی

• ارسال مقاله

• بازاریابی محتوا

• ارسال بیانیه مطبوعاتی

• وبلاگ نویسی مهمان

• نظر دادن در وبلاگ

• ارسال اینفوگرافیک

• ارسال مشخصات

• طبقه بندی شده

• ارسال انجمن

• ارسال دایرکتوری وبلاگ

• وب سایت های پرسش و پاسخ

• ارسال ویدئو

• ارسال تصویر

• مشارکت در رسانه های اجتماعی

• گسترش اینفلوئنسر.

[ad_2]

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا