ساختن یک شغل حرفه ای بصورت آنلاین

[ad_1]

اینترنت به یک جزء اساسی در زندگی روزمره ما تبدیل شده است. دشوار نیست که بپذیریم که بیشتر فعالیتهای روزمره ما در زندگی بر روی شبکه جهانی وب لمس شده است. با این حال جای تعجب نیست که تعداد فزاینده ای از افراد در حال کاوش وجود داشته باشد – برخی از مزایای پیدا کردن شغل حرفه ای به صورت آنلاین یا یک حرفه پر سود و پاداش به راحتی یک کافه یا در خانه خود در مقابل رایانه های خود لذت می برند.

با تشکر از راحتی اینترنت اکنون می توان حرفه ای آنلاین ایجاد کرد. فرد می تواند به راحتی با ایجاد یک وبلاگ یا مشغول نوشتن مطالب آزاد و حرفه ای کار خود را در خرید و فروش چیزهایی بصورت آنلاین یا به سادگی آغاز کند. بسیاری از مشاغل آنلاین وجود دارد. در اینجا برخی از مشاغل زیر است که می توانید با آنها بصورت آنلاین جستجو کنید.

نوشتن آزاد

وبلاگ نویسی

نوشتن ارواح

تجارت الکترونیکی

برنامه نويسي

طراحی وب سایت

ویرایش ویدئو

عکاسی

شغلی پیدا کنید که مناسب مجموعه مهارت های شما باشد سپس برای شروع مشتری و پروژه ها اقدام به ایجاد کیف پول آنلاین خود کنید. برای اینکه بتوانید در فعالیتهای روزانه خود در اینترنت حضور یابید داشتن یک اتصال اینترنتی مطمئن حداقل حداقل 2 مگابایت یا بیشتر است. هنگام تلاش برای دیدار و مهلت مهلت و همچنین هنگام به روز کردن فرم ها به صورت آنلاین و انجام طراحی وب می توانید سرعت کمتری داشته باشید. هر چیزی کمتر نیز نتواند نیاز مشتری و وب سایتهای مستقل را برآورده سازد. بنابراین بسته های تلفنی قابل اعتماد در منزل و اینترنت به حرفه ای مستقل آنلاین شما با ارزش تر کمک می کند.

در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید برای شروع و ایجاد شغل آنلاین بطور کامل دنبال کنید.

یک کیف پول بصورت آنلاین ایجاد کنید

قبل از پیدا کردن مشتری و تلاش برای به دست آوردن شغل آنلاین باید کیف پول را بصورت آنلاین ایجاد کنید. شروع این می تواند Name.com یا یک وبلاگ تحت سیستم میزبانی مجانی مانند Weebly Blogger یا WordPress باشد. مدارک معتبر آموزش کسب و کار نمونه و برخی جزئیات راجع به خودتان در این صفحه درج کنید. این می تواند یک وب سایت ساده با چند صفحه درج شده باشد که در آن مشتریان بالقوه می توانند نمونه هایی از شغل شما را بارگیری و مطالعه کنند. صفحه تماس نیز ضروری است.

روابط خود را ایجاد کنید

من به احتمال زیاد با یک همکلاسی ملاقات کرده ام که اتفاقاً به صورت آنلاین کار می کند. می توانید آن را به عنوان یکی از منابع خود در سبد آنلاین خود گنجانید. همچنین می توانید مدیران و سرپرستان سابق را به عنوان مرجع اضافه کنید. حتماً همکاران خود را از بودن به عنوان یکی از مراجع معتبر آنلاین خود مطلع کنید. همچنین می توانید علاوه بر اطلاعات تماس با آنها توصیفاتی از مشتریان سابق را نیز درج کنید تا آنها بتوانند یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات مستقیم در مورد شما و عملکرد شما را به عنوان یک متخصص حرفه ای آزاد آنلاین به مشتریان بالقوه شما ارائه دهند.

همچنین مهم است که هر از گاهی با مشتری های قبلی خود در تماس باشید تا از پروژه های بالقوه ای که ممکن است در دسترس شما باشند مطلع شوید.

حساب های رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید

رسانه های اجتماعی همچنین عامل بزرگی در ایجاد شغل و ارتباطات آنلاین شما است. LinkedIn Facebook و Twitter فقط برخی از سایت های رسانه های اجتماعی هستند که شما باید بتوانید به عنوان یک فرد آنلاین واقعی اعتبار و اصالت خود را بسازید. LinkedIn منبع ارتباطی خوبی نیز هست بنابراین باید واقعاً از ویژگیهای ارائه شده خود استفاده کنید. اگر می خواهید حریم خصوصی فیدهای فیس بوک و توییتر خود را حفظ کنید توصیه می شود یک حساب توییتر یا صفحه فیس بوک جداگانه برای تجارت یا مارک خود داشته باشید. مشتری های سابق می توانند در این صفحات رسانه های اجتماعی نیز نظرات و توصیفاتی را ارسال کنند.

بهره مندی از استراتژی های بازاریابی

از استراتژی رایگان بازاریابی آنلاین برای تجارت آنلاین و خدمات آنلاین خود استفاده کنید. فیدها را به حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید. برای افزایش حضور آنلاین خود نظرات مهمان ارسال کنید اطلاعیه های مطبوعاتی را بنویسید و آنها را در وب سایت های روابط عمومی رایگان منتشر کنید. به انجمن ها سایت های پرسش و پاسخ و لایک ها بپیوندید. هرچه خود و برند خود را به صورت آنلاین معرفی کنید احتمال جذب مشتری و پروژه بیشتر است.

تجارت خود را تبلیغ کنید

هنگامی که می بینید تجارت شما در حال رشد است تمایل دارید در طول مسیر با رقبا ملاقات کنید. کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا برتری بر رقابت خود ایجاد کنید. بازار خود را به خوبی هدف گذاری کرده و از کلید واژه های مناسب استفاده کنید تا شغل شما روشن تر و در بالای موتورهای جستجو باشد. این ممکن است مدتی طول بکشد اما با استراتژی های مناسب اگر به خوبی بازار کار خود را انتخاب کنید می توانید انتخاب برتر برای خدمات حرفه ای مشابه باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا