سازنده تیم جهانی Essante – چگونه آنها می توانند ماهیانه 2000 دلار درآمد کسب کنند؟

این شرکت بدون بدهی 7 ساله اخیراً از زمان ایجاد ملکه MLM ، پائولا اسکارسلا ، یک سیستم Team Builder برای ایجاد موفقیت در هر کس به عنوان Essante ، در معرض آهک قرار گرفته است.

اسکار | پول

شما فقط یک سازنده منفعل کاملاً بدون دست ایجاد نکردید. یکی از این خدمات منجر به خدمات حرفه ای دارای مرکز تماس برای شما می شود ، اما این ضمانت را به شما می دهد که حداقل 10 دلار در هر ماه 1000 دلار درآمد کسب کنید و یا پول خود را پس بگیرید.

و به دلیل این ضمانت و 100٪ محصولات ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی Essante ، این یک سناریو برنده است.

با هزینه فقط 80 تا 130 دلار در ماه ، با استفاده از کالاهایی که روزانه به آن نیاز دارید (شامپو ، نرم کننده ، مواد شوینده و انواع محصولات غذایی) می توانید انتظار داشته باشید که در طی 10 ماه درآمد ماهانه زندگی را تغییر دهید یا پول خود را پس بگیرید.

پائولا و تیم او هزینه ماهانه پاسخگویی تیم سازنده / رهبر / مرکز تماس تلفنی (300 دلار) را تضمین می کنند و اگر حداقل 2،000 دلار در ماه از Essante در سراسر جهان نپردازید ، در پایان ده ماه خوشحال می شوند که هزینه کل (300 دلار) را پس بگیرید.

مدیرعامل Essante همچنین پیشنهاد می کند در صورت ادعای ضمانت ، هر محصول باز نشده و برگشتی را در پایان دوره ده ماهه بازپرداخت کنید.

بنابراین ، برای ریسک بسیار ناچیز (هزینه حمل و نقل و هزینه یکبار مصرف برای عضویت در Essante – 30 دلار) ، می توان انتظار داشت که در کمتر از یک سال حداقل 2000 دلار در ماه کسب کند!

من شخصاً در مورد این ضمانت و شرکت دقت لازم را انجام داده ام و خوشحالم که می گویم واقعی و اثبات شده است. می توان از طریق تلفن با پائولا ، تیم او و حتی مدیرعامل Essante تماس گرفت تا اطمینان حاصل شود که همه موارد ارائه شده کاملاً معتبر هستند.

گیلاس روی کیک این است که محصولات دقیقاً همان چیزی است که مردم بدنبال آن هستند: محصولی برای استفاده روزمره که فاقد مواد شیمیایی و ارگانیک باشد. جهان به سمت سبز می رود و اسنته همه محصولات مورد نیاز ما را دارد تا بتوانیم به راحتی تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنیم زیرا هر چه بیشتر مردم متوجه خطرات استفاده از محصولاتی می شوند که بیش از هر چیز دارای مواد شیمیایی هستند که برای خود و کره زمین سمی هستند.

مایکل جکسون همچنین آواز خواند ، “جهان را شفا دهید. آن را به مکانی بهتر برای شما ، من و همه نژاد بشر تبدیل کنید.” درآمد آلی ، بدون مواد شیمیایی و تضمین شده: شفای جهان.

خیلی ممنونم،

سوزانا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا