سایت های موفق

شروع به طراحی وب سایت جدید خود یک زمان هیجان انگیز است ، اما همچنین می تواند کمی ترسناک باشد. اگر تا به حال درباره SEO تحقیق کرده اید ، نام های هیجان انگیز و پرانرژی بسیاری از مواردی که احتمالاً قبلاً به آنها فکر نکرده اید مورد استقبال قرار می گیرند. ربات چیست؟ پر کردن کلمات کلیدی چیست؟ ورودی چیست؟ محور چیست؟ خوشبختانه ، به محض شروع کار ، این موارد بیشتر و بیشتر منطقی به نظر می رسند و شما می توانید در حالی که چیزهای بد را برش می دهید ، چیزهای خوب را ذکر کنید.

اگر می خواهید سایت شما در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد ، سئو یا سئو چیزی است که شما باید واقعاً در آن مهارت داشته باشید. هرچه اطلاعات سایت شما بهتر و قابل اعتماد باشد ، هنگامی که کسی جستجو را شروع می کند ، رتبه شما بهتر خواهد بود. هرچه رتبه شما بهتر باشد ، بازدید سایت شما بهتر و بازدید بالاتری خواهد داشت ، سایت شما بهتر خواهد بود ، به خصوص اگر کالاهایی را بفروشید. به هر حال ، شما می خواهید افراد سایت شما را بخرند نه سایت بعدی در خط جستجو.

همه ما خود را در وب سایت هایی یافتیم که کمتر کاربر پسند هستند. اینها را می دانید ، آنها تحرک ضعیفی دارند ، شما را به سمت آنچه می خواهید سوق نمی دهند ، فونت خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است و هیچ چیز به خوبی سازماندهی نشده است. این صفحات معمولاً در صورت وجود در موتورهای جستجو رتبه خوبی ندارند. دور بودن آزار دهنده است ، بی فایده و اتلاف وقت است.

در حالت ایده آل ، آنچه می خواهید سایت شما باشد کاملاً برعکس است. شما می خواهید زیبا به نظر برسید ، جدید به نظر برسید ، خوشامد ، پر از اطلاعات و پیمایش آسان باشید. آخرین چیزی که می خواهید طرحی است که به نظر می رسد مانند یک کودک 4 ساله است که این کار را انجام داده است ، حتی برای سایتی که بازی ها را می فروشد. شما آن را تمیز ، تیز و جالب برای مصرف کننده می خواهید. به هر حال ، اگر این جذاب نبود ، آنها فقط می توانستند آنجا کلیک کنند ، پس کجا بودی؟

مقالاتی درباره سایت شما ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و ارائه محتوای آموزنده و جالب توجه مهمان شما را جلب می کند. آنها می خواهند در مورد پرسش خود بیشتر بخوانند. آنها می خواهند برای اطلاعات بیشتر پیمایش کنند و احتمالاً بارها و بارها باز خواهند گشت. ترافیک برابر است با موفقیت در وب سایت ها.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا